МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 28.03.2017, 17:55
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 28
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[15.11.2011]
Сценарий - приветствие для гостей семинара педагогов-организаторов (0)
Главная » 2015 » Сентябрь » 26 » «Мій рідний Донбас» Положення конкурсу
10:28
«Мій рідний Донбас» Положення конкурсу

Методичні рекомендації щодо оформлення конкурсних робіт

для участі у Конкурсі туристсько-краєзнавчих та екскурсійних об’єктів районів

«Мій рідний Донбас».

Для участі у Конкурсі туристсько-краєзнавчих та екскурсійних об’єктів районів (міст) «Мій рідний Донбас» (далі - Конкурс) подаються:

Паспорт-опис туристсько-краєзнавчого об'єкту(українською мовою);

З фотографії туристсько-краєзнавчого об'єкту;

Карта розташування об'єкту.

Автор або колектив авторів має право надати для участі у Конкурсі не більше 3-х робіт.

Паспорт-опис, карта та фотографії надаються у прозорих файлах, скріплених у швидкозшивач. Неякісні фотографії туристсько-краєзнавчих об’єктів, зроблені мобільними телефонами або взяті з мережі Інтернет, участь у Конкурсі не братимуть. Обов’язково до матеріалів Конкурсу додаються їх електронні варіанти, записані на лазерний диск.

1. Паспорт-опис туристсько-краєзнавчого об'єкту

Вимоги до оформлення: обсяг Паспорту-опису - не більше 5 аркушів, формат А-4, шрифт - Times New Roman, 14 pt, інтервал - 1,5 pt.

Відомості про об'єкт, що мають бути включеними в Паспорт-опис:

Найменування об'єкту (вказується повністю, без скорочень чи абревіатур). Потрібно навести також всі відомі назви, під якими об'єкт може згадуватися у місцевого населення. Після сучасної назви у дужках вказуються (за наявності) всі старовинні і місцеві варіанти.

Категорія об'єкту (визначити за наступним переліком): археологічний; етнографічний; історичний; екологічний; краєзнавчий; геологічний; екскурсійний; природний; культурний; архітектурний; інше (вказати).

Примітка: Категорія об'єкту може бути змішаною - наприклад: «археологічний + етнографічний + архітектурний». Кількість категорій не обмежується. До «іншого», наприклад, може відноситися «техногенний».

Місцезнаходження об'єкту.

Загальні дані, обов'язкові для всіх категорій об'єктів, які полегшать знаходження об’єкту на місцевості:

відстань до пам'ятки від найближчого населеного пункту. Зазначається в м (км) з обов'язковою вказівкою спрямування руху (наприклад: «300 м на захід»). Допускається вказування приблизної відстані відносно іншого помітного об'єкту-орієнтиру (наприклад: «направо від ЗОШ №45 йти два квартали по правому боку вулиці Василевського, нікуди не звертаючи»)',

зупинки транспорту з зазначенням номерів маршруту, виду транспорту, напрямку руху (наприклад: «проїзд маршрутним таксі №19, рух від АС «Критий ринок», зупинка - «Школа-інтернат»);

зручність під'їзду (підходу) до об'єкту: придатність дороги для автотранспорту, мото- та велотранспорту, пішоходів, наявність спостережного майданчику;

географічні координати (їх можна отримати за допомогою відповідних функцій у Google-maps або Yапdех-картах);

Додатково Паспорт-опис може містити наступні деталі місцезнаходження, залежно від категорії об'єкту:

а)    Для історико-культурних та архітектурних об’єктів:

підпорядкування пам’ятки (вказати організацію, яка є власником або відповідає за її збереження);

дані про автора та дату спорудження (якщо даних немає, вказуємо «невідомо»; якщо є приблизна дата, пишемо з точністю до 50 років (наприклад: «II половина XIX ст.»);

з яких матеріалів виготовлений/побудований;

стан збереженості;

текст меморіального напису (за наявності);

контактні дані власників історико-культурної пам'ятки, графік роботи, сезонність відвідування.

б)    Для природних об’єктів:

ступінь охоронюваності та підпорядкування (хто є власником або землекористувачем);

тимчасове обмеження показу об'єкту: вказати бажаний термін відвідування й огляду в залежності від природних умов, часу доби, погоди та сезону;

в)    Для археологічних та геологічних:

ступінь охоронюваності та підпорядкування (хто є власником або землекористувачем);

спеціальні відомості (містяться в організації-власнику пам’ятки): археологічні - культурна приналежність детально, з точністю до епохи (кам’яний вік, доба бронзи тощо); тип пам’ятки (поселення, курган (курганний могильник), первісна стоянка, культова споруда, городище, оборонна споруда тощо); геологічні: період утворення (девонський,

карбон, пермський, юрський тощо); з яких мінералів та гірських порід

складається;

Стислий опис об’єкту (зв’язок з конкретною історичною подією, епохою, можливість використання як екскурсійного об'єкту, відомість серед населення, особливості, його взаємодія з навколишнім середовищем - іншими спорудами, природою).

За потреби на додаткових аркушах можна надавати стислий нарис про об'єкт, який містить легенди, цікаві згадки, розповіді місцевих жителів. Обсяг обмежений - до 2 аркушів;

Джерела відомостей про пам'ятку (література, архівні, історичні дані, усні перекази);

Значення для даної місцевості та Донеччини (історичне, природоохоронне, культурознавче тощо (стисло).

Фотографії туристсько-краєзнавчого об'єкту

3 (три) надруковані фотографії об'єкту повинні представляти його з різних ракурсів, щоб створити найбільш повну уяву про об'єкт.

Вимоги до оформлення: формат - А-4 або 20x30 см.

На зворотньому боці фото - приклеєна стисла анотація зі вказівкою назви роботи, ракурсу зйомки (наприклад: «вигляд з північно- західного боку»), прізвища та імені автора (авторів), місця їх навчання та П.І.Б., посада керівника з місцем роботи, контактні дані.

       Приклад анотації. 

Фото 1. Пам'ятник воїнам-визволителям. Вигляд з північно-західного боку, (якщо дивитись з вулиці Дубравної)

Автор: Пономаренко Святослав, 10 кл. ЗОШ №47 м. Артемівська;

Керівники: Петренко Людмила Валентинівна, вчитель географії ЗОШ №47 м. Артемівська (тел. 0990121365)

Електронні варіанти фото мають бути надані на CD-диску у форматі .png, .jpeg, або .tif

Диски повинні бути підписаними (назва, автор, навчальний заклад).

Карта розташування туристсько-краєзнавчого об'єкту.

Карта надається у паперовому вигляді (формат А-4, масштаб 1 см:2 км), бажано кольорова. Завдання такої схеми - полегшення знаходження об'єкту безпосередньо на місцевості.

На карті має бути вказано місце розташування об'єкту. Обов'язково для природних об'єктів надаються географічні координати. Доцільно розбити картографічний аркуш на дві половини - на одній навести загальну карту з позначкою місця розташування об'єкта, на іншій - докладну схему конкретного розташування об'єкта на місцевості (крупний план місцевості).

Для підготовки карти можуть бути використані наступні ресурси: Google-map, Yandex-карти, зображення супутникової зйомки, карта Донецької області.

Критерії оцінювання:

якість та художність фотографій, композиція зображуваного;

повнота вказаних даних у Паспорті-описі;

невідомість об'єкту широкому загалу, його незвичність (екзотичність)

та особливості;

пізнавальна та історична цінність;

значення для регіону, художня цінність та привабливість.

Конкурсні роботи приймаються до 15 жовтня 2015 року. Конкурсні матеріали, подані після завершення терміну прийому, не приймаються і не розглядаються.

 

Відповідальна:

 

Рудіченко С.М. – методист РЦДЮТ

0501876208

Просмотров: 262 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[28.03.2017]
Наши школьные таланты. Лыженко Илья. Флейта. Шербургские зонтики (0)
[25.03.2017]
У вихідні переходимо на літній час. Ігри з часом і здоров'ям продовжуються (0)
[25.03.2017]
Підсумки тижня в освіті: головні події (0)
[25.03.2017]
Чим зайняти дитину під час весняних канікул? (0)
[25.03.2017]
Всім ТЕРМІНОВО надати звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах (0)
[25.03.2017]
У триденний термін всім підготовити фото і відеоматеріали п подвиги в різних сферах життєдіяльності від дня заснування області до сьогодення (0)
[25.03.2017]
На территории Донецкой области введены ограничения и запреты с 23 марта 2017 года (0)
[25.03.2017]
План работы на весенние каникулы с 03.04. по 07.04.2017 г (0)
[25.03.2017]
В Донецкой области чрезвычайный режим: В лес не ходить, видео не снимать, дроны не запускать (0)
[23.03.2017]
28 навчальний тиждень. З 27 по 31 березня 2017 року (0)
[20.03.2017]
Відомість надання інформації з національно-патріотичного виховання березень 2017 (0)
[20.03.2017]
Про відзначення 100-річчя утворення Української Центральної Ради та 100-річчя подій української революції (0)
[17.03.2017]
План заходів щодо відзначення року української мови в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[14.03.2017]
Заходи до Дня українського добровольця (0)
[11.03.2017]
27 навчальний тиждень. З 20 по 24 березня 2017 року (0)
[09.03.2017]
Шевченківське свято в Кіндратівській СШ (0)
[07.03.2017]
Театр танцю "Надія" Театр пісні "Веселка" та Театр пісні "Козачата" привітали з 8 Березня (0)
[05.03.2017]
26 навчальний тиждень. З 13 по 17 березня 2017 року (0)
[03.03.2017]
План заходів щодо святкування 85-річчя Донецької області в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.03.2017]
Кругообіг брехні в освіті.В. Громовий: МАРАЗМ № 23. Радянський event-менеджмент (0)
[27.02.2017]
Лідери шкіл побували на льодовій арені «Альтаїр» в м. Дружківка (0)
[27.02.2017]
Семінар-практикум для педагогів-організаторів за темою: «Національно-патріотичне виховання у призмі викликів сучасності" (0)
[23.02.2017]
25 навчальний тиждень. З 6 по 10 березня 2017 року (0)
[21.02.2017]
День рідної мови (0)
[21.02.2017]
Матеріали семінару педагогів-організаторів з патріотичного виховання (0)
[19.02.2017]
24 навчальний тиждень. З 27 лютого по 3 березня 2017 року (0)
[19.02.2017]
МОН призвали присоединиться к запрету Вконтакте (0)
[19.02.2017]
Педагоги "из народа": учителя без педобразования (0)
[18.02.2017]
23 навчальний тиждень з 20 по 24 лютого 2017 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[11.02.2017]
В об'єктиві натураліста -2017. Білокузьминівські крейдяні скелі - перлина Донбасу (0)
[02.02.2017]
22 навчальний тиждень. З 13 по 17 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[27.01.2017]
21 навчальний тиждень. З 06 по 10 лютого 2017 р. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №21 (0)
[25.01.2017]
Преподаватель константиновской районной школы искусств объявила голодовку (0)
[25.01.2017]
Програма "Мистецтво" для 5-9 класів (МОН) - переглянути і скачати (0)
[24.01.2017]
Для Надежды Анатольевны. Театр танца "НАДЕЖДА" (скачать) (0)
[21.01.2017]
20 навчальний тиждень. З 30 січня по 03 лютого 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[18.01.2017]
Матеріали для скачування педагогам-організаторам Костянтинівського району (0)
[16.01.2017]
План районних масових заходів на ІІ півріччя 2016-2017 навчального року (0)
[15.01.2017]
Ювілейні та пам'ятні дати. 2017 р. (0)
[15.01.2017]
Перспективи виховної роботи в навчальних закладах Донеччини (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Сентябрь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz