МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 19.10.2017, 00:01
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » 2011 » Декабрь » 1 » ПОЛОЖЕННЯ про І Всеукраїнський конкурс "Творчий учитель – обдарований учень»
19:56
ПОЛОЖЕННЯ про І Всеукраїнський конкурс "Творчий учитель – обдарований учень»

 

ПОЛОЖЕННЯ

про І Всеукраїнський конкурс

"Творчий учитель – обдарований учень»

1. Загальні положення

     1.1. "Творчий учитель – обдарований учень» – І Всеукраїнський конкурс за участю педагогів загальноосвітніх, спеціалізованих та позашкільних навчальних закладів України всіх форм власності.

     1.2. Засновниками конкурсу є Інститут обдарованої дитини НАПН України.

     1.3. Цим  Положенням  визначаються мета, завдання, порядок підготовки та проведення конкурсу, а також засади його фінансового та інформаційного забезпечення.

2. Мета та завдання конкурсу

2.1. Метою конкурсу педагогічної майстерності є сприяння максимальному наближенню навчання й виховання дітей в Україні до виявлення та розвитку задатків та здібностей кожної дитини, формування інноваційної особистості, утвердження дитиноцентризму в освіті, поширення досвіду творчо працюючих педагогів з виявлення та педагогічного супроводу творчого, інтелектуального та фізичного розвитку учнів засобами  проектування моделей сучасних уроків, програм, проектів та виховних заходів

2.2. Завдання конкурсу:

-  виявлення та підтримка кращих вчителів, що працюють над розвитком особистості дитини;

- стимулювання педагогічної майстерності;

- створення банку методичних матеріалів для організації науково-дослідницької діяльності учнів;

- організація методичної підтримки учасників навчально-виховного процесу з питань впровадження методу проектів в практику роботи сучасного педагога;

 - поліпшення поінформованості педагогічної спільноти з питань проектування соціального розвитку особистості, стимулювання  життєвої активності учня;

- пошук нових форм і методів роботи, спрямованих на підтримку розвитку обдарованості учнівської молоді.

3. Порядок і умови проведення конкурсу

     3.1. Основні етапи конкурсу:

-  конкурсні  роботи приймаються до 15 лютого 2012 року;

- розгляд робіт і визначення переможців конкурсу – до 1 березня 2012 року;

- нагородження переможців та проведення підсумкової конференції – до 20 травня 2012 року;

3.2. Конкурс проводиться за номінаціями:

- авторські розвивальні уроки та системи уроків;

- авторські навчальні та виховні програми;

- навчальні  проекти учителя – предметника;

 - корекційно - розвивальні програми і проекти соціально-психологічної служби;

- навчально-виховні проекти навчального закладу (виховні, проекти класних керівників/вихователів/кураторів, учнівського самоврядування тощо);

 - сценарії відкритих виховних заходів, тренінгів;

- авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи (гуртки, студії, факультативи, клуби по інтересах).

3.3. Учасниками конкурсу можуть бути адміністрація навчальних закладів, учителі, психологи, класні керівники, керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форми власності, студенти вищих навчальних закладів.

3.4. Учасники висилають конкурсні матеріали на електронну пошту prashco@iod.gov.ua не пізніше 15 лютого 2012 року.

3.5. Кожний матеріал, надісланий на конкурс, супроводжується анкетою-заявкою учасника (додаток).

3.6. Вимоги до оформлення роботи:

3.6.1. Текстовий редактор Word (версія 97 або вище), Times New Roman 14 pt через 1,5 інтервали;

3.6.2. Ілюстративний матеріал (діаграми, комп’ютерні програми, відео, рисунки тощо) до статей подається у вигляді окремих файлів

3.7. На титульній сторінці містяться наступні дані:

- номінація (урок; проект;виховний захід; авторська програма);

- повна назва навчального закладу;

- прізвище, ім’я, по батькові автора;

- назва роботи (вказати форму: проект, урок, система та ін.);

- на яку вікову категорію учнів розрахований навчальний матеріал (клас);

- рік.

4. Критерії оцінювання робіт

4.1. Журі оцінює роботи за критеріями:

1) Відповідність змісту роботи зазначеній меті і завданням – від 1 до 12 балів ;

2) Наявність чіткої структури роботи – від 1 до 12 балів;

3) Повнота та оригінальність  розкриття змістовної частини – від 1 до 12 балів;

4) Ефективність застосування методів і прийомів у досягненні кінцевого продукту (результативність) – від 1 до 12 балів.

4.2. Максимальна кількість балів – 48 балів.

4.3. Структура програми або проекту:

1) Цілеполягаюча частина: тема програми (проекту); актуальність програми; мета; завдання; обладнання; очікуваний результат.

2) Змістовна частина:

- розділи/модулі програми(проекту);

- етапи проекту: підготовчий, аналітичний, завершальний.

4.4. Структура уроку (заняття гуртку, виховного заходу): тема; мета; тип уроку; вид ( форма) уроку;  завдання; обладнання; підготовка до навчально-виховної діяльності на уроці;  основний зміст; домашнє завдання; загальні висновки учителя про ефективність проведеного уроку.

4.5. Рецензії на роботи учасникам конкурсу не видаються, матеріали не повертаються.

5. Нагородження учасників конкурсу

5.1. Роботи переможців конкурсу рекомендуються членами журі до видання у практико-зорієнтованому збірнику Інституту обдарованої дитини  НАПН України та розміщуються на Всеукраїнському освітньому порталі «Острів знань».

5.2. Учасники конкурсу нагороджуються відповідними дипломами Інституту обдарованої дитини НАПН України та цінними подарунками.

5.3. Лауреати конкурсу отримують «Сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу».

5.4. Результати конкурсу та пропозиції щодо публікацій і нагородження конкурсантів фіксуються протоколом засідання журі. Переможці визначаються  в результаті колегіального аналізу змісту конкурсних робіт.

5. 5. Оцінює роботи конкурсна комісія у складі:

Голова журі - Камишин В.В., директор інституту НАПН України , кандидат технічних наук;

Члени журі:

1.        Киричук В. О., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу проектування розвитку обдарованості, доцент;

2.        Сухий О. Л., завідувач відділу інноваційних технологій і освіті обдарованих;

3.        Русова В. В., кандидат психологічних наук, завідувач відділу моніторингу обдарованості дітей та молоді;

4.        Кучер Н. П., завідувач сектору управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

5.        Прашко О. В, науковий співробітник відділу проектування розвитку обдарованості ;

6.        Крамар В. Й., науковий співробітник відділу діагностики обдарованості;

7.        Брюховецька Н.В., директор спеціалізованої школи № 254 м. Київ.

5. Фінансове та інформаційне забезпечення конкурсу.

5.1. Фінансова діяльність щодо організації та проведення конкурсу здійснюється згідно з чинним законодавством України.

5.2. Джерелами фінансування  конкурсу є кошти засновників, спонсорські, благодійні та інші кошти, не заборонені чинним законодавством.

5.3. Інформація про результати конкурсу розміщуються на офіційному сайті Інституту обдарованої дитини НАПН України.

Контактні телефони координаторів Конкурсу:

097-450-89-76, 483-34-33  (Прашко Олена Володимирівна);

097-861-10-10, 483-33-19 (Мельник Марина Юріївна).

Додаток до Положення

Заявка – анкета

на участь у І Всеукраїнському конкурсі

«Творчий учитель – обдарований учень»

1.      .

Прізвище

 

2.       

Ім’я

 

3.       

По батькові

 

4.       

Дата народження

 

5.       

Повна назва навчального закладу

 

6.       

Кваліфікація конкурсанта

 

7.       

Номінація            

 

8.       

Тема конкурсної  роботи

 

9.       

Адреса, контактні телефони

 

10.   

Додаткова інформація про конкурсанта

 

 

 

11.   

Чи надаєте дозвіл на друк конкурсного матеріалу в практико-зорієнтованому збірнику та розміщення його на освітньому порталі «Острів знань»?

 

Підкресліть варіант відповіді

 

Так

Ні

 

 

 

Підпис     конкурсанта                              __________________________

                                                                                                 ПІБ

 

Просмотров: 2549 | Добавил: wolkan | Теги: Творчий учитель – обдарований учень | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Декабрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz