Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 18.11.2019, 14:11
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 4
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2011 » Октябрь » 27 » Про конференцію „Юний еколог”
18:14
Про конференцію „Юний еколог”
Юний еколог

Згідно з планом роботи обласного управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації та обласного еколого-натуралістичного центру на базі біологічного факультету Донецького національного університету 6 листопада 2011р. проводиться IV обласна науково-практична конференція школярів та студентів „Юний еколог”. Конференція передбачає роботу 3х секцій: «Біоекологія», «Промислова екологія» та «Енергія і середовище» (додаток 1).
До участі у конференції запрошуються учні 6-11 класів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, гуртківці позашкільних закладів області та студенти ВУЗів у супроводі педагогічних працівників.
Обласна науково-практична конференція „Юний еколог” відбудеться за адресою: Донецьк, вул. Щорса 46, біологічний факультет ДонНУ.
Початок конференції о 10.00, реєстрація учасників конференції з 9.00 до 10.00 (ауд. 421).
Учасникам конференції необхідно до 1 листопада 2011р. надати заявку (додаток 2) в обласний еколого-натуралістичний центр за адресою: 86053 Донецька область, Ясинуватський район, с. Піски, вул. Леніна, 31, або передати по електронній пошті та факсом.
Учасникам конференції необхідно мати примірник науково-дослідницької роботи, в друкованому вигляді та тези на електронних носіях. Тези викладаються в довільній формі і дають стислу характеристику змісту науково-дослідницької роботи із визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також в них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи. Обсяг тексту тез не більше 2 сторінок, формату А-4, набраний у текстовому редакторі Word, шрифтом Times New Roman 14 з інтервалом 1,5. Всі береги (поля) - 20мм. Перед тезами зазначається назва роботи, прізвище, ім'я по батькові автора та керівника, назва учбового закладу.
Для доповіді учасникам конференції надається 5-7 хвилин.
Довідки за телефоном: 06-236-48-2-94, 050-188-85-22– методвідділ облЕНЦ
099-119-76-79 – Єфімов Віктор Володимирович (зав.відділом екології облЕНЦ)

E-mail: oblencefimov@rambler.ru
Вимоги до робіт з енергозбереження секції «Енергія і середовище»
До участі у конкурсі запрошуються учні, вихованці загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів, а також студенти вищих навчальних закладів, вчителі загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів України, що мають досягнення у практичній діяльності в сфері зміни клімату, запровадженні енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, у підвищенні енергоефективності шкільних будівель, у розвитку освіти школярів і населення з питань ефективного використання та збереження енергії.
Робота секції проводиться з таких номінацій:

Для учнівської та студентської молоді:
Номінація 1. Практична робота
1А. Практичний досвід енергозбереження у навчальному закладі та вдома.
Подати опис методик, що були застосовані для реалізації енергозбереження в навчальному закладі та вдома, дати обгрунтування їх застосування, а також опис результатів.
1В. Практичне застосування відновлювальних джерел енергії (виберіть одне чи два).
Подати опис роботи щодо конструювання моделі із зазначенням використання енергії сонця, вітру, води або біомаси, а також опис результатів.

Номінація 2. Теоретична робота (проект)
2А. Проект енергозбереження у місцевій спільноті.
Подати опис можливого проекту впровадження енергозбереження у вашому навчальному закладі, вдома, у районі (проект має стосуватися реально існуючих об’єктів), методик і технологій для більш ефективного і економного використання енергії. Обгрунтуйте можливість реалізації проекту та користь від нього місцевій спільноті.
2B. Проекти енергопостачання від відновлювальних джерел енергії.
Подати опис та обґрунтування щодо використання одного з видів відновлювальних джерел енергії (сонця, вітру, води або біомаси) з метою енергопостачання у вашій місцевості. Обґрунтуйте, чому ви обрали саме це джерело енергії і саме цю технологію, як даний проект може бути реалізований та яких результатів очікувати.
2С. Роль радіаторного терморегулятора у економії електроенергії - спеціальна номінація з окремим призовим фондом від компанії «Данфосс ТОВ».
Подати опис принципу дії радіаторного терморегулятора. Яким чином радіаторний терморегулятор економить енергію? Разом з яким обладнанням необхідно встановлювати радіаторний терморегулятор для максимальної економії теплової енергії?

NB: Для робіт категорій 1А, 1В, 2А, 2В 2С необхідно описати взаємозв’язок між вашою роботою та змінами клімату, і як ваша робота допомагає зменшити викиди парникових газів.
Номінація 3. Інформування суспільства/пропаганда енергоефективності
На конкурс подається робота у вигляді листівки, газети, плаката, буклета, відеоролика, презентації ppt. та ін, яка переконує батьків, друзів, вчителів або мешканців вашої місцевості у необхідності зменшення викидів парникових газів і надає рекомендації, якими практичними діями можна досягнути цього в навчальному закладі, вдома, в масштабах всієї місцевої спільноти (міський мікрорайон, район, село).

Для педагогічних працівників :
4A. Урок "Зміни клімату"
На конкурс представляється конспект уроку/факультативу (1-2 години) з проблеми глобальних змін клімату, можливих наслідків для країни/регіону та з пропозицією практичних заходів, які можна вжити на індивідуальному рівні, у масштабі школи, дома або місцевої спільноти для зменшення викидів парникових газів.
4B. Дидактичні матеріали на тему "Зміни клімату"
На конкурс представляється комплект дидактичних матеріалів для школярів про глобальні зміни клімату, можливі наслідки для вашої країни/регіону, практичні заходи для зменшення викидів парникових газів. Приймаються роботи, виконані у формі роздаткових матеріалів для практичного уроку/експерименту, плакатів, презентацій ppt, сценарію рольової гри тощо.

Матеріали мають бути розраховані для 1-2 годинного заняття. Якщо конкурсні матеріали є частиною більшої освітньої концепції, необхідно подати стислий опис цієї концепції.
Вимоги до змісту робіт:
І. Учнівські роботи приймаються від окремих авторів та групи авторів у наступних номінаціях:
Практичний досвід з енергозбереження в школі та вдома.
Необхідно описати методи, що ви застосовували для енергозбереження в школі та вдома, чому обрані саме такі методи, які результати отримані.
Практичне використання поновлювальної енергії:
Необхідно описати хід дослідження або конструювання моделі при використанні енергії сонця, вітру, води, біомаси; які результати отримані.
Проекти енергозбереження від поновлюваних джерел енергії.
Необхідно описати як можливо використовувати енергію сонця, вітру, води, біомаси з метою енергозбереження у вашій місцевості; як і чому ви обрали саме це джерело енергії, та саме цю технологію; як даний проект може бути реалізований на практиці та який його результат.
ІІ. На конкурс педагогічних робіт приймаються індивідуальні чи колективні розробки педагогів:
Методична розробка практичного заняття, експериментальної роботи, уроку заняття гуртка для учнів, вихованців, слухачів загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів. Також слід навести приклад формування розуміння важливості енергозбереження через практичні заняття або експерименти.

Вимоги до оформлення проекту:
1. Назва проекту;
2. Мета і завдання проекту;
3. Зміст проекту (актуальність, методи, виконані заходи, отриманий чи очікуваний результат).
Критерії оцінки шкільних проектів.
- актуальність завдань проекту;
- практичне значення;
- доцільність використаних методик;
- аргументованість висновків і рекомендацій;
- ступінь самостійності школярів у виконанні проекту;
- якість оформлення проекту.

До макетів/моделей обов’язково додається схема, текстовий опис, порівняльна характеристика його застосування.
Вимоги до робіт на секції «Біоекологія» та «Промислова екологія» такі, як завжди.

З А Я В К А
на участь в регіональній науково-практичній конференції
«Юний еколог» (2011 року)

Прізвище, ім’я та по батькові __________________________________________________
Клас___ Школа______________________________________________________________
Місто (район)________________________________________________________________
Назва доповіді_______________________________________________________________
Назва секції__________________________________________________________________
П І Б керівника роботи, посада _________________________________________________
Контактні телефони___________________________________________________________
Електрон. адреса _____________________________________________________________
Необхідність тех. засобів ______________________________________________________
Дата Підпис ___________________


адреса: 86053 Донецька область, Ясинуватський район, с. Піски, вул. Леніна, б.31, облЕНЦ, Т/факс 06-236-48-294, та на E-mail: oblencefimov@rambler.ru
Просмотров: 1117 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.11.2019]
12 навчальний тиждень. З 25  по 29 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[17.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 18 – 22 листопада 2019 р (0)
[15.11.2019]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Інтерактиний плакат за підручником Л.Масол) (0)
[15.11.2019]
Єдиний національний урок «Безпечна країна» (0)
[14.11.2019]
Тиждень безпеки дорожнього руху. (0)
[10.11.2019]
ШКОЛА, ЯКА ПРОБУДЖУЄ ТА НАДИХАЄ ДО ДІЇ (0)
[09.11.2019]
До Дня української мови та писемності (0)
[08.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 11 - 15 листопада 2019 р (0)
[07.11.2019]
11 навчальний тиждень. З 18 листопада по 22 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[06.11.2019]
Про проведену роботу щодо вжитття заходів із запобігання впливу негативного середовища на дітей (0)
[02.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 листопада 2019 р (0)
[29.10.2019]
Фотографія, що оживає (0)
[25.10.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території України (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня безпеки дорожнього руху в Кіндратівській СШ (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ (0)
[24.10.2019]
10 навчальний тиждень. З 11 по 15 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[21.10.2019]
Що таке історична пам'ять? (0)
[21.10.2019]
2. Які на Вашу думку історичні події України більше вплинули на національну свідомість українців: трагічні чи героїчні? (0)
[21.10.2019]
У чому полягає позитивний та негативний вплив історичної пам’яті на формування української нації? (0)
[21.10.2019]
4. Які, на вашу думку, є умови оптимального вирішення питання вибору методів, засобів та форм навчально-виховної діяльності, що забезпечать (0)
[21.10.2019]
5. Чи потрібна «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді» як документ у якому визначено бачення майбутнього, на основ (0)
[18.10.2019]
9 навчальний тиждень з 04 по 08 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[18.10.2019]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 28.10 по 01.11.2019 року (0)
[18.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 21-25 жовтня 2019 р (0)
[18.10.2019]
Кіндратівська СШ Тиждень БЖД (0)
[16.10.2019]
Панас Карпович Саксаганський (0)
[16.10.2019]
Фотографія, що оживає. Алла Горська. Автопортрет з сином (0)
[15.10.2019]
Сигнал лазера (для квеста) (0)
[15.10.2019]
«SpaceExpedition» П.І.Козачков (0)
[15.10.2019]
Легенда для МІСЦЕВИХ ПРОКСИМІАНЦІВ  (для заняття П.І.Козачков) (0)
[15.10.2019]
ЛЕГЕНДА ДЛЯ КОСМОНАВТІВ (0)
[11.10.2019]
Дослідження мозаїки Алли Горської (0)
[11.10.2019]
8-й навчальний тиждень з 21 по 25 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[11.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 15-18 жовтня 2019 р (0)
[10.10.2019]
Мозаїки Алли Горської (0)
[10.10.2019]
Алла Горська "Автопортерт з сином" (збери картину з пазлів) (0)
[08.10.2019]
Інтерв'ю з військовослужбовцем, учасником АТО (0)
[04.10.2019]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 18 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[30.09.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 07 - 11 жовтня 2019 р (0)
[30.09.2019]
6-й навчальний тиждень з 07 по 11 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz