МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 18.10.2017, 03:49
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » 2014 » Январь » 31 » Питання вікторини «Садово-городня академія» та «Світ свійських тварин»
15:00
Питання вікторини «Садово-городня академія» та «Світ свійських тварин»

З 15 січня по 5 травня 2014 року проводяться обласні заочні сільськогосподарські вікторини «Садово-городня академія» та «Світ свійських тварин»

Друковані роботи з відповідями надсилаються до 5 травня 2014 року на адресу обласного еколого-натуралістичного центру: 86053 облЕНЦ, вул. Леніна, 31 с. Піски, Ясинуватського району Донецької області.

В І К Т О Р И Н А «СВІТ СВІЙСЬКИХ ТВАРИН»

1.Відомо, що від правильної годівлі залежить нормальна життєдіяльність кроликів, їх ріст та розвиток органів та тканин. А як захистити кроликів від хвороб?

2. Чому деякі тварини вдень не ховаються в заростях від хижаків, а, навпаки, виходять на відкриті місця?

3. Розкажіть про те, в яких відділах травного тракту ссавців живуть симбіотичні бактерії, гриби та найпростіші та про роль кожного з них в життєдіяльності цих тварин.

4. Поясніть про те, чому у свині плаский ніс та як це явище має для неї значення.

5. З давніх - давен люди захоплювалися витонченістю та граціозністю цієї тварини. Її довгошиї силуети висікали на камені, їх можна розпізнати і в єгипетських ієрогліфах. Для єгиптян вона була уособленням бога Ра. Розкажіть, будь ласка, про цю тварину.

6. Ой і занервували співробітники Новосибірського зоопарку (Росія). Ще б пак! Тут народилися нашийникові пекарі – американські родичі диких свиней. Двох малят довелося відлучити від матері – у неї не стало молока. Спробували годувати коров’ячим звичайним – стався розлад шлунку. Канадські ветеринари порадили додавати в молоко побільше глюкози. Допомогло! Поясніть чому це сталося?

7 Які основні причини ускладнення системи кровообігу у теплокровних тварин порівняно з холоднокровними та їх значення в життєдіяльності кожного з цих тварин?

8. З листа Іваненко Олександра (смт. Буеки Черкаської обл..): «Ця комаха живе у нас на дровах у пеньку. Той старий пеньок ми не чіпаємо, а комаха щороку прилітає. При польоті гучно гуде. Комаха не агресивна, однак налітає на людину, якщо та підходить надто близько до гнізда. З’являється комаха з настанням тепла. Сподіваюсь, що ви напишете про мого улюбленця., а також сподіваюсь, що багатьом моїм одноліткам буде цікаво розкрити таємницю такої красивої комахи. Розкрийте цю таємницю та про яку комаху йде мова?

9. Вони є ектопаразитами птахів та ссавців. Одні з них живуть в пір’ї голови, інші – на крилах птахів. Одні мають короткі ноги, інші довгі, однак, і перші і другі малорухливі. Про яких паразитів йде мова? Що ще ви знаєте про них і як з ними боротися?

10. З листа А.М.Клочко (м. Горлівка Донецька обл..): «В мене кури породи Ломанн браун. Спочатку, як тільки кури почали нестись, жовтки в яєць були яскраво-оранжеві, а зараз – блідні. Харчування у курей було різноманітне. Поясніть чому на вашу думку це сталося?


ВИКТОРИНА «САДОВО-ОГОРОДНЯЯ АКАДЕМИЯ»

1. Груша и яблоня являются одними из ценнейших плодовых культур. В отличие от яблони груша не страдает периодичностью плодоношения и способна давать высокие урожаи ежегодно. Однако груша страдает от ряда вредителей, которые резко снижают урожай и его качество. Назовите и расскажите об основных из них и как с ними бороться.

2. Из письма Н.С. Каприш, Черновицкая область: «Несмотря на то, что мы соблюдаем севооборот, ежегодно наши томаты поражает одна и та же болезнь. Листья увядают и закручиваются внутрь. У многих растений они приобретают желтую окраску, причем начинается этот процесс, как правило, с верхушки. Что это за напасть такая и как с ней бороться?» Помогите и Вы автору письма и расскажите о причинах болезни томатов и способах борьбы с ней.

3. Садоводы часто обнаруживают у малины внезапное пожелтение листьев, затем побегов и чашелистиков. Побеги становятся слабо-облиственными, ягоды мелкими, сухими, безвкусными. Расскажите об этой болезни и методах борьбы с ней.

4. Это одно из древнейших овощных лекарственных и пряно-ароматических растений. Его применяли Гиппократ, Асклепиад, Диоскорид, Плиний и Авиценна. Считалось, что оно продлевает жизнь, приумножает силу и изгоняет духов. Известно, что воины Древнего Рима жевали семена растений этой культуры, чтобы утолить голод, а атлеты древнегреческих Олимпийских Игр – чтобы обеспечить мышечную силу. В последние годы на рынках продают пучок зелени этого растения с сильным запахом и крупными листьями. Расскажите об этом растении.

5. Из письма И.Житомирского: «Прошлой весной я завез на участок машину чернозема. Земля была хорошая, «жирная», из верхнего плодородного слоя. Разбросал ее равномерно по всему огороду, сформировал грядки, посеял семена, высадил рассаду и решил немного расслабиться. Но не тут-то было. Как только появились первые всходы, стал замечать на поверхности взрыхленной почвы какие-то странные «дорожки». Сначала не придал этому значения, но пару недель спустя обнаружил, что на пути этих «дорожек» погибают всходы лука, редиса, увядает рассада». Объясните, что это за «дорожки», кем они вызваны и как бы Вы боролись с этой напастью.

6. Объясните, почему безветренная погода во время цветения ржи и пшеницы может стать причиной снижения урожайности ржи, а на урожай пшеницы не влияет. Расскажите об особенностях каждой из этих культур.

7. Плод у травки – сложный, да притом и ложный. А то что в нем ложное, вкусней чем пирожное. Отгадайте эту загадку и расскажите об этом растении, его размножении, видах и сортах в Донецкой области.

8. Это одно из древнейших пищевых растений индейцев побережья Северной Америки. В Европе первыми его открыли англичане в середине ХVІ века. Вскоре оно было завезено во Францию, Италию и очень быстро распространилось во всех европейских странах. В ХVII веке оно появилось в России. В Украину оно проникло через Балканы под названием «волошская репа» и достаточно быстро распространилось. Сегодня его на производственных площадях выращивают как кормовую культуру, на огородах – как пищевое и лекарственное растение. Что это за растение, как правильно его вырастить и использовать в пищевой промышленности и народной медицине?

9. «Спящая красавица с большим потенциалом» - так назвал эту культуру доктор Эрик фон Байер. Это растение известно человечеству на протяжении почти 5 тысяч лет. Первые письменные упоминания о нем появились в книге Гиппократа (460-364 г.г. до н.э.), Теофраста (370-286 г.г. до н.э.). О нем писали Палладий, Колумелла, Варрон. Это свидетельствует о том, что древние римляне умели его возделывать и применять. Семена и надземные части использовали в пищу, при лечении некоторых заболеваний животных и человека. Сначала выращивали как декоративное и лекарственное растение, потом в качестве сидерата, пищевой и кормовой культуры. Еще Палладий (IV в. н.э.) указывал на возможность использования как зеленого удобрения, которое влияет на почву, подобно навозу, повышая ее плодородие. О каком растении идет речь? Расскажите о видах этого растения, его значении в повышении плодородия почвы, использовании.

10. Овощи – залог нашего здоровья. Эта истина сегодня не требует доказательств, не вызывает сомнения и утверждение, что болезнь легче предупредить, чем ее лечить. И один из способов профилактики – здоровое сбалансированное питание. Поэтому в Европе эта культура пользуется большой популярностью, хотя своим появлением она обязана благодатной земле, теплу и солнцу Средиземноморского побережья. Ее ценили и употребляли как пряность еще в Древнем Риме. В Англии особую популярность она приобрела во времена правления Елизаветы. Сегодня она широко начала применяться и в Украине для профилактики различных заболеваний, при приготовлении салатов, блюд из фасоли и придает им пикантный вкус. Но не только этим качествам привлекла к себе эта культура. Расскажите о ней и способах ее применении.

Просмотров: 1016 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Январь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz