МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 10.12.2016, 10:48
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 7
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » 2016 » Март » 28 » Наша зооферма
17:10
Наша зооферма

Матеріали

на районний етап

Всеукраїнського конкурсу-огляду

«Наша зооферма»

Проект представляе гурток «Перепілка»

Керівник Вчитель біології Іщенко Ганна Сергіївна.

  1. Цілі та завдання проекту.
  2. Об’єкт вивчення.
  3. Умови утримання.
  4. Гіпотези.
  5. Питання, які направляють проект.
    1. Ключове питання.
    2. Проблемні питання.
    3. Учбові питання.
  6. План проведення проекту.
  7. Коротка анотація до проекту.
  8. Візитка проекту.
  9. Презентація вчителя для виявлення уявлень та інтересів учнів.
  10. Матеріали по супроводженню та підтримці проектної діяльності.

Мета:

Створити систему господарювання, спрямовану на виробництво продукції з метою отримання додаткового прибутку, що реалізується на покращення навчально-матеріальної бази школи.

Задачі:

1. Вивчити літературу о птахівництві.

2. Ознайомитися зі способами розведення, догляду та особливостями розпліднення свійських птахів.

Суть проекту: створення на базі школи  власної справи по ирощуванню та розведенню свійських птахів.

Об’экт вивчення: Кури та перепілки.

Умови утримання: Вольєрне та кліткове утримання.

Гіпотеза: Якщо ми будемо вивчати умови розведення та утримання свійської птиці у господарстві, то можемл пізнати економічну вигоду та користь для сільского господарства.

Питання, які направляють проект:

Ключове питання

Для чого необхідна проектна діяльність у підсобному господарстві школи?

Проблемні питання

     - Для чого потрібне підсобне господарство у школі?

     - Як виживати підсобному господарству в наш час?

Учбові питання

  • Ознайомитися зі способами розведення догляду та особливостями розмноження курей та перепілок.
  • Виховувати працьовитість, підприємливість, відповідальність.
  • Готувати грамотних у правовому та економічному плані випускників, які можуть організувати свій бізнес на селі.
  • Розвиток організаторських здібностей учнів.
  • Підвищення уровню зацікавленості в захисті навколишнього середовища.
  • Благоустрій та пертворення пришкольної теріторії.
  • Підвищення екологічної культури.

 

План проведення проекту:

1. Вивчення літератури.

2. Створення необхідних умов для утримання птиці.

3. Придбання птиці.

4. Нагляд за птицею.

5. Вивчення та аналіз.

6. Оформлення проекту та його презентація.

7. Захист проекту.

 

Коротка анотація до проекту

Птахівни́цтво — галузь сільськогосподарського виробництва, основним завданням якої є розведення, вирощування, утримання, годівля птиці, застосування механізації, автоматизації, проведення ветеринарної профілактики з метою одержання продукції птахівництва.

                Птахівництво є найбільш скороспілою галуззю тваринництва, яка при порівняно незначних затратах праці й кормів дає за короткий час високоякісну продукцію (доросла птиця, молодняк птиці, інкубаційні та харчові яйця, продукти забою та переробки, пух та пір'я, тощо), що широко використовується не тільки в харчовій промисловості, а й у парфумерній, мікробіологічній промисловості та медицині.  

         Птахівництво це галузь тваринництва, розведення свійських птахів (курей, гусей, качок, індиків, цесарок тощо) для одержання м'яса, яєць, пуху, пір'я, посліду тощо.

         Птахівництво було здавна широко розвинене на всіх Українських землях; плекали курей, гусей, качок та індиків. Свійська птиця до колективізації давала добрі прибутки селянам, зокрема тому, що її легко було збувати, а тримати могло й найбідніше господарство. Перед першою світовою війною в Україні годували близько 70 млн. птахів, а по війні до 50 млн свійських птахів. Хоч годівля була екстенсивна, проте продукти птахівництва — в основному яйця, а великою мірою і м'ясо та пір'я, були важливим продуктом вивозу, бо селяни їх мало споживали. Перед першою світовою війною з дев’яти українських губерній щороку за кордон вивозили близько 70 млн яєць.

         В наш час плекання свійської птиці є головним в руках особистих присадибних господарств населення, яким належить основна доля всієї свійської птиці і продукції яєць. Щораз більше значення у розвитку птахівництва мають великі птахоферми, які спеціалізуються на вирощуванні певного виду птахів; у околицях великих міст і в промислових районах існують спєціалізовані птахоферми і птахофабрики. Велику ролю у розвитку птахівництва відограють інкубаторно-птахівничі станції. Але постійна нестача кормів гальмує розвиток птахівництва. Потреби населення у продуктах птахівництва ще далеко не задоволені.

За останні роки спостерігається зниження життєвого рівня населення, особливо сільского. У більшості сімей він нижче прожиткового мінімуму. Основна причина – безробіття. У зв’язку з цим не кожна сімья може дозволити собі купівлю продуктів з високим вмістом необхідних органічних речовин та вітамінів (натуральний сік, фрукти, риба та інш.). відсутність повноцінного харчування призводить до того що спостерігається збільшення захворюванності серед населення, особливо серед дітей. Згідно результатів медичного огляду тільки 65% учнів є повністю здоровими. У інших спостерігається деякі відхилення від норми.

Свійську птицю розводять для отримання м’яса та яєць, які є важливим джерелом твариного білку. Питомна вага м’яса птиці у світовому споживанні м’ясастановить 30%. М’ясо птиці та яйця – поживний та корисний продукт. М’ясо птиці містить багато білку, а також фосфор, мінеральні речовини та вітаміни групи В. воно не таке жирне, як більшість видів яловичини та свинини. Куряча печінка багата вітаміном А. вміст ненасичених жирних кислот у ній віще, ніж насичених, що робить її більш корисним продуктом ніж свинина, яловичина, баранина.

Пух та перо птиці є натуральним природним матеріалом. І як любий природний матеріал пух та перо володіє масою позитивних якостей та свойст. Які людина навчилася використовувати для поліпшення власних побутових умов.

Найбільш відомими з давних давен виробами з пір’я та пуху є подушки та ковдри. Це зараз при їх виробництві використовують всілякі продвинуті технології та матеріали, а наша бабусі використовували для наповнення лише пух та перо птиці. І були абсолютно праві, оскільки подушки та ковдри получаються дуже легкі та краще зберігають тепло, ніж вироби з іншого матеріалу.

Іншим видом виробів, для яких використовіують пух та пір’я – це верхній теплий одяг: куртки, пуховики, «аляски», внутрішню частину яких нповнюють теплим пухом. Цей одяг дуже добре зігріває, адже птахи, завдяки йому, здатні витримувати найсильніші холоди, перебуваючи при цьому у воді. Крім цього, такий одяг забезпечує хороший повітрообмін, в результаті чого тіло людини в такому одязі постійно дихає. Одяг на основі пуху практично нічого не важить. Легка куртка на пуху захищає від морозу краще, ніж важкий хутряний кожух.

Виходячи з цього. Ми вважаємо, що розведення свійської птиці являється найбільш вигідним виходом з цієї ситуації.

Визитка проекту

                В наші області не так багато шкіл, які мають міні-ферми. В Кіндратівській спеціалізованій школі I-IIIступені Константинівського району Донецької області роблять перші кроки в створенні такої ферми.

         Утримання в школі птиці – це вивчення основ рослиництва та тваринництва, основ механізації. З 2 класу учні школи займаються суспільно-корисною працею під керівництвом вчителів. Вони годують птахів. Разом з вчителями біології та технології складають кормовий раціон з урахуванням особливостей фізіологічного стану курей та перпілок, в той чи інший період їх розвитку. Миють годівниці, збирають яйця, контролюють процеси вилплення пташенят.

         На шкільній міні-фермі учні знайомляться з основними виробничими процесами – підготовкою і роздачею кормів, напуванням, видаленням гною, виведення пташеня прородним шляхом та в інкубаторі. А також з організацією праці птахівників. Інтерес до роботи з птахами був викликаний регулярним доглядом за ними. Не обійшлося і без профорієнтаційної роботи з учнями. Деякі випускників нашої школи вважали за краще поглибити свої знання в сільськогосподарській праці, вступивши до ВНЗ на сільськогосподарські факультети. Серед них є і ветлікарі, і зоотехніки, інженери, агрономи, механізатори.

 

На даний час на шкільній міні-фермі знаходиься 20 курей та 15 перпілок.

 

 

Основна частина

  1. Біологічні особливості.
  2.  

Домашні кури відносяться до отряду курячих, сімейства справжніх курячих. Походять від диких банкивских курей, а, можливо, і від інших диких курей, що мешкають в Північній Індії. Серед усіх видів сільськогосподарської птиці кури отримали найбільше визнання і поширення. Їх з успіхом розводять на великих птахофабриках промислового типу, на фермах, в присадибних господарствах, а останнім часом і в селянських господарствах фермерського типу. Широка популярність курей значною мірою пояснюється їх високою несучістю і скоростиглістю.

В даний час тільки від курей отримують харчові яйця. Несучість курей варіює в широких межах, залежно від породи та умов утримання одна курка-несучка може знести за рік від 90 до 300 яєць, Рекордна несучість 365 яєць за рік. Маса одного яйця коливається від 40 до 65 г, Курячі яйця відрізняються високою біологічною повноцінністю. В їх складі містяться всі необхідні незамінні амінокислоти, причому в найбільш сприятливому для людини поєднанні. Калорійність яєць невисока — близько 160 ккал (680 кДж) на 100 гр. Дуже цінним і корисним є куряче м'ясо. З біологічної повноцінності воно перевершує м'ясо качок і гусей, так як в ньому відносно більше повноцінних білків і менше жиру.

Природна тривалість життя курей – 15 років, іноді й більше. Вік курки за зовнішнім виглядом не визначаємо, але y півнів виявлена закономірність величини шпор від віку – до річного віку довжина шпори досягає 1-1,5 см, до другого року – 2 см і більше, до третього – 4, п'ятого-шостого – більше 6 див.

Перепілки.

Звичайний (дикий) перепел – найменший представник отряду курячих: жива маса її близько 100-130 р. Верх у перепела жовтувато-буре зі світлими і темними плямами, черевце – жовтувато-біле. Забарвлення перепела явно протекційна (маскувальна), помітити його на землі майже неможливо. Самець має темно-буре забарвлення горла, на відміну від самки, у якій горло білувате.
Веде дикий перепел виключно наземний спосіб життя і майже ніколи не піднімається на крило, вважаючи за краще швидко тікати від ворогів або ховатися від них у густій і високій рослинності. Життя перепелів в густому трав'яному покриві наклала відбиток на весь вигляд і всі повадки цих птахів. Трав'янистий покрив для них – надійний захист від пернатих хижаків, і перепела намагаються не залишати ці місця навіть на короткий час. Літає перепел дуже швидко і низько над землею, часто махає крилами, плануючи перед посадкою. При добуванні корму порпається в землі, розкидаючи і розгрібаючи її ногами, охоче купається в пилу.

Перепели в будові тіла і внутрішніх органів нічим, крім розмірів, від курей не відрізняються. Про їх генетичної близькості говорить той факт, що при штучному осіменінні самки перепела насінням півня можливі гібриди.
Зовні під впливом одомашнення перепела змінилися значно менше, ніж кури, але домашні перепела мають велику живу масу і більш виражені м'ясні форми, ніж їх дикі предки. Головні зміни, викликані одомашнення, відбулися в їх яєчної продуктивності. Вага домашнього японського перепела на 30 % перевищує вагу дикого, а яйце важче на 46 %. Також домашні перепела втратили здатність до перельотів, у них майже зникли інстинкти гніздування, насиджування та піклування про пташенят, вони не мають зимової паузи статевої діяльності, не збираються після гніздування в зграї. З усіх біологічних циклів у японського домашнього перепела залишився практично лише той, що пов'язаний зі спарюванням, яке може відбуватися в будь-який час року.
Домашні перепела – самі дрібні представники загону курячих серед сільськогосподарської птиці. Жива маса самок приблизно на 15 % більше живої маси самців, що обумовлено, головним чином, органами яйцеобразования і наявністю в них яєць на різній стадії формування. У той же час в проміру тіла немає значних відмінностей між самцями та самками. Лише за глибиною грудей і довжині плюсни самки більші за самців, за деякими ж промірами (довжина шиї і спини) поступаються їм у забарвленні оперення у японських перепелів проявляються відмінності в забарвленні до 3-тижневого віку. У порід, що володіють дикої забарвленням, самці зазвичай мають подовжені коричневі пір'я на шиї і темно-коричневу груди. У самок пір'я на шиї світліше, а на грудях сірі з чорними плямами. Крім того, у дорослих самців всіх порід дзьоб темніше, ніж у самок, а над клоакою добре проглядається заліза рожевого кольору. При натисканні на неї виділяється пінистий секрет. У самок клоакальна залоза відсутня, а шкіра навколо клоаки з темним відтінком.

По якісному складу перепелині яйця дещо відрізняються від інших видів.
Перепілки несуть яйця після полудня або ввечері, іноді вночі з інтервалом між снесениями близько 30 годин (у курей 24-27). Оплодотворенность перепелиних яєць становить 70-85 %. Виводимість в інкубаторі досить висока – 80-95 %, відбувається на 17-18-й день інкубації і завершується через 4-6 годин. Збереження перепелят при вирощуванні – 90-95% у перший місяць і 98 % – у другий.

2. Способи утримання курей та перепілок

Дорослі кури досить добре переносять високу і низьку температуру навколишнього повітря. Згубна для них лише дуже висока температура — понад 33-35 °С. Зона теплового комфорту знаходиться в межах 12-18 °С.
Для отримання харчових яєць курей можна утримувати без півнів, так як вони на несучість не впливають.

B перші дні формування стада між птахами виникає боротьба, що супроводжується бійками, до встановлення панування одних і підпорядкованість інших. B результаті виникає ієрархії підпорядкованості, визначає рангове місце y годівниці, поїлки, сідала, гнізда.

Якщо планується поселити несучок в загальний сарай, то краще організувати їх кліткове утримання або виділити загін достатньої площі, щоб птахи були ізольовані, перебували в безпеці і могли спокійно харчуватися. Адже підлогове утримання курей в загальному сараї пов'язане з ризиком їх випадкової загибелі від копит великих тварин.

Найбільш правильно поселити птахів в окремий курник.

Перепели можуть жити в клітці до 10 років.

  1. Годування птиці

У курей, як і інших птахів, підвищений обмін речовин. Тому в розрахунку на 1 кг живої маси вони споживають в 3-4 рази більше повітря і корму, ніж тварини інших видів.

З інших біологічних особливостей курей, які слід враховувати при їх розведенні, можна відзначити погану засвоюваність корму з високим вмістом клітковини, так як травні залози курей не виділяють необхідних для цього целюлозно-розкладають ферментів. Тому вміст клітковини в раціоні курей слід обмежувати. З настанням сутінків у курей різко знижується зір, і тому в осінній і зимовий час у природних умовах їх активність по часу доби обмежена. Тому пташник необхідно обладнати електричними лампами, які слід включати для створення оптимальної тривалості світлового дня. Кури не розрізняють блакитний, синій і фіолетовий кольори. Це властивість можна використовувати для відлову птахів, угвинтивши в патрон на цей час електро лампочку з синім склом.

Курка – всеїдний птах з відносно коротким стравоходом, тому вона потребує, передусім у концентрованих зернових кормах і тваринних білках. Головна особливість птахів – відсутність зубів у ротовій порожнині. Корм перетирається не в роті, а в м'язовому шлунку, який має щільну рогову оболонку (кутикулу). При харчуванні корм заковтується птахом за допомогою дзьоба, потрапляє по стравоходу в зоб, де затримується, залежно від складу, на строк від 1 години до 8 годин (у разі цільного зерна навіть ще довше), розм'якшується при змішуванні з водою і слиною. У голодної птиці корм в зобі практично не затримується, a проходить безпосередньо в шлунок.
Необхідно забезпечити несучкам постійний доступ до чистої питної води. Краще придбати або виготовити поїлку, вона не повинна бути глибокою, але досить широкою, щоб кілька курей одночасно могли пити з неї, не встаючи у воду лапками. Ємність повинна бути зручною для птахів, простій і доступній для прибирання і підміни води.

При утриманні перепелів годування має дуже велике значення. Годування проводять регулярно три-чотири рази на день через рівні проміжки, в певний час. Бажано, щоб птах кожен раз наїдалася вдосталь. Особливо це важливо при годівлі пташенят перепелів, так як вони інтенсивно ростуть і погано переносять перебої в харчуванні.

Важливо! Молодняк постійно розкидає корм, тому не варто наповнювати годівниці до верху. Бажано, щоб вони були з бортами, загнутими всередину.

Для годівлі перепелів з 1-го по 7-ий день використовують варені яйця, протерті разом зі шкаралупою. У другий день додають по два грама сиру для кожної птиці. На третій день – свіжу зелень. На четвертий день масу яєць знижують, а сиру збільшують. В цей час годування молодняку перепелів повинно бути як мінімум п'ятиразовим. На другому тижні розвитку пташенят переводять на комбікорм для перепелі

  1. Продукція птахівництва та його використання

Курячі яйця      

         Сирі курячі яйця є харчовим продуктом з високою харчовою цінністю, що застосовуються в дієтичному, а також лікувальному і профілактичному харчуванні. У збалансованому складі курячих яєць — поживні речовини, вітаміни, мікроелементи. Сирі курячі яйця мають непостійний хімічний склад, вплив на який надає вид птиці, якість і тип корму, тривалість зберігання.

Для включення в раціон дієтичного та лікувального харчування використовують свіжі курячі яйця. Тільки знесене куркою яйце має температуру приблизно 40 градусів, для збереження всіх його поживних властивостей температура зберігання повинна складати +5 градусів. Яйця, які зберігаються не більше 5 днів, вважаються дієтичними.

Куряче яйце важить в середньому близько 53 гр. — На частку білка припадає 31 гр., Жовтка — 16 гр., І 6 гр. важить шкаралупа.

У складі курячих яєць — мінеральні солі і вітаміни. Вітамінний склад досить різноманітний: вітамін А, D, В2, В6, Е та інші. У яйці міститься фосфор, залізо, кальцій, мідь, кобальт, йод, невелика кількість хлористого натрію, а також пуринові речовини.

Ефективно використання білка курячого яйця, що має корисні властивості, в ролі ощелачиваючого чинника при лікуванні запальних процесів. Особливо помітний ефект спостерігається при вираженому різко ацидозі. Але до використання сирого яєчного білка необхідно поставитися з граничною обережністю, тому що в ньому міститься мукопротеин авидин, що зв’язує вітамін біонтін, викликає тим самим біотіновую недостатність.

До 50 відсотків білка курячого яйця не піддається гідролізу, тому що в ньому міститься антітріптаза — інгібітор трипсину, тому він не викликає подразнення слизової шлунка і швидко виводиться. Дані властивості білка дозволяють використовувати сирі курячі яйця в лікувальному харчуванні при шлункових захворюваннях. А от при хронічному панкреатиті, яйця в сирому вигляді використовувати треба обережно, краще віддати перевагу вареним, так як, що міститься в сирих курячих яйцях авидин, при дії високих температур руйнується.

Слід відзначити і містяться у свіжих курячих яйцях такі корисні речовини, як лецитин і лютеїн. Білки курячих яєць за своєю біологічною цінності значно перевершують ті білки, які містяться в інших продуктах. Саме яєчний білок є найбільш ефективним будматеріалом для різних м’язів.

Сирі курячі яйця багаті альбумінами, яким відводиться особливе місце в дієтичному харчуванні при лікуванні захворювань різного ступеня тяжкості, різних травм, опіків, складних станів, які ускладнюються порушенням білкового обміну. Ці прості водорозчинні білки є обов’язковими складовими крові.

Виділення альбумінів з курячого яйця не становить особливої складності, для цього необхідно обережно відокремити білок від жовтка, збити міксером в густу піну і розбавити теплою водою у співвідношенні 1 : 10. Розчин, який вийшов в результаті змішування необхідно профільтрувати через шматок чистої тканини чи марлі, яку слід скласти в декілька шарів. На фільтрі затримаються крупнодісперсние частинки глобулінів, а альбуміни опиняться в фільтраті.

Перепеліні яйця.

Перепелине яйце вважається дієтичним продуктом, необхідним в раціоні харчування для нормального розвитку дитячого організму, для відновлення в післяопераційний період і при різних захворюваннях. Яйце має досить тонку світлу шкаралупу з характерними темними плямами. Вага одного перепелиного яйця коливається від 10 до 12 м

Перепелині яйця та їх корисні властивості відомі людству ще з часів Давнього Єгипту. Дослідження властивостей перепелиних яєць в сучасному суспільстві провели японці, а публікація наукових статей про користь цього виду яєць, зробили яйця перепілок всесвітньо відомими.

Вживають перепелині яйця в сирому, печеному, вареному і смаженому вигляді. Їх добова норма залежить від віку людини. Так дітям від 1 до 3 років щоденна кількість перепелиних яєць становить 1-2 шт. від 3 до 10 років — 3 шт. від 10 до 18 — 4 шт. від 18 до 50 років — 5-6 шт. старше 50 років — 4-5 шт.

Вважається, що найкраще вживати сирі яйця, проте не завжди можна бути впевненим у здоров’ї птиці і відповідно яйця. Тому при правильній термічній обробці можна домогтися максимальної схоронності всіх корисних речовин. Так процес приготування яєць не повинен перевищувати 15 хвилин, якщо нагрів відбувається більш тривалий час, то всі вітаміни і амінокислоти руйнуються.

Якщо шкаралупа яйця не пошкоджена, то перепелині яйця можуть зберігається протягом 30 днів при температурі 18-23 ° С і 60 днів при температурі 3-7 ° С. Свіжі перепелині яйця містять 168 кКал. У перепелиних яйцях підвищений вміст жиру, що передбачає помірне їх вживання в їжу людьми з надмірною вагою.

М’ясо курей та перепілок.

М’ясо перепелов также отличается от мяса кур в положительную сторону. Перепелиное мясо считается диетическим и деликатесным продуктом питания. И не зря. По органолептическим свойствам оно значительно лучше куриного, что неоднократно подтверждалось различными тестами.

Одним из главных достоинств перепелиного мяса является меньшее содержание в нем холестерина, по сравнению с куриным, поэтому его можно без опаски употреблять даже людям, которые имеют проблемы с сердечно-сосудистой системой.

Данные многих авторов также свидетельствуют, что мясо перепелов по содержанию белка превосходит мясо других видов птицы в среднем на 4-7%, да к тому же содержание незаменимых аминокислот в мясе перепелов выше. Более того, выход мяса у перепелов составляет 67% от живой массы, что больше, чем у кур и других видов птиц.

Говоря об отличительных особенностях перепелов и кур нельзя не отметить особенности разведения и содержания. Так, при клеточном содержании на одну взрослую голову перепелкам надо почти в десять раз меньше площади, чем для кур. Так, на 1 м2 пола при использовании 7-ярусной батареи можно разместить 700-800 перепелов, а кур всего-лишь 70-80 голов. В относительно небольшом помещении можно без проблем разместить от 2-х до 5-ти тысяч перепелов. При отапливании такого помещения зимой, экономия на энергоносителях будет очевидна.

 

Матеріали по супроводженню та підтримці проектної діяльності.

Результати нашої роботи представляємо в таблиці.

 

2014 - 2015

2015- 2016

Кури

10

20

Курячі яйця

150

270

 Самки перепілок

8

15

Яйця перепеліні

50

100

 

Як же ми досягли таких результатів?

В результаті правильного утриманнята  годування ми змогли підвищити кількість птиці.  Молодняк іде на подальше збільшення поголов’я міні-птахоферми.

 

Висновок

Ціллю нашої роботи було вивчення способів утримання та розведення птахів, зокрема курей та перепілок. В ході роботи ми вивчили літературу по птахівництву. вели нагляд за птицею та прийшли до висновку що тримати птицю на часному подвір’ї все таки дуже економічно вигідно.

 

Література

 

1. 1.Т.Я.Ашихмина"Шкільний екологічний моніторинг" Шкільний світ, К.,  2006

2. 2.Н.Ф.Винокуренко, А.Г.Наумова "Природокористування" Пробний підручник для 10-11кл. профільних шкіл. Шкільний світ, К., 2005

3. http://fermer-ua.jimdo.coм.

4 http://rcdut.ucoz.ua/publ/nasha_shkilna_zooferma/1-1-0-361

5. http://vospitatel.ucoz.ua/news/nasha_zooferma/2016-03-28-2021

Просмотров: 149 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Март 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz