МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 12.12.2017, 22:08
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 75
Видео
Статистика

Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2017 » Май » 19 » Як створити якісний е-контент для дистанційної школи?
16:39
Як створити якісний е-контент для дистанційної школи?

Як створити якісний е-контент для дистанційної школи?

Актуальність

На початку ХХІ ст. наше суспільство зазнає істотних змін. Однією з характерних рис останніх є інформативність соціальної спільноти. Більш того, якщо раніше під цим терміном розуміли достатню ступінь володіння ІКТ в межах своєї компетентності, тепер цього явно замало. Суспільні потреби зростають. Настала черга для якісних змін.

Зараз в світі виготовлено велику кількість технічних засобів, послуг, електронних ресурсів, використання яких спрямовано на суттєве покращення життя людей, якісні зміни в різних сферах суспільного життя. Ця тенденція існує і в освіті. Перш за все мова йде про систему доступного навчання в інтернет-просторі, дистанційної школи.

Попри збільшення кількості навчальних матеріалів у відкритому доступі, проблема надання якісних освітніх послуг слухачам таких шкіл залишається актуальною. У першу чергу це стосується середньої освіти. На відміну від вищої, де вже кілька років опрацьовується подібна методика роботи, у середній школі процес впровадження дистанційного навчання потребує аналізу та науково-методичного підходу щодо практичного впровадження дистанції, складання навчального е-контенту, електронних навчальних курсів тощо.

Представлені рекомендації надають учителям-предметникам, керівникам ЗНЗ та іншим учасникам навчального процесу змогу підійти до створення електронного навчального контенту з методичної точки зору, ознайомитися з науковим обґрунтуванням процесу розробки електронного пакету уроку, методикою роботи з ним та його окремими частинами.

 

 

Уніфікація термінів

Для більш чіткого розуміння предмету методичної уваги з боку автора та читачів даних Рекомендацій дамо визначення найбільш поширених термінів.

Інформаційне середовище – це частина інформаційного простору, яка формує інформаційне оточення особистості.

Дистанційне навчання – це вид навчання, або його елемент, який організовано у віртуальному просторі, без візуального контакту учитель-учень.

Технології дистанційного навчання (дистанційні технології) – це технології навчання, які передбачають отримання знань учасниками навчального процесу на відстані (в дистанції), без особистого контакту викладача і учнів.

Дистанційна школа – це навчальний заклад (або його віртуальний аналог), в якому втілюються засади дистанційного навчання.

Е-контент – збірний термін для будь-якої інформації, представлений в електронній формі.

Навчальний е-контент – електронна інформація, яку накопичено з метою використання в навчальному процесі.

Предметний е-контент – електронна інформація за окремим предметом або курсом.

Тематичний е-контент – електронна інформація за окремою темою окремого предмету (курсу).

Урочний е-контент (інтернет-пакет уроку) – електронна інформація за окремим уроком.

Інтернет-ресурс – електронний ресурс, який розміщено в системі Інтернет.

Інтернет-платформа – це веб-сервіс, який створено для виконання завдань певних інтернет-проектів.

Основні методичні засади створення ресурсів для дистанційного навчання

В основу дистанційного навчання покладено принцип спілкування учасників навчально-виховного процесу протягом навчального року у віртуальному просторі.

Методика, що базується на дистанційному спілкуванні учнів з мережевими викладачами, може містити у собі різні підходи. Вибір таких підходів здійснюється самим викладачем. У цьому випадку викладач враховує:

  • методику і технологію Інтернет-навчання,
  • специфіку дисципліни викладання,
  • вікові особливості учнів,
  • загальні дидактичні принципи підготовки навчальних матеріалів,
  • психологічні особливості сприйняття матеріалу на друкованій основі та за допомогою монітору (екрану),
  • ергономічні вимоги до навчального матеріалу тощо.

 Одночасно слід прагнути максимально ефективно використовувати можливості, що надаються сучасними освітніми інформаційними технологіями.

У загальному вигляді технологія розробки е-контенту може бути презентована як наступна послідовність пов’язаних між собою дій:

  • Проектування
  • Створення
  • Апробація
  • Корекція
  • Практичне застосування

Етап проектування передбачає дії викладача у двох напрямах:

  • Визначення міста уроку у загальній системі поурочного розподілу занять в межах одного предмета.
  • Проектування самої системи подачі знань в межах самого уроку (алгоритм уроку).

Визначення міста уроку у загальній системі поурочного розподілу занять в межах одного предмета не мають значних відмінностей від знайомого педагогам-практикам тематичного планування. Треба враховувати тільки наступні характерні риси урочного контенту (інтернет-пакету):

Спілкування викладачів і учнів відбувається на основі формування так званих Інтернет-пакетів, що пересилаються школярам за допомогою сервісів мережі Інтернет. Кожен Інтернет-пакет відповідає основному запланованому заздалегідь сеансу зв'язку між мережним викладачем і учнем (одному заняттю).

Сукупність пакетів (6-8) з одного навчального предмету (тематичний контент) об’єднується за змістом. Як правило, такий розподіл співпадає із темами у календарно-тематичному планування учителя-предметника.

Якщо планування передбачає меншу кількість пакетів, рекомендовано об’єднати такі заняття із схожими до означеної норми. У випадках перевищення нормативної кількості занять (інтернет-пакетів) – розбити тему на підтеми.

Сукупність тематичних контентів складає предметний контент за певний клас (курс) навчання.

На етапі створення е-контенту можна керуватися наступними рекомендаціями.

Комплект навчально-методичних матеріалів дистанційного предметного модулю може розроблятися відповідно наступним принципам.

Предметний контент складається з певної кількості тематичних контентів, яка співпадає із тематичним розподілом при календарно-тематичному плануванні.

  • Програма тематичного е-контента повинна містити формулювання цілей.
  • Перелік тем доцільно супроводжувати вказівкою необхідного рівня засвоєння матеріалу.
  • Навчальні матеріали в цифровій формі з використанням гіпертексту повинні задовольняти вимогам простоти орієнтації слухачів.
  • У передмові до навчальних матеріалів необхідно пояснити умовні позначення посилань і дати поради відносно раціональних прийомів навігації.
  • Дистанційний курс повинен передбачати спілкування учнів із тьютором і між собою.
  • Дистанційний курс не є електронною копією друкованих підручників або простим комп'ютерним підручником.
  • Інформаційно-комунікаційні технології можуть і повинні ефективно використовуватися для досягнення цілей учбового процесу.
  • Процес створення урочного та інших видів е-контенту має творчий характер і не може мати жорстких меж.

 

 

Алгоритм складання поурочного е-контенту може бути наступним.

  1. За основу контенту можна взяти добре відомий учителям-предметникам план уроку.
  2. Змістовна частина е-контенту. План розбивається на основні теоретичні частини, яких доречно зробити 3 – 6.
  3. Кожна з цих частин підписується та нумерується згідно номеру уроку та її порядковому номеру в плані (Теоретична частина 2.1, наприклад). До них додається запис для тьютора із вказівкою виду ресурсу, який ви рекомендуєте використати на електронній платформі (приклад - Частина 2.1 - файл).
  4. Далі треба продумати ресурси, за допомогою яких можна надати учням додаткову інформацію за означеними теоретичними блоками. Це можуть бути різні відео, аудіо, табличні, картографічні та інші ресурси або посилання на їх розміщення в інтернеті. У першому випадку окремі ресурси додають окремо до контенту, а у теоретичній частині вказують місто використання та назву ресурсу, за якою останній збережено; у другому випадку – в контенті посилання на ресурси розміщують безпосередньо із вказівкою змісту.
  5. До кожної з теоретичних частин можна додати завдання, які дозволяють перевірити ступінь засвоєння учнями цього блоку знань. Кожна з цих частин підписується та нумерується згідно номеру уроку та її порядковому номеру в плані (Завдання 2.1, наприклад). До них додається запис для тьютора із вказівкою виду ресурсу, який ви рекомендуєте використати на електронній платформі (приклад - Завдання 2.1 - завдання). Кожне завдання обов’язково доповнюється ключем із вірними відповідями до нього та оцінювальним індикатором (кількість балів за його повне виховання).
  6. Останній блок змістовної частини – підсумкове оцінювання уроку. Автор рекомендує створити його у вигляді тесту, який складається з 12 питань за всіма темами уроку. Приклад оформлення: Підсумок уроку 2 – тест. Як і інші завдання, тест обов’язково доповнюється ключем із вірними відповідями до нього та оцінювальним індикатором (кількість балів за його повне виховання).
  7. Теоретико-методична частина розташовується перед змістовною частиною. Переважна її частка теж спирається на план уроку. Простий спосіб її створити наступний: вказуємо назву та ресурс платформи (наприклад, Теоретико-методична частина - напис). У змісті цієї частини вказуємо: дати урочного сеансу, номер уроку згідно календарному плануванню, назву уроку, реквізити учителя та тьютора (ПІБ, посада, телефон, електронна адреса). Додаємо очікувальні результати у вигляді: «За результатами опрацювання модуля слухачи будуть знати… будуть вміти…розвинуть установки щодо….» тощо.
  8. До цієї частини додається «План роботи над уроком» та «Система оцінювання уроку» із вказівками ресурсів для платформи (зазвичай це ресурс «сторінка»).
  9. Додаткові ресурси. Цю частину розміщують після змістовної. До її складу можуть бути додані будь-які ресурси для більш повного опанування змісту уроку: «Список рекомендованих джерел», «Корисні посилання за темою», «Форум», «Глосарій», різні тренажери, завдання для самостійної роботи тощо.
  10. Всі ці частини збирають у зазначеному вище порядку в межах 1 документу, що складає конспект е-контенту.

Конспект е-контенту разом із додатковими матеріалами перш за все повинен бути зорієнтованим на тьютора. Всі ці наробки складають так званий інтернет-пакет уроку.

 Спілкування викладачів і учнів відбувається на основі формування означених інтернет-пакетів, що пересилаються школярам за допомогою сервісів мережі Інтернет. Кожен Інтернет-пакет відповідає основному запланованому заздалегідь сеансу зв'язку між мережним викладачем і учнем. В учительській практиці інтернет-пакет, як правило, співпалає з 1 уроком.

У загальному вигляді він складається з наступних частин:

• опису,

• змістовної частини,

• завдань,

• засобів навчання і контролю,

• рекомендації для педагогів-кураторів.

Опис Інтернет-пакета містить загальні відомості про призначення і особливості використання даного пакета в навчанні. Опис складається викладачем довільно і повинен відображати мету використання пакета в навчанні, ступінь відповідності змісту пакета програмі навчання, вимоги до знань, умінь і навичок школярів за результатами вивчення матеріалу, що міститься в пакеті, особливості його застосування (вимоги до організації навчання, тимчасовим режимам роботи школярів, вимоги до апаратного та програмного забезпечення і т.п.), використовану літературу, короткий опис рекомендованих методів і організаційних форм навчання.

За вказівкою викладачів опис пакетів може надаватися чи не надаватися для перегляду учням.

Змістовна частина пакета являє собою навчальний матеріал, що надається школярам для самостійного вивчення або вивчення з використанням інтерактивного спілкування з мережевим викладачем. Форма подання змістовної частини може варіюватися від електронної версії звичайного паперового тексту підручника, посібника або спеціально підготовленого видання до комп'ютерних фільмів, демонстрацій, інтерактивних електронних видань або ресурсів, спілкування з якими дозволяє учнем оволодіти новим навчальним матеріалом.

Змістовна частина інтернет-пакета може містити посилання на ресурси мережі Інтернет, які слід вивчити учню в рамках роботи в даному сеансі. Планується, що ці ресурси будуть розміщуватися на сайті проекту. У цьому випадку він може містити посилання на навчальні матеріали, розміщені на сайті проекту. Можливо змішане уявлення змістовною частиною інтернет-пакета, що включає в себе як навчальний матеріал, так і посилання на ресурси, опубліковані в мережі Інтернет.

Завдання, що міститься в інтернет-пакеті, має бути націлене на перевірку ефективності та результативності самостійного вивчення школярами змістовної частини саме цього пакета. Завдання повинно бути складено таким чином, щоб знання, які воно перевіряє, відповідали вимогам програми навчання дисципліні, а також вимогам, які містяться в описі Інтернет-пакета.

Завдання може складатися з декількох питань, завдань, доручень тощо. Бажано, щоб рівень завдань варіювався. У цьому випадку мережевий викладач і педагог-куратор (тютер) отримують можливість надавати різним учням різні завдання (залежно від результатів попереднього навчання, швидкості виконання завдань школярами, особистих побажань та інтересів учнів і ін. факторів). Можливо варіювання кількості завдань, що надаються кожному, кого навчають. Рекомендується розробка і включення в інтернет-пакет декількох варіантів однотипних завдань для надання різними учнями. Використання таких підходів до складання завдань дозволить індивідуалізувати навчання.

В якості завдань учням можуть бути запропоновані:

• набори тестових завдань з вибором відповіді (або їх різновиди),

• набори тестових завдань відповіддю, яка виводиться,

• довільні питання, на які учні можуть давати довільні відповіді, створюючи відповідні текстові чи інші електронні документи, що пересилаються для оцінювання викладачеві,

• завдання або доручення, виконання яких вимагає від учнів проектної діяльності,

• завдання для виконання в рамках лабораторних або практичних робіт,

• завдання, плани, сценарії і матеріали для проведення ігор, дискусій тощо,

• теми для підсумкових робіт.

Можливе також використання «наскрізних» завдань, виконання яких пов'язане з вивченням матеріалу кількох інтернет-пакетів і, відповідно, з декількома сеансами спілкування з мережевими викладачами. У цьому випадку згадка про такі завдання, їх можливе ​​коригування та уточнення повинні бути присутніми в кожному відповідному інтернет-пакеті.

Засоби навчання і контролю також повинні бути включені до інтернет-пакету. У числі таких засобів у пакеті можуть міститися освітні електронні видання або ресурси, в числі яких електронні підручники, тренажери, ігри, хрестоматії, засоби математичного та імітаційного моделювання, інструментальні середовища, комп'ютерні програми, що забезпечують доступ до устаткування, необхідне системне і прикладне програмне забезпечення.

Всі засоби повинні супроводжуватися необхідними інструкціями з установки, налаштування і використання.

В якості засобів вимірювання та контролю результативності навчання до пакету може бути включено автоматизовані системи тестування і опитування. У цьому разі виконання завдань (або частини завдань) пакета виконується школярами з використанням цих засобів.

В якості засобів, що включаються до пакету, можуть розглядатися спеціалізовані комп'ютерні програми, що забезпечують комунікативне спілкування мережевих викладачів, педагогів-кураторів і учнів, включаючи засоби організації інтерактивного спілкування учнів між собою. Важливо, щоб вони (для організації спеціалізованих телеконференцій, чатів, розсилок і т.п.) та їх використання були безпосередньо пов'язані з змістовним матеріалом і завданнями, включеними до інтернет-пакету.

Рекомендації для педагогів-кураторів (тьюторів), що включаються до інтернет-пакету мережевим викладачем, складаються в довільному вигляді і є недоступними для учнів. У цій частині описуються вимоги і рекомендації з організації діяльності педагога-куратора в рамках проведення навчальних занять за матеріалом і завдань, що містяться в пакеті. У такому випадку педагог-куратор може грати роль організатора заняття, який вирішує всі організаційні питання, стежить за своєчасним та індивідуальним вивченням матеріалу і виконанням завдань кожним учнем. Згідно з рекомендаціями педагог-куратор може брати участь у розподілі завдань, якщо їх в пакеті передбачено кілька варіантів.

Особлива роль і додаткові рекомендації для педагогів-кураторів виникають у разі необхідності використання під час занять навчального обладнання, спеціальних програмних засобів, які вимагають обслуговування, додаткової літератури. У кожному конкретному випадку в пакеті повинні міститися рекомендації, що стосуються порядку їх надання школярам, ​​технології роботи з такими засобами і можливі правила техніки безпеки. Відзначається точні функціональні обов'язки, покладені на педагога куратора і, можливо, адміністрацію навчального закладу при використанні засобів, необхідних для вивчення матеріалу Інтернет-пакета.

Рекомендації педагогам-кураторам повинні містити планований порядок взаємодії школярів з мережевим викладачем і педагогів-кураторів з мережевим викладачем, порядок передачі відомостей про школярів, які взяли участь у вивченні пакету, прийому та обліку відомостей, одержуваних від мережевого викладача за результатами перевірки завдань, виконаних учнями.

Рекомендації можуть бути складені у вигляді простого текстового документа, призначеного для прочитання педагогом-куратором. В окремих випадках педагогу куратору можуть надсилатися додаткові засоби, необхідні для навчання, інтерактивні керівництва з використання тих чи інших засобів в рамках компетенції педагога-куратора. Рекомендації педагогам-кураторам можуть надсилатися у вигляді комп'ютерних фільмів-вказівок і демонстрацій.

Залежно від цілей і тематики навчання пакет може містити додаткові матеріали та відомості: глосарій (рекомендується для кожного пакета), хрестоматії, переліки рекомендованих Інтернет-публікацій і літератури, можливі міжпредметні зв'язки з іншими дисциплінами і т. п.

Попередньо створені інтернет-пакети можуть вдосконалюватися, розширюватися і доповнюватися під час Інтернет-навчання школярів з урахуванням нових обставин, що виникають під час навчання.

Пакет може формуватися у довільній формі, зручній для мережевого викладача. Основною вимогою, що висунуто до форми організації інтернет-пакету, є вимога можливості його пересилання з використанням сервісів мережі Інтернет. Форма подання навчальних матеріалів і засобів навчання повинна допускати безпосередню пересилку пакету від мережевого викладача до учнів або педагогам-кураторам (по електронній пошті, за допомогою технології передачі файлів через Інтернет або іншим способом) і розміщення пакету на сайті проекту з подальшим доступом до нього з боку учнів і педагогів-кураторів.

Як правило, робота учнів з одним інтернет-пакетом здійснюється в рамках одного сеансу навчання (одного заняття). Оптимальним є режим навчання, при якому вивчення змістовного матеріалу і виконання завдань, передбачених у пакеті для вивчення та виконання в урочний час під наглядом педагога-куратора, здійснюється протягом 25-40 хвилин.

Решта роботи з вивчення змістовного матеріалу і виконання завдань повинні здійснюватися в самостійному режимі.

Самостійна робота школярів у межах одного Інтернет-пакета розглядається як невід'ємна частина сеансу Інтернет-навчання.

За підсумками перевірки та оцінки результатів виконання завдань школярами мережевий викладач може організувати повернення для повторного вивчення змістовного матеріалу або повторного виконання завдань. Подібна «робота над помилками» може розглядатися як продовження навчання в рамках даного сеансу (заняття), а також як елемент змісту наступного Інтернет-пакета.

 

Просмотров: 423 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[10.12.2017]
У НАС ШКОЛИ, ЧИ БОЖЕВІЛЬНІ? (І.Лікарчук) (0)
[08.12.2017]
Школьники убедились, что в Константиновском районе «Открытая власть» (0)
[08.12.2017]
ГАРЯЧА НОВИНА!!! І ЗНОВУ - "ГРОМАДИЗАЦІЯ" (0)
[08.12.2017]
У музеї с.Олександро-Калинове з'явиться інтерактивна кімната (0)
[08.12.2017]
Про активне висвітлювання заходів з відзначення 100-річчя з часу проведення першого Курултаю кримськотатарського народу (0)
[08.12.2017]
План заходів у Кіндратівській СШ у зв`язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Про підготовку плану заходів у зв’язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Звіт про проведення тижня правових знань і попередження правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[08.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 11 – 15 грудня 2017 р (0)
[08.12.2017]
14 навчальний тиждень. З 18 по 22 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[07.12.2017]
Кіндратівські учні відправляться на екскурсію до Харкова безкоштовно (0)
[06.12.2017]
Костянтинівським районом замість чиновників керуватимуть діти (0)
[06.12.2017]
Назначен новый начальник отдела образования Константиновской райгосадминистрации (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня Збройних Сил України (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності Україн (0)
[06.12.2017]
Про надання інформації про приблизну кількість учасників заходів,де буде висвітлено відомості про 26-у річницю Всеукраїнського референдуму (0)
[05.12.2017]
Про заходи з відзначення 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності України (0)
[05.12.2017]
1 грудня 1991 року – Всеукраїнський референдум на підтвердження Акта проголошення незалежності України. (0)
[04.12.2017]
Підготовка до тестування: тести ЗНО онлайн від Освіта.ua (0)
[04.12.2017]
Без ID-картки до навчальних закладів для вступу - зась! (0)
[04.12.2017]
Про підсумки проведення акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів в Кіндратівській СШ (0)
[04.12.2017]
Про заходи до Дня волонтера в Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
13 навчальний тиждень. З 11 по 15 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[01.12.2017]
Про підсумки проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 грудня 2017 року (0)
[29.11.2017]
Поліція вимагає від школ терміново надсилати фото (0)
[29.11.2017]
Про організацію та проведення свята до Дня збройних сил України (0)
[28.11.2017]
Проект НОВА БІЛОКУЗЬМИНІВСЬКА ШКОЛА (0)
[28.11.2017]
Про відзначення у 2017 році Міжнародного дня інвалідів (0)
[28.11.2017]
Про проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом (0)
[25.11.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо знання. Ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
8 клас.Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо свої знання ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
12 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[24.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 27 листопада – 01 грудня 2017 р (0)
[24.11.2017]
Про відзначення в Кіндратівській СШ роковин Голодомору 1932-33 р. в Україні (0)
[21.11.2017]
щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[19.11.2017]
’’Боже, спаси Україну, а потім, і я повернусь..!’’ (0)
[19.11.2017]
НЕ ПРО ОСВІТУ! ПРО ХОЛОДИЛЬНИК!!! (Віктор Громовий щодо кількості й безглуздості паперообігу в освіті) (0)
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Май 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz