МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 25.03.2017, 11:37
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 28
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[15.11.2011]
Сценарий - приветствие для гостей семинара педагогов-организаторов (0)
Главная » 2014 » Ноябрь » 29 » Рівень знань українських абітурієнтів є невисоким, - УЦОЯО
13:40
Рівень знань українських абітурієнтів є невисоким, - УЦОЯО

У цілому рівень знань абітурієнтів, які вони виявили під час зовнішнього незалежного оцінювання, є невисоким. Такі висновки містяться у доповідній записці Українського центру оцінювання якості освіти про рівень навчальних досягнень випускників за результатами зовнішнього незалежного оцінювання 2014 році, що буде розглянута Колегією Міністерства освіти і науки України 1 грудня.

В УЦОЯО зазначають, що тільки 9 із 242 611 учасників ЗНО за виконання завдань тесту з української мови та літератури отримали максимальний тестовий бал. Із математики максимальний тестовий бал набрали 46 абітурієнтів, що складає 0,03% від їхньої загальної кількості. 25% учасників тестування з англійської мови і 13% ― з української мови та літератури  навіть не розпочали виконання відкритого завдання тесту.

Іще гіршою є ситуація з тестами із біології, за виконання яких максимально можливу кількість тестових балів набрав лише 1 абітурієнт. З географії, світової літератури, французької, іспанської, російської мов максимальної кількості тестових балів не отримав жоден абітурієнт.

У доповідній записці зазначається, що результати тестування абітурієнтів дають підстави стверджувати, що вони виявили недостатній рівень знань із ключових розділів змісту навчальних дисциплін. Так, учасники ЗНО з історії України продемонстрували низький рівень засвоєння історичних понять і термінів, не можуть встановити логіку історичних подій, виявити розуміння історичного процесу, причинно-наслідкові зв’язки між подіями та місцем певної події в загальному контексті.

В Українському центрі оцінювання якості освіти констатують, що абітурієнти, які складали тест із математики, найгірше розв’язують завдання з розділів алгебри, що вивчаються в 10–11-х класах (логарифми, похідна, інтеграл, комбінаторика, теорія ймовірностей, статистика). Близько 50% учасників тестування переплутали комбінаторне правило добутку з правилом суми. Лише половина учасників зовнішнього оцінювання змогла перевірити, чи є число коренем рівняння. Особливо складною є ситуація з виконанням завдань із геометрії. Лише половина абітурієнтів знає властивості вертикальних і суміжних кутів, третина ― змогла дати правильну відповідь на завдання, яке перевіряло знання тригонометричних співвідношень у прямокутному трикутнику та вміння їх використовувати для розв’язання типових задач.

Також в УЦОЯО повідомляють, що учасники зовнішнього оцінювання значно гірше виконують завдання тестів, що вимагають застосування, а не відтворення знань. Так, за географічними картами не змогли визначити відстань 18% абітурієнтів, азимут ― 17%.

Аналіз результатів виконання відкритого завдання з української мови та літератури дає підстави стверджувати, що дуже багато абітурієнтів не вміють будувати письмове висловлення, логічно викладати зміст, підпорядковуючи його темі й основній думці, добирати доречні аргументи і приклади, робити висновок, висловлювати власну позицію, свій погляд на ситуацію. Натомість, вони максимально заплутано й безладно викладають свої уривчасті думки, не розуміючи, що власне висловлення є завданням із високим ступенем структурованості. Варто також зазначити вкрай низьку орфографічну, пунктуаційну, лексичну, граматичну та стилістичну вправність абітурієнтів.

Статистичні дані УЦОЯО свідчать, що рівень знань, які виявили випускники, котрі закінчили загальноосвітні навчальні заклади, розташовані в сільській місцевості, суттєво відрізняються від рівня знань їхніх міських ровесників.

Належний рівень знань своїх випускників забезпечують далеко не всі заклади так званого нового типу, котрі мають особливі умови фінансування та організації освітнього процесу: гімназії, ліцеї, колегіуми. Так, результати у діапазоні від 100 до 150 балів з української мови та літератури отримали лише 24% цьогорічних випускників гімназій; з математики ― 22% випускників ліцеїв; з історії України ― 34% випускників колегіумів. В УЦОЯО повідомляють, що навіть із іноземних мов, вивченню яких у цих закладах мала б приділятися особлива увага, результати не можна вважати позитивними. Так, із англійської мови результати в діапазоні від 180 до 199,5 балів показали лише 16% випускників гімназій, 14% ― випускників ліцеїв, 13% ― випускників колегіумів.

В УЦОЯО повідомили, що аналіз статистичних даних за період 2008-2014 років не дає підстав для висновків про покращення ситуації із поліпшенням рівня знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів.

"Такі результати зовнішнього незалежного оцінювання, на нашу думку, свідчать про серйозні стагнаційні процеси в системі загальної середньої освіти, які потребують негайного вирішення, у тому числі шляхом підготовки та прийняття комплексної Державної програми поліпшення якості загальної середньої освіти", - йдеться у доповідній записці УЦОЯО, що буде винесена на розгляд Колегії Міністерства освіти і науки України.

Для вирішення зазначених проблем в Українському центрі оцінювання якості освіти пропонують Колегії МОН ухвалити рішення про розробку проекту Концепції реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання, що має визначити основні напрями реформування ЗНО.

Зокрема, в УЦОЯО пропонують передбачити суттєве розширення сфери застосування зовнішнього незалежного оцінювання у освітній системі України шляхом його запровадження для оцінювання результатів навчання, здобутих на всіх етапах загальної середньої освіти, освітніх програм молодшого бакалавра і бакалавра, а також у системах професійної сертифікації фахівців та атестації педагогічних працівників.

Також у концепції має бути передбачений поступовий перехід від використання в зовнішньому оцінюванні паперових носіїв інформації до комп'ютерних технологій, створення мережі навчально-екзаменаційних центрів, створення умов для неодноразового проходження зовнішнього оцінювання особами, які цього бажають.

В Українському центрі оцінювання вважають, що Концепція реформування системи ЗНО має передбачати зміну у методології формування та відбору завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього оцінювання, а саме: забезпечення оптимального рівня складності сертифікаційних робіт; збільшення частки завдань, що визначатимуть рівень компетенцій та здатності використовувати набуті знання на практиці; розширення практики розроблення та впровадження сертифікаційних робіт різних рівнів складності тощо.

Пропонується запровадити практику поєднання складання державної підсумкової атестації особами, які здобувають загальну середню освіту, із зовнішнім незалежним оцінюванням із базових предметів.

Українським центром оцінювання якості освіти також запропоновано ряд інших кроків, які сприятимуть реформуванню системи зовнішнього незалежного оцінювання в Україні.

В УЦОЯО вважають доцільним залучити до розроблення Концепції реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання вчених НАПН України, представників вищих навчальних закладів, педагогів-практиків, представників громадських організацій, що функціонують в освітній галузі. Після завершення роботи над проектом Концепції пропонується організувати її широке громадське обговорення.

У разі позитивного рішення Колегії МОН, Концепція реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання має бути розроблена Українським центром оцінювання якості освіти до 1 травня 2015 року.

Джерело: http://osvita.ua/test/44207/

Просмотров: 320 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[25.03.2017]
У вихідні переходимо на літній час. Ігри з часом і здоров'ям продовжуються (0)
[25.03.2017]
Підсумки тижня в освіті: головні події (0)
[25.03.2017]
Чим зайняти дитину під час весняних канікул? (0)
[25.03.2017]
Всім ТЕРМІНОВО надати звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах (0)
[25.03.2017]
У триденний термін всім підготовити фото і відеоматеріали п подвиги в різних сферах життєдіяльності від дня заснування області до сьогодення (0)
[25.03.2017]
На территории Донецкой области введены ограничения и запреты с 23 марта 2017 года (0)
[25.03.2017]
План работы на весенние каникулы с 03.04. по 07.04.2017 г (0)
[25.03.2017]
В Донецкой области чрезвычайный режим: В лес не ходить, видео не снимать, дроны не запускать (0)
[23.03.2017]
28 навчальний тиждень. З 27 по 31 березня 2017 року (0)
[20.03.2017]
Відомість надання інформації з національно-патріотичного виховання березень 2017 (0)
[20.03.2017]
Про відзначення 100-річчя утворення Української Центральної Ради та 100-річчя подій української революції (0)
[17.03.2017]
План заходів щодо відзначення року української мови в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[14.03.2017]
Заходи до Дня українського добровольця (0)
[11.03.2017]
27 навчальний тиждень. З 20 по 24 березня 2017 року (0)
[09.03.2017]
Шевченківське свято в Кіндратівській СШ (0)
[07.03.2017]
Театр танцю "Надія" Театр пісні "Веселка" та Театр пісні "Козачата" привітали з 8 Березня (0)
[05.03.2017]
26 навчальний тиждень. З 13 по 17 березня 2017 року (0)
[03.03.2017]
План заходів щодо святкування 85-річчя Донецької області в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.03.2017]
Кругообіг брехні в освіті.В. Громовий: МАРАЗМ № 23. Радянський event-менеджмент (0)
[27.02.2017]
Лідери шкіл побували на льодовій арені «Альтаїр» в м. Дружківка (0)
[27.02.2017]
Семінар-практикум для педагогів-організаторів за темою: «Національно-патріотичне виховання у призмі викликів сучасності" (0)
[23.02.2017]
25 навчальний тиждень. З 6 по 10 березня 2017 року (0)
[21.02.2017]
День рідної мови (0)
[21.02.2017]
Матеріали семінару педагогів-організаторів з патріотичного виховання (0)
[19.02.2017]
24 навчальний тиждень. З 27 лютого по 3 березня 2017 року (0)
[19.02.2017]
МОН призвали присоединиться к запрету Вконтакте (0)
[19.02.2017]
Педагоги "из народа": учителя без педобразования (0)
[18.02.2017]
23 навчальний тиждень з 20 по 24 лютого 2017 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[11.02.2017]
В об'єктиві натураліста -2017. Білокузьминівські крейдяні скелі - перлина Донбасу (0)
[02.02.2017]
22 навчальний тиждень. З 13 по 17 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[27.01.2017]
21 навчальний тиждень. З 06 по 10 лютого 2017 р. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №21 (0)
[25.01.2017]
Преподаватель константиновской районной школы искусств объявила голодовку (0)
[25.01.2017]
Програма "Мистецтво" для 5-9 класів (МОН) - переглянути і скачати (0)
[24.01.2017]
Для Надежды Анатольевны. Театр танца "НАДЕЖДА" (скачать) (0)
[21.01.2017]
20 навчальний тиждень. З 30 січня по 03 лютого 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[18.01.2017]
Матеріали для скачування педагогам-організаторам Костянтинівського району (0)
[16.01.2017]
План районних масових заходів на ІІ півріччя 2016-2017 навчального року (0)
[15.01.2017]
Ювілейні та пам'ятні дати. 2017 р. (0)
[15.01.2017]
Перспективи виховної роботи в навчальних закладах Донеччини (0)
[14.01.2017]
В Кондратовской школе — новый автобус (фото, видео по материалам газеты "ДНЛ") (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Ноябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz