МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 10.12.2016, 04:58
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » 2016 » Март » 6 » План створення моделі опорної школи та її філій
10:30
План створення моделі опорної школи та її філій

План створення моделі опорної школи та її філій

Створенню моделі опорної школи передує проведення конкурсу.

До участі в конкурсі проектів опорних шкіл подаються матеріали, що включають опис ідеї розвитку навчального закладу з філіями, план розвитку проекту на 3 роки, основні проблеми та шляхи їх вирішення, кошторис (із урахуванням видатків на покращення матеріально-технічної бази закладів, реорганізації та вивільнення працівників, організації підвезення учнів, тощо), план організації підвезення учасників навчально-виховного процесу до місця навчання/роботи та у зворотному напрямку та ін.

 

І. Орієнтовна модель опорної школи

 

Опорна школа (hub school) – новий вид загальноосвітнього навчального закладу в сільській місцевості, що включає основний заклад та філії.

Опорна школа (hub school) – загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступенів, що надає повну загальну середню освіту, забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу, зручне розташування і забезпечує допрофільну підготовку та профільне навчання, поглиблене вивчення окремих предметів

Опорна школа є юридичною особою, має рахунки в установах банків, самостійний баланс, штамп, печатку, ідентифікаційний номер та має у своєму складі філії.

Мінімальна наповнюваність опорного закладу учнями (вихованцями) (без врахування учнів (вихованців) філії) складає не менше 200 осіб.

В опорній школі мають бути принаймні 2 класи по 16 учнів в паралелях вище 4-го класу.

Опорна школа включає не менше трьох філій. Сукупна кількість учнів має складати не менше 300 учнів.

 

Філія опорної школи – це територіально відокремлений структурний підрозділ опорної школи, що утворюється з метою надання рівного доступу до якісної освіти та наближення місця навчання дітей до їх місця проживання. Філія не є юридичною особою.

Філії утворюються на базі  існуючих закладів І та/або І – ІІ ступенів.

За рішенням об’єднаної територіальної громади початкові та основні школи реорганізуються шляхом їх приєднання до опорної школи з отриманням статусу філії.

У філіях надається початкова або початкова та базова освіта.

 

ІІ. Мета, завдання та напрями діяльності опорної школи

 

Головною метою та завданнями діяльності опорної школи є:

створення єдиного освітнього простору;

створення єдиної системи виховної роботи;

забезпечення рівного доступу осіб до якісної освіти;

створення умов для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання;

розробка та застосування сучасних педагогічних технологій, апробація освітніх інновацій, що суттєво поліпшують результати навчально-виховного процесу;

концентрація та ефективне використання наявних матеріально-технічних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб учнів (вихованців).

Опорна школа розробляє програму діяльності та плани роботи щодо її реалізації.

Опорна школа спільно з районним методичним кабінетом (центром) відділу освіти райдержадміністрації проводить діяльність із накопичення й обміну інформацією про сучасні науково-методичні, дидактичні, виховні, управлінські, наукові та практичні досягнення з визначеної проблеми, пошук сучасних ефективних та оптимальних форм і методів організації навчально-виховного процесу, моніторинг інноваційної діяльності, видавнича діяльність, презентація навчально-методичної літератури, вивчає, узагальнює та впроваджує в освітній процес передовий педагогічний досвід, організовує роботу з апробації педагогічних технологій та навчальної літератури, проводить консультації й організовує співпрацю всіх зацікавлених працівників району з визначеної проблеми, демонструє передові методики, сучасні технології навчання й виховання, організовує та координує підготовку до друку матеріалів досвіду, схвалює розробки уроків, позакласні заходи, виховні години і направляє їх до редакції професійних видань (газет, журналів) на правах авторства. Також організовує і проводить навчально-методичні семінари, конференції і наради з визначеного напряму модернізації освітньої системи, координує роботу із закладами освіти, науковими, науково-методичними установами тощо, координує діяльність закладів освіти (що працюють над певною проблемою) з метою обміну досвідом, надання практичної допомоги в реалізації прогресивних педагогічних ідей.

 

ІІІ. Функції засновника опорного закладу освіти

 

Засновниками (співзасновниками) опорної школи та її філій можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради (далі – засновники).

Засновники для прийняття рішення про створення опорної школи та її філій:

проводять аналіз мережі підпорядкованих навчальних закладів, із урахуванням їх кадрового потенціалу та рівня матеріально-технічного забезпечення;

вивчають стан впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання у навчальних закладах, що знаходяться на території, та якість надання зазначених освітніх послуг;

прогнозують витрати на зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, придбання шкільних автобусів із метою організації підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання, введення, у разі потреби, додаткових посад педагогічних працівників;

організовують проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення опорної школи, її філій;

визначають опорну школу на конкурсній основі.

Засновник затверджує умови проведення конкурсу, під час проведення якого обов’язково враховуються:

освітні потреби учнів (вихованців) у забезпеченні певних напрямів спеціалізації;

здатність забезпечити на належному рівні організацію допрофільної підготовки та профільного навчання;

рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами;

наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних кабінетів фізики, хімії, біології, географії та інших, лабораторій, навчальних майстерень, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до мережі Інтернет, тощо);

укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою;

забезпечення спортивними спорудами з метою розвитку фізичного здоров'я учнів, комплексного підходу до формування фізичних здібностей дитини, вдосконалення її фізичної підготовки;

забезпечення організації харчування дітей за місцем навчання або на підприємствах громадського харчування, з якими директором відповідного навчального закладу укладено договір.

зручність та наявність автомобільних доріг із твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання.

Засновник приймає рішення (співзасновники укладають договір про спільну діяльність або засновницький договір) про створення опорної школи та її філій) у порядку, визначеному законодавством, в якому зазначаються:

перелік суб’єктів – опорна школа, її філії;

права, обов’язки, порядок взаємодії суб’єктів – опорний заклад, його філії;

особливості організації навчально-виховного процесу в суб’єктах – опорний заклад, його філії;

організація підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання відповідно до розкладу уроків суб’єктів – опорного закладу, його філій;

харчування учнів (вихованців) суб’єктів – опорного закладу, його філій;

питання забезпечення належною матеріально-технічною базою суб’єктів – опорного закладу, його філій;

інші питання діяльності опорної школи, її філій.

 

ІV. Організація діяльності опорної школи

 

Опорна школа здійснює навчання й виховання в інтересах особистості, суспільства, держави, забезпечує охорону здоров’я учнів, створення сприятливих умов для різнобічного розвитку особистості, у тому числі можливості задоволення потреби учнів у самоосвіті, одержанні додаткової освіти.

Опорна школа та її філії обирають форми, засоби і методи навчання та виховання відповідно до законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про позашкільну освіту”, інших актів законодавства та своїх установчих документів із урахуванням специфіки власної освітньої діяльності, профілю (спеціалізації) та інших особливостей організації навчально-виховного процесу. Дистанційне, вечірнє (заочне), індивідуальне навчання та навчання екстерном організовуються у порядку визначеному Міністерством освіти і науки України (далі – МОН).

Навчальні (робочі та індивідуальні) плани опорної школи та її філій розробляються керівництвом закладу на основі типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених МОН, із урахуванням особливостей контингенту учнів, їх потреб у здобутті загальної середньої освіти, наявного освітнього рівня та затверджуються в установленому порядку.

Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників опорної школи, які забезпечують навчально-виховний процес у закладі та його філіях, визначається директором опорної школи відповідно до законодавства і затверджується засновником або уповноваженим ним органом управління освітою.

Структура навчального року (тривалість навчальних занять, поділ на чверті, семестри (триместри)) та режим роботи опорної школи встановлюються його директором у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом.

Розклад уроків опорної школи, її філій складається відповідно до навчального плану з дотриманням педагогічних, санітарно-гігієнічних та режимних вимог і затверджується директором опорної школи.

Зарахування (переведення) учнів (вихованців) до опорного закладу та його філій здійснюється відповідно до законодавства та оформлюється наказом керівника опорного закладу.

Матеріально-технічна база опорної школи, її філій включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі опорного закладу. Опорна школа, її філії можуть мати у своєму складі інтернат із частковим або повним утриманням учнів (вихованців) за рахунок засновника.

 

V. Керівництво опорної школи

 

Керівництво опорною школою здійснює директор, який призначається за результатами відкритого конкурсу. Директор повинен пройти спеціальне навчання за програмою „Шкільний менеджмент і відповідальне лідерство”, яке затверджується Міністерством освіти і науки України.

Директор відповідає за діяльність опорної школи та філій, розпоряджається в установленому порядку майном опорної школи та її коштами, в тому числі філій.

Керівництво філіями опорної школи здійснюють заступники директора закладу (з навчальної, виховної або навчально-виховної роботи) відповідно до статуту опорної школи, положення про філію та розподілу обов’язків і повноважень між заступниками директора, що затверджується директором опорної школи.

 

VІ. Фінансування опорної школи

 

Фінансування опорної школи, її філій здійснюється його засновником або уповноваженим ним органом відповідно до законодавства. Бухгалтерський облік здійснюється бухгалтерією опорної школи. Порядок ведення бухгалтерського обліку та діловодства визначається законодавством.

 

VІІ. Оптимізація навчальних закладів

 

Після створення опорної школи та її філій залишаються загальноосвітні навчальні заклади з малою наповнюваністю класів, матеріально-технічним забезпеченням, яке не відповідає діючим нормативам, браком фахових педагогів, тому, перед органами місцевого самоврядування стоїть першочергове завдання – сформувати оптимальну мережу дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, яка б реально враховувала освітні запити територіальної громади, забезпечувала ефективне використання фінансових, матеріально-технічних та кадрових ресурсів.

Для цього органами місцевого самоврядування приймаються рішення про ліквідацію, реорганізацію навчальних закладів, які не потрапляють до „освітнього округу” опорної школи та надають неякісні освітні послуги.

Просмотров: 1372 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Март 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz