МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 10.12.2016, 10:50
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 7
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » 2016 » Март » 26 » Довідка про стан викладання Захисту Вітчизни
16:54
Довідка про стан викладання Захисту Вітчизни

Довідка

про стан викладання Захисту Вітчизни

в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування

 у 2015/2016 навчальний рік

 

Викладання предмета «Захист Вітчизни» в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування (далі - школі) здійснюється на підставі основнихнормативних документів: Указу Президента України від 25.10.2002 р. № 948/2002 «Про концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», Постанови Кабінету Міністрів Українивід 30.11.2000 р. № 1770, «Про положення про допризовну підготовку» та Закону України від 08.02.2006 року № 3402 - IV «Про військовий обов’язок і військову службу», нормативних документів:

  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2000 № 625 «Про оголошення постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2000 № 1770 «Про положення про допризовну підготовку»
  • Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений КМУ від 23.11.2011 р. № 1392
  • Наказ МОНУ від 27.08.2015 року № 834 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня»
  • Наказ МОНМСУ від 13.04.2011 року № 329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»
  • Наказ МОН України від 03.06.2013 р. № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
  • Наказ МОЗ України та МОН України від 20.07.2012 р. № 518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 № 518/674
  • Інструктивно - методичного   листа   МОНМС  України  від   № 1/9-454 від

09.0.62011 р.

На виконання наказів по школі від: 12.09.2015 року № 204  «Про організацію проведення і вивчення предмета «Захист Вітчизни» у 2015/2016 навчальному році», в якому прописані основні аспекти щодо організованого навчання з даного предмета, 13.09.2015 року №191 «Про вивчення стану викладання навчальних предметів у 2015/2016 навчальному році», 04.03.2016 року№32 «Про вивчення стану викладання захисту Вітчизни» вивчався стан викладання даного предмета.

Викладання предмета «Захист Вітчизни» проводиться у 10, 11-х класах по           1 годині на тиждень інваріантної складової робочого навчального плану відповідно до навчальної програми «Захист Вітчизни» рекомендованої Міністерством освіти і науки України (лист від 14.08.2009 № 1/11-6881).

           В школі захист Вітчизни викладає вчитель фізичного виховання Морозов Олександр Юрійович. Під час вивчення стану викладання  захисту Вітчизни - відвідано    6 уроків та один виховний захід.  Всі вони проведені на належному  та задовільному науково-методичному рівні.

Морозов Олександр Юрійович – освіта вища. Стаж безпосередньої педагогічної роботи  5 років. Кваліфікаційна категорія - спеціаліст. Спеціальність за дипломом – фізичне виховання. Закінчив Слов’янський державний  державний педагогічний інститут.

Учитель захисту Вітчизни – Морозов О.Ю. знайомить учнів з основними правами, обов’язками, свободами та пільгами військовослужбовців, призначенням  Збройних Сил, військових формувань України, структурою воєнної  організації держави, їх керівництвом. Старшокласники чітко засвоюють не тільки теоретичні питання, а й практичні дії . В ході навчання здійснюється морально-психологічна підготовка, формування готовності та спроможності учнів виконувати покладені на них завдання, переборювати труднощі та небезпеку у надзвичайних ситуаціях, витримувати навантаження. Для цього на заняттях та тренуваннях Олександр Юрійович створює відповідні умови, проводить розбір та аналіз життєвих ситуацій, прикладів досвіду бойових дій з зони АТО, даних архівів ІІ-ї Світової війни. На сьогодні завдання, функції, основні напрями і зміст роботи вчителя предмета «Захист Вітчизни» визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2000р. №1770 «Про Положення про допризовну підготовку», відповідно до якої він виконує організаторську, виховну, координаційну та стимулюючу функції.

Для виконання програми захисту Вітчизни вчитель доцільно використовує смугу перешкод, військовий майданчик на шкільному подвір’ї, матеріали та стенди в кабінеті захисту Вітчизни, навчальні макети зброї.

         До змісту навчального матеріалу предмета включено нормативи, які рекомендовані для відпрацювання в ході занять. Якість виконання нормативів визначає рівень індивідуальної підготовки учнів. Протягом навчального року вчитель слідкує, щоб відпрацьовувалися всі індивідуальні нормативи кожним старшокласником.  

        Кабінет захист Вітчизни обладнаний стендами, згідно вимог програми  за  розділами :

- загальновійськова підготовка;

- основи цивільного захисту;

- знання статутів Збройних Сил України;

- прикладна фізична підготовка;

- вогнева підготовка.

Для покращення військово-патріотичного виховання в кабінеті є стенди державної символіки, текст військової присяги, «Герої АТО», «Герої Небесної сотні», «Яким повинен бутизахисник Вітчизни?» -ст. 65 Конституції України , «Що таке захист України і на кого покладається захист і оборона України»-ст. 17 Конституції України.

З метою практичного закріплення рівня знань, умінь та навичок учнів на Свято Покрови (День захисника Вітчизни) 14 жовтня та в кінці навчального року організовуються і проводяться навчально-польові збори та військово-спортивне свято, де юнаки та дівчата показують свої вміння, силу та спритність, виносливість та готовність стати (при необхідності) на захист Вітчизни. Щороку учні старших класів приймаютьучасть в різноманітних змаганнях: військово-патріотична гра «Джура» (Сокіл), «Ну-мо, хлопці!» (до Дня захисника Вітчизни), «Молодці!» (до Дня Збройних Сил України),

       Щорічно випускники школі достойно показують свої вміння та знання під час проведення Дня цивільної оборони. Дівчата організовують роботу з учнями початкових класів в ході бесід «Чорнобиль не має минулого. Це повинен  знати кожний». Хлопці демонструють свої  вміння у стройових вправах на  урочистій школуній лінійці. В 2015-2016  навчальному році День ЦО планується на 24 квітня 2016 року. Команда з  юнаків готується представити школу на районній військово-патріотичній грі «Майбутній воїн», яка запланована у районному Плані масових заходів на травень місяць 2016 року. В програмі: стройова підготовка, підтягування, метання гранати, стрільба, змагання на смузі перешкод, біг 100 і 1000 метрів. Наші хлопці та дівчата завжди  готові показати, що вони є гідною зміною старшим поколінням, справжні майбутні захисники Вітчизни.

        Основною організаційною формою предмету  «Захист Вітчизни»   є урок, що проводиться згідно програми та розкладу занять. Урок починається  з шикування, перевірки готовності класу до уроку та тренування  протягом 3-5 хвилин. З уроку починається й виховання учнів, цього найважливішого фактору розвитку особистості, а постановка та реалізація виховних цілей уроку здійснюються в єдності з освітніми цілями. Реалізація виховних цілей, виховних вимог уроку – один з найважливіших елементів сучасного навчання, так як виховне середовище на уроці дозволяє розкрити потенціал учнів, реалізувати їх природні задатки і можливості. 

Завдання вчителя ЗБ Морозова О.Ю. – підготувати учня як патріота своєї Вітчизни, адже знання, уміння, навички із військової справи залишаються на все життя. Незалежну Українську державу недостатньо просто любити, про неї потрібно дбати, збагачувати її, бути готовим до захисту і вміти захищати.

Викладання предмета «Захист Вітчизни» в цілому здійснюється на достатньому рівні, що дозволяє організовано та якісно проводити навчальний процес, організовувати підготовку учнів  до захисту Вітчизни й відповідає вимогам «Положення про допризовну підготовку» . Військово-патріотичне виховання учнів  це комплекс заходів щодо формування в них особистісних якостей, необхідних для захисту Вітчизни, духовної та психологічної готовності зі зброєю в руках захищати Українську державу, її територіальну цілісність, інтереси народу України.

Як зазначено в ст. 65 Конституції України, «Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цільності України, шанування її державних символів є обов’язком громадян України». Прищеплення учням конституційного обов’язку, патріотичної свідомості, національної гідності, психологічної готовності – усе це визначатиме рівень спроможності захисту Вітчизни громадянами України під час їхнього перебування у мобілізаційному резерві держави. Ким би за фахом не стали випускники школі, захисниками Вітчизни вони мають бути в першу чергу. Предмет «Захист Вітчизни» не націлює юнака на проходження тільки військової строкової служби, а ширше готує його теоретично, практично, фізично і психологічно до майбутньої діяльності, пов’язаної з захистом Вітчизни.

         Виховний процес у напрямку військово-патріотичного виховання в школі  здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту» (зі змінами), «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної доктрини розвитку освіти, Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2014 р.  № 778, іншими державними нормативними актами.

        Пріоритетним у діяльності вчителів предмета «Захист Вітчизни» є формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе на уроках та в позаурочній діяльності, що передбачає організацію педагогічної взаємодії з учнями на основі принципу партнерства, залучення вихованців до процесів творення шкільної політики, реалізацію діяльнісних, діалогічних форм виховання, що стимулюють учнів до самоактуалізації, саморозвитку та самореалізації.

          Актуальність підвищення рівня військово-патріотичного виховання учнів школі обумовлюють такі досить тривожні обставини:

  • значне зниження рівня соціальної активності, національної свідомості учнівської молоді, відсутність відповідальності за інтереси народу, Батьківщини;
  • розмитість і невизначеність ідейних орієнтирів, духовна порожнеча і правовий нігілізм молоді, низький рівень соціальних мотивів до захисту Вітчизни;
  • реформування та скорочення Збройних Сил України, їх перевід на контрактну форму комплектування та значне зменшення терміну проходження строкової служби.

Пошуки новітніх технологій навчання з предмета «Захист Вітчизни» та військово-патріотичного виховання на перший план висувають гуманістичні ідеї та орієнтири, що ґрунтуються на повазі до особистості кожного учня, турботі про його духовний і фізичний розвиток.

Уміле використання можливостей усіх навчальних предметів, позакласної, позашкільної та музейної роботи є одним із основних засобів виховання учнів.  В річному плані роботи школи створено окремий розділ «Захист Вітчизни. Основи цивільного захисту. Військово-патріотичне виховання».

 Головна мета військово-патріотичного виховання підростаючого покоління – підготовка та виховання самовідданих, свідомих захисників Батьківщини, готових у будь-яких умовах виступити на захист територіальної цілісності та незалежності України.

Основними завданнями військово-патріотичного виховання в школі є:

  • виховання в учнів свідомого виконання свого громадянського обов’язку, вірності військовій присязі, формування внутрішньої необхідності суворого виконання військових статутів, наказів командирів і начальників;
  • формування духовної і психологічної готовності майбутніх воїнів зі зброєю в руках захищати Українську державу, її територіальну цілісність, інтереси народу України, стояти на сторожі його свободи і незалежності;
  • виховання морально-бойових якостей, активної реакції на бойові ситуації, готовності до суворих іспитів та самопожертви в ім’я України та її народу;
  • підвищення престижу  військової служби за контрактом;
  • формування в учнів ведучих мотивів до оволодіння військовими знаннями, високого рівня фізичної підготовки та витривалості;
  • розвиток в учнів загальнолюдських цінностей, національної гордості, культури міжнаціональних відносин, морально-психологічних якостей громадянина-патріота;
  • удосконалення організації, форм і методів військово-патріотичного виховання молоді.

Військово-патріотичне виховання організовується та здійснюється за такими напрямами:

  • вивчення героїчної історії українського народу,  його духовної спадщини, культури, національних традицій, символів, звичаїв;
  • вивчення учнями основ державної незалежності та суверенітету, ролі і місця Збройних Сил України, значення військової служби та військового обов’язку;
  • вивчення історії формування і будівництва Збройних Сил України, історичних та духовних джерел національної військової організації, пропаганда подвигів і заслуг військовослужбовців у воєнний та мирний час;
  • пропаганда життя і діяльності видатних державних, військових та громадських діячів, борців національного визвольного руху;
  • співробітництво з державними органами влади, громадськими організаціями з питань військово-патріотичного виховання;

Кожний юнак і кожна дівчина розуміють, що безпека Батьківщини зумовлюється не тільки зміцненням Збройних Сил України, а їх особистою участю в підготовці до захисту Вітчизни. Завдання полягає в тому, щоб не тільки озброювати учнів військовими знаннями, виховувати в них патріотичні почуття на уроках, але й формувати необхідні компетентності для використання цих знань у своїй поведінці в позаурочний час.

 

Результати анкетування учнів(хлопців) 11-х класів щодо ставлення до змісту предмета «Захист Вітчизни»

 

Учні вірять (72%), що предмет «Захист Вітчизни» має вплив на розвиток духовності та патріотизму; 100% учням цікаво на таких уроках, а 54% - вважають, що їх ставлення до життя Батьківщини змінюється під час вивчення предмета;  100% учнів вважають, що такий предмет, як «Захист Вітчизни» обов’язково повинен вивчатися в школі.

         Для успішного виконання поставлених завдань учитель дотримуються таких основних педагогічних вимог:

  • здійснює військово-патріотичне виховання з урахуванням вікових, індивідуальних та національних особливостей учнів;
  • розглядає військово-патріотичне виховання, як складову частину національного виховання і здійснюють  його у взаємозв’язку з основними ланками навчально-виховної роботи в школі;
  • дотримується принципу наступності в навчанні;

          Вивчення стану викладання предмета «Захист Вітчизни» показало, що викладач предмета «Захист Вітчизни» Морозов О.Ю. забезпечує виконання державних документів та навчальних програм, дотримуються методичних рекомендацій, застосовують активні форми та методи викладання предмета «Захист Вітчизни». Великого значення сьогодні надається формуванню в учнів практичних умінь та навичок щодо захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій, безпеці людини, її життю і здоров’ю. Це завдання реалізовувалось через систему практичних  дій, використання на уроках макетів автомата АК-74, та макетів іншої зброї.

          В розділі військово-патріотичного виховання річного плану школі включено вивчення традицій, історії, духовної спадщини, символіки, звичаїв українського народу, національної гідності; культури міжнаціональних відносин, морально-психологічних якостей громадянина, патріота, захисника Вітчизни.

На уроках  і позакласних заходах з військово-патріотичного виховання стосунки між учнями і викладачем захисту Вітчизни будуються на основі вимог загальновійськових стосунків в обсязі тем, що вивчаються.

Відповідно до наказу директора школи від 21.01.2016 року №43 з 05 по 21 березня 2016 року адміністрацією вивчався стан викладання предмета «Захист Вітчизни». Знання, уміння та навички учнів перевірялися за всіма розділами програми предмета «Захист Вітчизни»: прикладна фізична підготовка, вогнева підготовка, основи цивільного захисту, загальновійськова підготовка та знання статутів Збройних Сил України.

 

                     Таблиця 1. Результати зрізу знань хлопців 11 класу

Прізвище та ім’я учня

ПФП

Вогнева підготовка

Основи цивільного захисту

Стр. підготовка

Статути

Заг.оцінка

1.

Козлов Віктор

12

8

7

9

10

9.2

2.

Пічняков Денис

12

6

8

10

8

8.8

3.

Сардін Олександр

12

7

8

10

7

8.8

 

  Поруч з вищесказаним є ряд проблем.

Слабка  матеріально-технічна база для проведення уроків: не вистачає посібників та підручників з програмових тем. Відсутня матеріально-технічна база для вогневої підготовки

Учителт в повному обсязі знає навчальний матеріал предмета,  але використовує на уроках переважно традиційні прийоми та методи навчання.

 

Рекомендації вчителю предмета «Захист Вітчизни»

     1.Оцінювання рівня засвоєння учнями програмового матеріалу здійснювати відповідно до основних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної освіти (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 13.04.2011р. № 329).

     2.Забезпечити повне виконання вимог безпеки життєдіяльності  на уроках предмета «Захист Вітчизни», проведенні навчально-польових занять, стрільб.

    3.Переглянути роботу щодо вдосконалення планування та проведення  навчально-польових занять згідно з вимогами навчальної програми «Захист Вітчизни».

    4.Підвищувати рівень професійної майстерності шляхом активної участі в методичних заходах та самоосвітньої діяльності.

 

Довідку склала: заступник директора школи з НМР    Бринько Ю.Ю.

тел. 5-12-30

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 599 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Март 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz