МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 30.03.2017, 10:47
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 28
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[15.11.2011]
Сценарий - приветствие для гостей семинара педагогов-организаторов (0)
Главная » 2016 » Октябрь » 28 » Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ
13:19
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ

Метод проектів у системі учнівського самоврядування

Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ

В умовах швидких змін в усіх сферах життя для повноцінної життєдіяльності дітей потрібні нові соціальні враження й переживання, нові можливості самовираження. У розв’язанні зазначених завдань найвідчутніші результати дає метод проектів.

Педагогічна цінність методу проектів у системі учнівського самоврядування оцінюється тим, наскільки він активізує пізнавальну та поведінкову діяльність учнів, розвиває їх особистісні якості; створює проблему, яка мотивує самостійний вибір, пошук оптимальних рішень; сприяє активній взаємодії з однолітками.

Метод проектів слугує вирішенню цілого ряду педагогічних завдань:

  • реалізація учнями соціальних проектів сприяє усвідомленню того, що від кожного громадянина залежить доля країни; дозволяє їм відчути себе громадянами тут і зараз, людьми дотичними до справ суспільства; сприяє підготовці до дієвої участі в демократичному управлінні суспільством;
  • учні, реалізуючи проекти, отримують вміння та навички комунікації, толерантної поведінки, пошуку компромісу, роботи в команді; особистої відповідальності за свої рішення та дії; ініціативи; взаємодії з органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади, громадськими організаціями тощо;
  • участь у проектах сприяє розвитку творчого потенціалу учня, його сходженню на новий рівень індивідуального розвитку;
  • розвиває різні здібності учня: комунікативні, соціальні, технологічні, художні тощо;
  • проектна діяльність крок за кроком вводить учня у світ різноманітних людських стосунків і спонукає його до дедалі більшої самостійності та соціальної відповідальності;
  • проектна діяльність є розвивальним середовищем, що формує соціальні вміння, навички та сприяє набуттю життєвого досвіду;
  • участь у проектній діяльності є базою для соціального тренінгу в реальному житті, у відкритій системі соціалізації;
  • досвід, здобутий під час проектної діяльності є багажем, з яким учні увійдуть у доросле життя;
  • проектна діяльність - це винятково сильний канал впливу на особистість, формування її життєвої компетентності.

Проектна діяльність сприяє розвитку в учнів:

  • здатності до самостійного та обґрунтованого вибору, самовизначення в цілях діяльності, способах і засобах, шляхах вирішення;
  • здатності до продуктивного спілкування, діалогу, конструктивної критики і пошуку рішень;
  • здатності вирішувати життєво важливі проблеми;
  • здатності бути суб’єктом діяльності, усвідомлювати і визначати кінцевий результат, проектувати, як і з допомогою чого можна досягнути мети;
  • здатності до аналізу і самоаналізу.
  • Плюсами проектної діяльності є набуття учнями вмінь:
  • планувати свою роботу;
  • використовувати багато джерел інформації;
  • аналізувати, зіставляти факти;
  • аргументувати думку;
  • приймати рішення;
  • установлювати соціальні контакти;
  • створювати “кінцевий продукт” (фільм, журнал, газету, календар, проспект, сценарій тощо);
  • презентувати створене перед аудиторією;
  • оцінювати себе і один одного.

Проектна діяльність спонукає учня замислитися над запитаннями: “Що потрібно людям, суспільству, державі?”, “Що я вмію добре робити?”, “Які я маю здібності?”, “Що я вмію робити найкраще з того, що потрібно людям?”. Знаходження відповідей на ці запитання забезпечить учневі в майбутньому гідне життя.

Методика соціального проектування, передбачає інтеграцію та безпосереднє застосування набутих знань під час проектної діяльності і спрямована на набуття досвіду громадянських дій та демократичної поведінки у вирішенні соціально значущих проблем місцевої громади (навчальний заклад, вулиця, під’їзд, мікрорайон, регіон)

  • працювати в команді, розробляти алгоритм спільної діяльності;
  • презентувати результати своєї діяльності як в документальному, так і в усному вигляді для процедури публічного захисту;
  • аналізувати результати діяльності, визначаючи її оптимальність і ефективність, а також оцінювати себе в процесі діяльності;
  • ефективно спілкуватися, вести переговори, доходити до компромісу й консенсусу.

Оволодіння методом проектної діяльності, знаннями та вміннями, необхідними для виконання проекту сприяє набуттю лідерами:

  • досвіду взаємодії і переживання почуття солідарності;
  • досвіду розподілу солідарності;
  • досвіду об’єднання групових зусиль;
  • досвіду колективного обговорення та прийняття рішень до і під час здійснення роботи;
  • вміння ставити під сумнів особисті погляди внаслідок надходження нової інформації;
  • досвіду занурення у вир реального життя;
  • досвіду освоєння базових алгоритмів соціальної взаємодії та поведінки.

Проектна діяльність є:

  • розвитком творчого потенціалу особистості та її самореалізації;
  • розвивальним середовищем, що формує соціальні вміння, навички та сприяє набуттю життєвого досвіду;
  • перевіркою відповідності особистого досвіду потребам власної активної трансформаційної ролі в суспільстві;
  • творчим звітом про рівень лідерської компетентності.
Просмотров: 100 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[28.03.2017]
Наши школьные таланты. Лыженко Илья. Флейта. Шербургские зонтики (0)
[25.03.2017]
У вихідні переходимо на літній час. Ігри з часом і здоров'ям продовжуються (0)
[25.03.2017]
Підсумки тижня в освіті: головні події (0)
[25.03.2017]
Чим зайняти дитину під час весняних канікул? (0)
[25.03.2017]
Всім ТЕРМІНОВО надати звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах (0)
[25.03.2017]
У триденний термін всім підготовити фото і відеоматеріали п подвиги в різних сферах життєдіяльності від дня заснування області до сьогодення (0)
[25.03.2017]
На территории Донецкой области введены ограничения и запреты с 23 марта 2017 года (0)
[25.03.2017]
План работы на весенние каникулы с 03.04. по 07.04.2017 г (0)
[25.03.2017]
В Донецкой области чрезвычайный режим: В лес не ходить, видео не снимать, дроны не запускать (0)
[23.03.2017]
28 навчальний тиждень. З 27 по 31 березня 2017 року (0)
[20.03.2017]
Відомість надання інформації з національно-патріотичного виховання березень 2017 (0)
[20.03.2017]
Про відзначення 100-річчя утворення Української Центральної Ради та 100-річчя подій української революції (0)
[17.03.2017]
План заходів щодо відзначення року української мови в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[14.03.2017]
Заходи до Дня українського добровольця (0)
[11.03.2017]
27 навчальний тиждень. З 20 по 24 березня 2017 року (0)
[09.03.2017]
Шевченківське свято в Кіндратівській СШ (0)
[07.03.2017]
Театр танцю "Надія" Театр пісні "Веселка" та Театр пісні "Козачата" привітали з 8 Березня (0)
[05.03.2017]
26 навчальний тиждень. З 13 по 17 березня 2017 року (0)
[03.03.2017]
План заходів щодо святкування 85-річчя Донецької області в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.03.2017]
Кругообіг брехні в освіті.В. Громовий: МАРАЗМ № 23. Радянський event-менеджмент (0)
[27.02.2017]
Лідери шкіл побували на льодовій арені «Альтаїр» в м. Дружківка (0)
[27.02.2017]
Семінар-практикум для педагогів-організаторів за темою: «Національно-патріотичне виховання у призмі викликів сучасності" (0)
[23.02.2017]
25 навчальний тиждень. З 6 по 10 березня 2017 року (0)
[21.02.2017]
День рідної мови (0)
[21.02.2017]
Матеріали семінару педагогів-організаторів з патріотичного виховання (0)
[19.02.2017]
24 навчальний тиждень. З 27 лютого по 3 березня 2017 року (0)
[19.02.2017]
МОН призвали присоединиться к запрету Вконтакте (0)
[19.02.2017]
Педагоги "из народа": учителя без педобразования (0)
[18.02.2017]
23 навчальний тиждень з 20 по 24 лютого 2017 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[11.02.2017]
В об'єктиві натураліста -2017. Білокузьминівські крейдяні скелі - перлина Донбасу (0)
[02.02.2017]
22 навчальний тиждень. З 13 по 17 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[27.01.2017]
21 навчальний тиждень. З 06 по 10 лютого 2017 р. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №21 (0)
[25.01.2017]
Преподаватель константиновской районной школы искусств объявила голодовку (0)
[25.01.2017]
Програма "Мистецтво" для 5-9 класів (МОН) - переглянути і скачати (0)
[24.01.2017]
Для Надежды Анатольевны. Театр танца "НАДЕЖДА" (скачать) (0)
[21.01.2017]
20 навчальний тиждень. З 30 січня по 03 лютого 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[18.01.2017]
Матеріали для скачування педагогам-організаторам Костянтинівського району (0)
[16.01.2017]
План районних масових заходів на ІІ півріччя 2016-2017 навчального року (0)
[15.01.2017]
Ювілейні та пам'ятні дати. 2017 р. (0)
[15.01.2017]
Перспективи виховної роботи в навчальних закладах Донеччини (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Октябрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz