МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 18.11.2018, 14:46
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 15
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » 2014 » Январь » 31 » Питання вікторини «Садово-городня академія» та «Світ свійських тварин»
15:00
Питання вікторини «Садово-городня академія» та «Світ свійських тварин»

З 15 січня по 5 травня 2014 року проводяться обласні заочні сільськогосподарські вікторини «Садово-городня академія» та «Світ свійських тварин»

Друковані роботи з відповідями надсилаються до 5 травня 2014 року на адресу обласного еколого-натуралістичного центру: 86053 облЕНЦ, вул. Леніна, 31 с. Піски, Ясинуватського району Донецької області.

В І К Т О Р И Н А «СВІТ СВІЙСЬКИХ ТВАРИН»

1.Відомо, що від правильної годівлі залежить нормальна життєдіяльність кроликів, їх ріст та розвиток органів та тканин. А як захистити кроликів від хвороб?

2. Чому деякі тварини вдень не ховаються в заростях від хижаків, а, навпаки, виходять на відкриті місця?

3. Розкажіть про те, в яких відділах травного тракту ссавців живуть симбіотичні бактерії, гриби та найпростіші та про роль кожного з них в життєдіяльності цих тварин.

4. Поясніть про те, чому у свині плаский ніс та як це явище має для неї значення.

5. З давніх - давен люди захоплювалися витонченістю та граціозністю цієї тварини. Її довгошиї силуети висікали на камені, їх можна розпізнати і в єгипетських ієрогліфах. Для єгиптян вона була уособленням бога Ра. Розкажіть, будь ласка, про цю тварину.

6. Ой і занервували співробітники Новосибірського зоопарку (Росія). Ще б пак! Тут народилися нашийникові пекарі – американські родичі диких свиней. Двох малят довелося відлучити від матері – у неї не стало молока. Спробували годувати коров’ячим звичайним – стався розлад шлунку. Канадські ветеринари порадили додавати в молоко побільше глюкози. Допомогло! Поясніть чому це сталося?

7 Які основні причини ускладнення системи кровообігу у теплокровних тварин порівняно з холоднокровними та їх значення в життєдіяльності кожного з цих тварин?

8. З листа Іваненко Олександра (смт. Буеки Черкаської обл..): «Ця комаха живе у нас на дровах у пеньку. Той старий пеньок ми не чіпаємо, а комаха щороку прилітає. При польоті гучно гуде. Комаха не агресивна, однак налітає на людину, якщо та підходить надто близько до гнізда. З’являється комаха з настанням тепла. Сподіваюсь, що ви напишете про мого улюбленця., а також сподіваюсь, що багатьом моїм одноліткам буде цікаво розкрити таємницю такої красивої комахи. Розкрийте цю таємницю та про яку комаху йде мова?

9. Вони є ектопаразитами птахів та ссавців. Одні з них живуть в пір’ї голови, інші – на крилах птахів. Одні мають короткі ноги, інші довгі, однак, і перші і другі малорухливі. Про яких паразитів йде мова? Що ще ви знаєте про них і як з ними боротися?

10. З листа А.М.Клочко (м. Горлівка Донецька обл..): «В мене кури породи Ломанн браун. Спочатку, як тільки кури почали нестись, жовтки в яєць були яскраво-оранжеві, а зараз – блідні. Харчування у курей було різноманітне. Поясніть чому на вашу думку це сталося?


ВИКТОРИНА «САДОВО-ОГОРОДНЯЯ АКАДЕМИЯ»

1. Груша и яблоня являются одними из ценнейших плодовых культур. В отличие от яблони груша не страдает периодичностью плодоношения и способна давать высокие урожаи ежегодно. Однако груша страдает от ряда вредителей, которые резко снижают урожай и его качество. Назовите и расскажите об основных из них и как с ними бороться.

2. Из письма Н.С. Каприш, Черновицкая область: «Несмотря на то, что мы соблюдаем севооборот, ежегодно наши томаты поражает одна и та же болезнь. Листья увядают и закручиваются внутрь. У многих растений они приобретают желтую окраску, причем начинается этот процесс, как правило, с верхушки. Что это за напасть такая и как с ней бороться?» Помогите и Вы автору письма и расскажите о причинах болезни томатов и способах борьбы с ней.

3. Садоводы часто обнаруживают у малины внезапное пожелтение листьев, затем побегов и чашелистиков. Побеги становятся слабо-облиственными, ягоды мелкими, сухими, безвкусными. Расскажите об этой болезни и методах борьбы с ней.

4. Это одно из древнейших овощных лекарственных и пряно-ароматических растений. Его применяли Гиппократ, Асклепиад, Диоскорид, Плиний и Авиценна. Считалось, что оно продлевает жизнь, приумножает силу и изгоняет духов. Известно, что воины Древнего Рима жевали семена растений этой культуры, чтобы утолить голод, а атлеты древнегреческих Олимпийских Игр – чтобы обеспечить мышечную силу. В последние годы на рынках продают пучок зелени этого растения с сильным запахом и крупными листьями. Расскажите об этом растении.

5. Из письма И.Житомирского: «Прошлой весной я завез на участок машину чернозема. Земля была хорошая, «жирная», из верхнего плодородного слоя. Разбросал ее равномерно по всему огороду, сформировал грядки, посеял семена, высадил рассаду и решил немного расслабиться. Но не тут-то было. Как только появились первые всходы, стал замечать на поверхности взрыхленной почвы какие-то странные «дорожки». Сначала не придал этому значения, но пару недель спустя обнаружил, что на пути этих «дорожек» погибают всходы лука, редиса, увядает рассада». Объясните, что это за «дорожки», кем они вызваны и как бы Вы боролись с этой напастью.

6. Объясните, почему безветренная погода во время цветения ржи и пшеницы может стать причиной снижения урожайности ржи, а на урожай пшеницы не влияет. Расскажите об особенностях каждой из этих культур.

7. Плод у травки – сложный, да притом и ложный. А то что в нем ложное, вкусней чем пирожное. Отгадайте эту загадку и расскажите об этом растении, его размножении, видах и сортах в Донецкой области.

8. Это одно из древнейших пищевых растений индейцев побережья Северной Америки. В Европе первыми его открыли англичане в середине ХVІ века. Вскоре оно было завезено во Францию, Италию и очень быстро распространилось во всех европейских странах. В ХVII веке оно появилось в России. В Украину оно проникло через Балканы под названием «волошская репа» и достаточно быстро распространилось. Сегодня его на производственных площадях выращивают как кормовую культуру, на огородах – как пищевое и лекарственное растение. Что это за растение, как правильно его вырастить и использовать в пищевой промышленности и народной медицине?

9. «Спящая красавица с большим потенциалом» - так назвал эту культуру доктор Эрик фон Байер. Это растение известно человечеству на протяжении почти 5 тысяч лет. Первые письменные упоминания о нем появились в книге Гиппократа (460-364 г.г. до н.э.), Теофраста (370-286 г.г. до н.э.). О нем писали Палладий, Колумелла, Варрон. Это свидетельствует о том, что древние римляне умели его возделывать и применять. Семена и надземные части использовали в пищу, при лечении некоторых заболеваний животных и человека. Сначала выращивали как декоративное и лекарственное растение, потом в качестве сидерата, пищевой и кормовой культуры. Еще Палладий (IV в. н.э.) указывал на возможность использования как зеленого удобрения, которое влияет на почву, подобно навозу, повышая ее плодородие. О каком растении идет речь? Расскажите о видах этого растения, его значении в повышении плодородия почвы, использовании.

10. Овощи – залог нашего здоровья. Эта истина сегодня не требует доказательств, не вызывает сомнения и утверждение, что болезнь легче предупредить, чем ее лечить. И один из способов профилактики – здоровое сбалансированное питание. Поэтому в Европе эта культура пользуется большой популярностью, хотя своим появлением она обязана благодатной земле, теплу и солнцу Средиземноморского побережья. Ее ценили и употребляли как пряность еще в Древнем Риме. В Англии особую популярность она приобрела во времена правления Елизаветы. Сегодня она широко начала применяться и в Украине для профилактики различных заболеваний, при приготовлении салатов, блюд из фасоли и придает им пикантный вкус. Но не только этим качествам привлекла к себе эта культура. Расскажите о ней и способах ее применении.

Просмотров: 1160 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 19 – 23 листопада 2018 р (0)
[16.11.2018]
12 навчальний тиждень. З 26 по 30 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[09.11.2018]
11 навчальний тиждень. З 19 листопада по 23 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[09.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 12 - 16 листопада 2018 р (0)
[05.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 05 - 10 листопада 2018 р (0)
[26.10.2018]
10 навчальний тиждень. З 12 по 16 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[26.10.2018]
28 ЖОВТНЯ — ДЕНЬ ВИГНАННЯ НАЦИСТСЬКИХ ОКУПАНТІВ, А НЕ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ — УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТІ (0)
[26.10.2018]
Вітання з Днем визволення України від фашистських загарбників (0)
[26.10.2018]
Про проведення заходів із відзначення 74-ї річниці вигнання нацистів з України (0)
[26.10.2018]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 29.10 по 02.11.2018 року (0)
[26.10.2018]
Пам’ятні дати в листопаді: (0)
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
[19.10.2018]
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (0)
[12.10.2018]
14 жовтня – День захисника України (0)
[12.10.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ (0)
[12.10.2018]
8-й навчальний тиждень з 22 по 26 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[12.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 15-19 жовтня 2018 р (0)
[12.10.2018]
План шкільних заходів з підготовки та відзначення 74-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (0)
[11.10.2018]
домашняя работа (0)
[10.10.2018]
Зустріч старшокласників з працівником військомату (0)
[09.10.2018]
Домашня робота 5 клас (0)
[08.10.2018]
Про проведення масових заходів з нагоди Дня захисника України в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.10.2018]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 19 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[05.10.2018]
Про проведення vfcjdb[ заходів з військово-патріотичного виховання на 5-тому навчальному тижні 2018/2019 навчального року (0)
[05.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[03.10.2018]
Сценарій до Дня вчителя (для скачування ведучими). Технічний файл (0)
[03.10.2018]
Домашня робота Усатюк Олег 6 кл (0)
[01.10.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[27.09.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[27.09.2018]
6-й навчальний тиждень з 08 по 12 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Январь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz