МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 18.11.2017, 06:40
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 64
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2016 » Январь » 25 » Методика залучення дітей до роботи в гуртках, клубах та секціях за інтересами
12:03
Методика залучення дітей до роботи в гуртках, клубах та секціях за інтересами

Методика залучення дітей до роботи в гуртках, клубах та секціях за інтересами

Організація корисного, педагогічно доцільного активного дозвілля, яке вирішує виховні завдання була і залишається однією з найактуальніших педагогічних проблем. В.О.Сухомлинський вважав, що лише цікаве для дитини заняття допоможе розкрити її здібності, самореалізуватися і навіть відкорегувати негативні риси характеру. Мною, як педагогом-організатором, здійснюється контроль за охопленням учнів школи гуртковою роботою, за нашою ініціативою у школі підготовлено і видано видано наказ від 03.09.2015 року № 110-О «Про діяльність педагогічного колективу із залучення дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях у школі, позашкільних закладах, за місцем проживання». У школі працює 18 предметних гуртків, секція Малої академії наук України, військово-патріотичний клуб «Козацький гарт», театр пісні «Дзвіночки», гуртки «Абетка почуттів» та «Комп’ютерна анімація» від Костянтинівського районного Центру дитячої і юнацькї творчості. 92% учнів школи залучені до гурткової роботи. запроваджено проведення щорічного моніторингу щодо охоплення дітей різними формами позашкільної освіти. Так, за результатами моніторингу у цьому навчальному році різними напрямами позашкільної освіти в позашкільних закладах різних типів та форм власності охоплено 92% дітей та підлітків від загальної кількості учнів.

Серед основних напрямів співпраці педагога-організатора з керівниками гуртків і творчих об’єднань є контроль за  відвідуванням навчальних занять, розширення можливостей для зайнятості школярів у позаурочний час,  підготовка та професійне навчання, соціальний захист та організаційний супровід відповідних категорій неповнолітніх. Реалізація цих напрямів здійснюється шляхом тісної взаємодії педагога-організатора з адміністрацією школи, шкільним практичним психологом, класними керівниками, з керівниками гуртків. У школі  створена чітка система щодо вивчення інтересів, запитів та здібностей дітей, проводиться діагностика здібностей дітей серед учнів 4-х класів та вивчення інтересів та нахилів серед учнів 7-х класів під час формування допрофільних класів. Використовуються спеціальні методики, що дають можливість максимально точно визначити коло інтересів та природних здібностей дітей. Відповідно до результатів діагностики  надаються рекомендації класним керівникам, батькам щодо визначення виду позашкільної діяльності учнів.

Мною, як педагогом-організатором проводиться систематична перевірка на наявність у керівників гуртків відповідних програми, документації, затвердженої адміністрацією школи та науково-методичною радою районного центру дитячої та юнацької творчості.

До роботи гуртків залучається батьківська громадськість. Нами надається необхідна методична допомога керівникам гуртків. Крім основної роботи, ми також очолюємо методичне об`єднання керівник гуртків районного центру дитячої і юнацької творчості.

Учні школи та вихованці гуртків і секцій постійно беруть участь у обласних, міських фестивалях, конкурсах. Контроль за станом організації гурткової роботи в школі здійснює особисто мною. Під час перевірки використовуються наступні методи: бесіда, спостереження, вивчення шкільної документації, плану роботи гуртка, ознайомлення з програмно-методичним забезпеченням гуртків, діяльністю методичної роботи дозволяє зробити висновок про те, що нами створені належні умови для продуктивної пізнавальної діяльності учнів з урахуванням їх інтересів, нахилів та потреб. Ми також систематично відвідуємо заняття гуртків з метою епізодичного контролю, надання методичної допомоги, виявлення, вивчення та узагальнення досвіду керівників, прогнозування подальшої їх діяльності. В школі наявні законодавчі та нормативні акти організації гурткової роботи, програми гуртків різного спрямування. Ведемо облік учнів охоплених гуртковою роботою в навчальному закладі та позашкільних закладах, учнів пільгових категорій та дітей, схильних до пропусків уроків без поважних причин. В кожному кабінеті, де проводиться заняття гуртка, є змінні стенди, навчальні посібники, довідники, комплекти таблиць, тематичні папки, але для повноцінної роботи гуртка необхідна комп’ютеризація та програмне забезпечення кабінету. З метою забезпечення належної організації самоосвіти керівників гуртків здійснюється підписка на фахове видання «Всеукраїнська газета для працівників позашкільних навчальних закладів та шкіл». Проводимо також заходи, спрямовані на розвиток творчої особистості: виставки, конкурси, творчі звіти гуртківців. На належному рівні ведеться методична робота з керівниками гуртків: відвідуються заняття, проводяться «круглі столи» з обміну досвідом роботи, розглядаються різноманітні форми проведення занять.

Висновок: гурткова робота сприяє поглибленню знань, яких учні набувають на уроках, прищепленню навичок застосовувати ці знання на практиці, вихованню моральних якостей: волі, наполегливості, критичного ставлення до виконаної роботи, а також розвиває інтерес до вивченого предмета. Робота в гуртках зберігає широкі можливості створення атмосфери творчого піднесення, індивідуальної і колективної практичної діяльності учнів.

 

Рекомендації:

  1. Педагогам-організаторам загальноосвітніх навчальних закладів району проаналізувати стан залучення учнів школи, а також дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів девіантної поведінки до різних форм позашкільної освіти.
  2. Забезпечити якісний контроль за проведенням внутрішкільного моніторингу зайнятості учнів позашкільною освітою та наданням достовірної інформації щодо охоплення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів із девіантною поведінкою гуртковою роботою.
  3. Проводити діагностику інтересів, нахилів та здібностей дітей, надавати рекомендації класним керівникам, батькам та особам, що їх заміняють, щодо оптимального вибору учнями позашкільного виду діяльності.
  4. Проводити якісний набір дітей у гуртки, максимально охопивши позашкільною освітою дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, учнів із  девіантною поведінкою; виробити механізм взаємодії педагогів  позашкільного закладу з класними керівниками, соціальними педагогами загальноосвітніх закладів з метою попередження безпричинних пропусків занять.
  5. Охопити організаційним педагогічним супроводом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, учнів із  девіантною поведінкою, що навчаються у закладі.
  6. Започаткувати проведення спільних педагогічних консиліумів за участю шкільних практичних психологів загальноосвітніх закладів, класних керівників, керівників гуртків з метою вироблення єдиних підходів щодо навчання і виховання, творчого, інтелектуального розвитку, соціальної підтримки дітей пільгових категорій, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, учнів із  девіантною поведінкою.
  7. На засіданнях методичного об’єднання керівників гуртків відповідних напрямів позашкільної освіти проаналізувати програми шкільних гуртків, надати методичну допомогу в підготовці авторських програм до затвердження науково-методичною радою районного Центру дитячої і юнацької творчості.
Просмотров: 407 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
[17.11.2017]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2017 ро (0)
[17.11.2017]
Победитель конкурса «Учитель года - 2016» уехала "ухаживать" за дедушкой в Лондон (0)
[16.11.2017]
Відтепер 25 грудня – вихідний день (0)
[12.11.2017]
10 навчальний тиждень. З 20 по 24 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[12.11.2017]
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ (0)
[11.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 13 - 17 листопада 2017 р (0)
[11.11.2017]
9 навчальний тиждень з 13 по 17 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
[11.11.2017]
Звіт про проведення Дня української писемності і мови (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам підготувати концертні програми, театралізовані вистави, лялькові вистави, відеопривітання, дитячі малюнки і надат (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує подарувати свою увагу, тепло і підтримку військовим, які захищають цілісність нашої держави, і надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам розмістити привітання зі Святом Святого Миколая у святково прикрашеному міському транспорті й надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам створити "Фабрики Святого Миколая" та подати звіти про їх роботу (0)
[09.11.2017]
Необхідно терміново запропонувати варіанти назви балки (0)
[08.11.2017]
9 листопада відбудеться диктант національної єдності (0)
[08.11.2017]
Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн (0)
[08.11.2017]
З 25 жовтня по 17 листопада Донецький облІППО проведе конкурс відеороликів-візитівок (презентацій) з національно-патріотичного виховання (0)
[08.11.2017]
ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛІППО РЕКОМЕНДУЄ СИРОТАМ ЗВЕРТАТИСЯ ДО СВ.МИКОЛАЯ У ПИЬМОВОМУ ВИЛЯДІ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ (0)
[08.11.2017]
Школи повинні надати фотоматеріали, відеоматеріали, що свідчать про актуальність та результативність благодійницької акції (0)
[08.11.2017]
Терміни інформування відділу освіти у електронному та паперовому виді змінені (0)
[04.11.2017]
ГО «МОК» ОРГАНІЗОВУЄ ОЗНАЙОМЧО-ПІЗНАВАЛЬНІ ТУРИ ДО КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОЛЬЩІ. (0)
[03.11.2017]
8-й навчальний тиждень з 06 по 10 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[03.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 06 - 10 листопада 2017 р (0)
[30.10.2017]
Операція “Захід”: пам’ятаймо задля нащадків (0)
[29.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 15-16. Північне Відродження (Ppt-презентація до уроку) (0)
[29.10.2017]
ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[27.10.2017]
7-й навчальний тиждень з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (0)
[27.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (Ppt-презентація з відео до підручника Л.Масол) (0)
[25.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Январь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz