МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 23.01.2018, 17:53
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 78
Видео
Статистика

Онлайн всего: 14
Гостей: 13
Пользователей: 1
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
Главная » 2016 » Январь » 25 » Методичні рекомендації з патріотичного виховання учнів
12:27
Методичні рекомендації з патріотичного виховання учнів
  1. Патріотичне виховання учнів в сучасній сільській школі розуміється як педагогічний процес становлення особистості громадянина і патріота своєї Батьківщини на основі прийняття демократичних цінностей, додержання закону, норм права, загальнолюдської моралі й участі вихованців в демократичних процесах, формування мовленнєвої культури. Патріотичне виховання передбачає формування у учнів патріотичної свідомості, ціннісного ставлення до українського народу, Батьківщини, держави, нації, активної суб’єктної позиції щодо сучасних політичних подій в Україні, діяльності, спрямованої на становлення України як правової, демократичної держави та здатності до формування у молодого покоління високої патріотичної вихованості. Важливою складовою патріотичного виховання в сучасних умовах є військово-патріотичне виховання, зміст якого визначається національними інтересами, а основним завданням є формування готовності учнівської молоді до участі у боротьбі із зовнішньою загрозою, служби у Збройних Силах України та волонтерській діяльності.

Патріотична вихованість конкретного учня розглядається як інтегральна цінність та духовно-моральна якість особистості, що виявляється в почутті любові до України, до її мови і традицій народу, у відчутті духовного зв’язку з ним, у моральній відповідальності за долю Батьківщини і готовності її захищати, у вільному національному самовизначенні особистості, здатної до успадкування культурних надбань українського народу та свідомого збереження та примноження національних духовних цінностей, здатності до діяльності з розбудови держави, готовності до її захисту.

  1. Освітньо-виховне середовище сучасної сільської школи як засіб патріотичного виховання учнів - це цілісна інноваційна комунікативно- технологічна система, яка характеризується педагогічно доцільною цілеспрямованістю, ціннісною орієнтованістю, відкритістю до суспільства та його проблем, постійним розвитком та самоорганізацією, яка є важливим фактором професійного становлення учнівської молоді та її особистісного розвиту.

Освітньо-виховне середовище виконує такі завдання: орієнтація на створення гуманістичного інтерактивного середовища, спрямованого на максимальний розвиток особистісного потенціалу кожного учня; забезпечення взаємозв’язку виховного процесу із навчальною роботою; максимальне використання виховного потенціалу навчальних предметів; розробка та реалізація патріотично зорієнтованого змісту спільної діяльності вчителів, класних керівників та учнів.

Сутнісними характеристиками освітньо-виховного середовища сучасної сільської школи як педагогічної системи є: багатофакторність, довготривалість, перспективність, комплексність, ступеневість.

  1. Структура патріотичної вихованості учнів містить такі компоненти: когнітивний, мотиваційний, діяльнісний. Критеріями сформованості кожного компонента відповідно визначені: ціннісно-патріотичний світогляд із показниками: патріотично-світоглядні знання, переконання, ідеали; ціннісно- патріотична свідомість; володіння рідною мовою, повага до неї; патріотично- спрямована активність з показниками: мотивація патріотизму; активна суб’єктно - патріотична позиція; толерантне ставлення до представників різних культур; патріотично-практична діяльність за показниками: здатність до патріотичної самореалізації; готовність до здійснення захисту Батьківщини і волонтерської діяльності.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури охарактеризовано три рівні патріотичної вихованості учнів (високий, середній, низький).

  1. Модель організації патріотичного виховання учнів в умовах освітньо-виховного середовища сучасної сільської школи містить блоки з урахуванням вікових особливостей та специфіки профілю спеціалізованої школи з поглибленим вивченням інформатики та програмування у межах цілісного педагогічного процесу: цільовий блок, теоретико- методологічний блок, змістовий блок, операційно-технологічний та результативний, які перебувають у структурно-функціональній взаємодії.

Ефективне патріотичне виховання учнів сучасної сільської школи можливе за таких педагогічних умов: використання виховного потенціалу навчальних предметів з метою патріотичного виховання учнів; залучення учнівської молоді до участі в соціально-значимих проектах патріотичного спрямування; активне вивчення національно-культурної спадщини українського народу. Зазначені педагогічні умови діють в освітньо - виховному середовищі сучасної сільської школи в комплексі.

Реалізація педагогічних умов включала таке методичне забезпечення та відповідні форми виховної роботи: щодо першої педагогічної умови - використання виховного потенціалу навчальних предметів з метою патріотичного виховання учнів - круглі столи, конкурси, виставки, конференції, творчі зустрічі тощо. До другої педагогічної умови - залучення учнівської молоді до участі в соціально- значимих проектах патріотичного спрямування - різноманітні види проектів: творчі, ігрові, пізнавальні, дослідницькі, культурологічні, інформаційні, практико-зорієнтовані, соціальні, волонтерські. До третьої - активне вивчення учнями національно-культурної спадщини українського народу - інтелектуальні ігри, дискусії, диспути, прес-конференції, засідання круглого столу, тематичні діалоги, ділові ігри, інтерактивні методи: «Мікрофон», «Акваріум», «Асоціації», «За-проти», «Займи позицію», метод «Ключових питань», метод «Прес», Кейс-стаді, мозковий штурм та ін. Різноманітними були форми виховання: індивідуальні, групові, масові; традиційні й інноваційні; монологічні й діалогічні; словесно-логічні і спільно-трудові тощо.

Результати констатувального етапу свідчать, що переважна більшість учнів як контрольної, так і експериментальної груп мають низький рівень патріотичної вихованості (55,4% та 60% відповідно). Середній рівень виявлено у 25,5% учнів контрольної групи та 22,2% - експериментальної групи. Високий рівень патріотичної вихованості наявний у 19,1% респондентів контрольної групи та 17,8% експериментальної групи.

Ефективність реалізації педагогічних умов визначалася на підставі аналізу результатів формувального етапу експерименту, які засвідчили, що в експериментальній групі кількість респондентів із високим рівнем збільшилася на 25,3%, на 19,4% - з середнім рівнем; суттєво зменшилась кількість учнів із низьким рівнем патріотичної вихованості, на 44,7%. В той же час у учнів контрольної групи також відбулися зміни, але вони не є досить значними. Так, лише на 1,9% збільшилася кількість респондентів із високим рівнем, на 2,7% - із середнім.

Просмотров: 323 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[23.01.2018]
щодо запобігання поширенню наркоманії, тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв (0)
[22.01.2018]
9 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол). Урок 23-24. Українське кіно (мультимедійний підручник) (0)
[22.01.2018]
Інформація щодо проведених заходів до відзначення Дня Соборності України В Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим (0)
[22.01.2018]
план заходів профілактики побутового травматизму серед педагогічного та учнівського колективів (0)
[22.01.2018]
Заходи з охорони праці у школі (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму (0)
[22.01.2018]
3. План заходів щодо запобігання аваріям, пожежам і нещасним випадкам виробничого характеру (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо пожежної безпеки у школі. (0)
[22.01.2018]
1. Попередження травматизму під час навчально-виховного процесу (0)
[19.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 22 – 26 січня 2018 р (0)
[18.01.2018]
Методкабинет отдела образования Константновской РГА – лучший в Донецкой области (0)
[18.01.2018]
"Избави нас, Господи, от чумы, голода, войны и...децентрализации" (0)
[17.01.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за січень 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[15.01.2018]
щодо виконання Регіонального плану заходів з відзначення 80-річчя від дня народження В’ячеслава Чорновола на грудень 2017 року – березень 20 (0)
[12.01.2018]
Про заплановані заходи з відзначення 100-річчя бою під Крутами (0)
[12.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 15 –19 січня 2018 р (0)
[12.01.2018]
"КУТЯ ІЗ-ЗА ГРАТ" Про проведення в Кіндратівській СШ тематичних заходів до Дня українського політв*язня (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (ppt-презентація до уроку) (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. Мультимедійний підручник (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Видеоурок 17-18. Мистецтво Бароко (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Урок 20. Українське бароко (Ppt-презентація до уроку за підручником Л.Масол) (0)
[06.01.2018]
Реєстрація на пробне ЗНО стартує 9 січня (0)
[03.01.2018]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Урок 19. Бароко: Музика (Ppt-презентація до уроку з відео і сканами сторінок підручника) (0)
[02.01.2018]
Відпочинок - теж мистецтво. Втома на роботі і безпека праці. (0)
[30.12.2017]
Державні свята й вихідні дні у 2018 році (0)
[30.12.2017]
Зимові канікули триватимуть із 30 грудня 2017 року до 09 січня 2018 року. План роботи (0)
[30.12.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки 19-20 (Ppt-презентація з відео) Жанри і стилі кіно (за підр.Л.Масол) (0)
[29.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 10-12 січня 2018 року (0)
[28.12.2017]
Мистецтво. 9 кл. (за підручником Л.Масол) Уроки 19-20. Жанри і стилі кіно (мультимедійний підручник) (0)
[28.12.2017]
ПЛАН ЗАХОДІВ з військово-патріотичного виховання на 2-й семестр 2017-2018навч.року (0)
[28.12.2017]
Про роботу з виконання Закону України «Про звернення громадян» у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів у 2017 році (0)
[28.12.2017]
Інтернет семінар-практикум«МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПЕДАГОГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ Й УЧНІ (0)
[26.12.2017]
В США ушел из жизни композитор Владимир Шаинский (0)
[22.12.2017]
Оподаткування новорічних подарунків (0)
[22.12.2017]
Краматорской школе присвоили имя легендарного директора (0)
[22.12.2017]
В Константиновке прошли общественные слушания по вопросу создания громады (0)
[22.12.2017]
16 навчальний тиждень. З 26 по 29 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[20.12.2017]
Звіт про проведення комплексу виховних заходів  в Кіндратівській СШ до Дня святого Миколая (0)
[18.12.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 17-18. Бароко. Ppt-презентація до уроку (1)
[16.12.2017]
Семінар-практикум «Медіаграмотність та критичне мислення на уроках мистецьких дисциплін» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Январь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz