Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 21.08.2019, 07:39
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 1
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2015 » Сентябрь » 26 » «Мій рідний Донбас» Положення конкурсу
10:28
«Мій рідний Донбас» Положення конкурсу

Методичні рекомендації щодо оформлення конкурсних робіт

для участі у Конкурсі туристсько-краєзнавчих та екскурсійних об’єктів районів

«Мій рідний Донбас».

Для участі у Конкурсі туристсько-краєзнавчих та екскурсійних об’єктів районів (міст) «Мій рідний Донбас» (далі - Конкурс) подаються:

Паспорт-опис туристсько-краєзнавчого об'єкту(українською мовою);

З фотографії туристсько-краєзнавчого об'єкту;

Карта розташування об'єкту.

Автор або колектив авторів має право надати для участі у Конкурсі не більше 3-х робіт.

Паспорт-опис, карта та фотографії надаються у прозорих файлах, скріплених у швидкозшивач. Неякісні фотографії туристсько-краєзнавчих об’єктів, зроблені мобільними телефонами або взяті з мережі Інтернет, участь у Конкурсі не братимуть. Обов’язково до матеріалів Конкурсу додаються їх електронні варіанти, записані на лазерний диск.

1. Паспорт-опис туристсько-краєзнавчого об'єкту

Вимоги до оформлення: обсяг Паспорту-опису - не більше 5 аркушів, формат А-4, шрифт - Times New Roman, 14 pt, інтервал - 1,5 pt.

Відомості про об'єкт, що мають бути включеними в Паспорт-опис:

Найменування об'єкту (вказується повністю, без скорочень чи абревіатур). Потрібно навести також всі відомі назви, під якими об'єкт може згадуватися у місцевого населення. Після сучасної назви у дужках вказуються (за наявності) всі старовинні і місцеві варіанти.

Категорія об'єкту (визначити за наступним переліком): археологічний; етнографічний; історичний; екологічний; краєзнавчий; геологічний; екскурсійний; природний; культурний; архітектурний; інше (вказати).

Примітка: Категорія об'єкту може бути змішаною - наприклад: «археологічний + етнографічний + архітектурний». Кількість категорій не обмежується. До «іншого», наприклад, може відноситися «техногенний».

Місцезнаходження об'єкту.

Загальні дані, обов'язкові для всіх категорій об'єктів, які полегшать знаходження об’єкту на місцевості:

відстань до пам'ятки від найближчого населеного пункту. Зазначається в м (км) з обов'язковою вказівкою спрямування руху (наприклад: «300 м на захід»). Допускається вказування приблизної відстані відносно іншого помітного об'єкту-орієнтиру (наприклад: «направо від ЗОШ №45 йти два квартали по правому боку вулиці Василевського, нікуди не звертаючи»)',

зупинки транспорту з зазначенням номерів маршруту, виду транспорту, напрямку руху (наприклад: «проїзд маршрутним таксі №19, рух від АС «Критий ринок», зупинка - «Школа-інтернат»);

зручність під'їзду (підходу) до об'єкту: придатність дороги для автотранспорту, мото- та велотранспорту, пішоходів, наявність спостережного майданчику;

географічні координати (їх можна отримати за допомогою відповідних функцій у Google-maps або Yапdех-картах);

Додатково Паспорт-опис може містити наступні деталі місцезнаходження, залежно від категорії об'єкту:

а)    Для історико-культурних та архітектурних об’єктів:

підпорядкування пам’ятки (вказати організацію, яка є власником або відповідає за її збереження);

дані про автора та дату спорудження (якщо даних немає, вказуємо «невідомо»; якщо є приблизна дата, пишемо з точністю до 50 років (наприклад: «II половина XIX ст.»);

з яких матеріалів виготовлений/побудований;

стан збереженості;

текст меморіального напису (за наявності);

контактні дані власників історико-культурної пам'ятки, графік роботи, сезонність відвідування.

б)    Для природних об’єктів:

ступінь охоронюваності та підпорядкування (хто є власником або землекористувачем);

тимчасове обмеження показу об'єкту: вказати бажаний термін відвідування й огляду в залежності від природних умов, часу доби, погоди та сезону;

в)    Для археологічних та геологічних:

ступінь охоронюваності та підпорядкування (хто є власником або землекористувачем);

спеціальні відомості (містяться в організації-власнику пам’ятки): археологічні - культурна приналежність детально, з точністю до епохи (кам’яний вік, доба бронзи тощо); тип пам’ятки (поселення, курган (курганний могильник), первісна стоянка, культова споруда, городище, оборонна споруда тощо); геологічні: період утворення (девонський,

карбон, пермський, юрський тощо); з яких мінералів та гірських порід

складається;

Стислий опис об’єкту (зв’язок з конкретною історичною подією, епохою, можливість використання як екскурсійного об'єкту, відомість серед населення, особливості, його взаємодія з навколишнім середовищем - іншими спорудами, природою).

За потреби на додаткових аркушах можна надавати стислий нарис про об'єкт, який містить легенди, цікаві згадки, розповіді місцевих жителів. Обсяг обмежений - до 2 аркушів;

Джерела відомостей про пам'ятку (література, архівні, історичні дані, усні перекази);

Значення для даної місцевості та Донеччини (історичне, природоохоронне, культурознавче тощо (стисло).

Фотографії туристсько-краєзнавчого об'єкту

3 (три) надруковані фотографії об'єкту повинні представляти його з різних ракурсів, щоб створити найбільш повну уяву про об'єкт.

Вимоги до оформлення: формат - А-4 або 20x30 см.

На зворотньому боці фото - приклеєна стисла анотація зі вказівкою назви роботи, ракурсу зйомки (наприклад: «вигляд з північно- західного боку»), прізвища та імені автора (авторів), місця їх навчання та П.І.Б., посада керівника з місцем роботи, контактні дані.

       Приклад анотації. 

Фото 1. Пам'ятник воїнам-визволителям. Вигляд з північно-західного боку, (якщо дивитись з вулиці Дубравної)

Автор: Пономаренко Святослав, 10 кл. ЗОШ №47 м. Артемівська;

Керівники: Петренко Людмила Валентинівна, вчитель географії ЗОШ №47 м. Артемівська (тел. 0990121365)

Електронні варіанти фото мають бути надані на CD-диску у форматі .png, .jpeg, або .tif

Диски повинні бути підписаними (назва, автор, навчальний заклад).

Карта розташування туристсько-краєзнавчого об'єкту.

Карта надається у паперовому вигляді (формат А-4, масштаб 1 см:2 км), бажано кольорова. Завдання такої схеми - полегшення знаходження об'єкту безпосередньо на місцевості.

На карті має бути вказано місце розташування об'єкту. Обов'язково для природних об'єктів надаються географічні координати. Доцільно розбити картографічний аркуш на дві половини - на одній навести загальну карту з позначкою місця розташування об'єкта, на іншій - докладну схему конкретного розташування об'єкта на місцевості (крупний план місцевості).

Для підготовки карти можуть бути використані наступні ресурси: Google-map, Yandex-карти, зображення супутникової зйомки, карта Донецької області.

Критерії оцінювання:

якість та художність фотографій, композиція зображуваного;

повнота вказаних даних у Паспорті-описі;

невідомість об'єкту широкому загалу, його незвичність (екзотичність)

та особливості;

пізнавальна та історична цінність;

значення для регіону, художня цінність та привабливість.

Конкурсні роботи приймаються до 15 жовтня 2015 року. Конкурсні матеріали, подані після завершення терміну прийому, не приймаються і не розглядаються.

 

Відповідальна:

 

Рудіченко С.М. – методист РЦДЮТ

0501876208

Просмотров: 568 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.08.2019]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році (0)
[17.08.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.08.2019]
2 навчальний тиждень з 09 по 13 вересня 2019 року. Переглядаємо урок №2 (3)
[05.08.2019]
Реагування на доведені випадки булінгу Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб (0)
[05.08.2019]
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; (0)
[05.08.2019]
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (0)
[05.08.2019]
Правила поведінки здобувачів освіти (0)
[05.08.2019]
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати. (0)
[05.08.2019]
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами (0)
[05.08.2019]
Правила прийому до школи (0)
[05.08.2019]
Результати моніторингу якості освіти. ДПА ЗНО 2018-2019 н.р. (0)
[05.08.2019]
матеріально-технічне забезпечення Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.08.2019]
наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (0)
[05.08.2019]
Мова (мови) освітнього процесу (0)
[05.08.2019]
ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.08.2019]
територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (0)
[05.08.2019]
структура та органи управління Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів (0)
[30.07.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.07.2019]
РОЗКЛАД РОБОТИ ШКОЛИ 2 ВЕРЕСНЯ 2019 РОКУ (0)
[16.07.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 02 – 06 вересня 2019 року (0)
[10.07.2019]
Календар знаменних і пам'ятних дат на 2019 - 2020 навчальний рік (0)
[01.07.2019]
Про хід ремонтних робіт в Кіндратівській СШ (0)
[21.06.2019]
Про наступність у вихованні та розвитку особистості дитини між дошкільною та початковою освітою у закладах дошкільної та загальної середньої (0)
[17.06.2019]
Щомісячний Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді за червень 2019 (0)
[12.06.2019]
Модель виховної системи спеціалізованого закладу загальної середньої освіти з поглибленим вивченням інформатики та програмування на основі і (0)
[10.06.2019]
07.06 – ДЕНЬ ТУРИЗМУ в пришкільному закладі відпочинку (0)
[06.06.2019]
ЦІНИ НА ПУТІВКИ ПО САНАТОРІЯХ ПрАТ «Миргородкурорт» з 01.07.2019 р. ( на 1 чол. в день – лікування, проживання, харчування) (0)
[05.06.2019]
Гості закладу відпочинку - ляльковий театр "Шалом!" (0)
[05.06.2019]
Олімпійський день в закладі відпочинку (0)
[05.06.2019]
В закладі відпочинку - казкові подорожі (0)
[03.06.2019]
Веселковий квест «Стежинками казок» у Кіндратівському закладі відпочинку (0)
[03.06.2019]
ПОСИЛАННЯ НА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ, З РОЗМІЩЕНОЇ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО РОБОТУ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ КІНДРАТІВСЬКОЇ СШ (0)
[03.06.2019]
Опис створення індивідуальних освітніх траєкторій і План методичної роботи щодо розвитку творчих здібностей обдарованих учнів (0)
[03.06.2019]
Банк обдарованих учнів Кіндратівської СШ (0)
[03.06.2019]
База обліку педагогів, що працюють з обдарованими учнями (0)
[03.06.2019]
Картка обдарованого учня Лиженка М.В. (0)
[03.06.2019]
Картка обдарованого учня Лиженка Я.В. (0)
[03.06.2019]
Заклад відпочинку відвідав звітний концерт театру пісні "Веселка" Кіндратівського ЦКіД (0)
[01.06.2019]
На гостини до Дружківської мистецької школи (0)
[01.06.2019]
Тематичний захід «Гарного вам літа, діти!», присвячений Дню захисту дітей (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Сентябрь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz