МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 19.11.2018, 00:50
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 15
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » 2014 » Ноябрь » 29 » Рівень знань українських абітурієнтів є невисоким, - УЦОЯО
13:40
Рівень знань українських абітурієнтів є невисоким, - УЦОЯО

У цілому рівень знань абітурієнтів, які вони виявили під час зовнішнього незалежного оцінювання, є невисоким. Такі висновки містяться у доповідній записці Українського центру оцінювання якості освіти про рівень навчальних досягнень випускників за результатами зовнішнього незалежного оцінювання 2014 році, що буде розглянута Колегією Міністерства освіти і науки України 1 грудня.

В УЦОЯО зазначають, що тільки 9 із 242 611 учасників ЗНО за виконання завдань тесту з української мови та літератури отримали максимальний тестовий бал. Із математики максимальний тестовий бал набрали 46 абітурієнтів, що складає 0,03% від їхньої загальної кількості. 25% учасників тестування з англійської мови і 13% ― з української мови та літератури  навіть не розпочали виконання відкритого завдання тесту.

Іще гіршою є ситуація з тестами із біології, за виконання яких максимально можливу кількість тестових балів набрав лише 1 абітурієнт. З географії, світової літератури, французької, іспанської, російської мов максимальної кількості тестових балів не отримав жоден абітурієнт.

У доповідній записці зазначається, що результати тестування абітурієнтів дають підстави стверджувати, що вони виявили недостатній рівень знань із ключових розділів змісту навчальних дисциплін. Так, учасники ЗНО з історії України продемонстрували низький рівень засвоєння історичних понять і термінів, не можуть встановити логіку історичних подій, виявити розуміння історичного процесу, причинно-наслідкові зв’язки між подіями та місцем певної події в загальному контексті.

В Українському центрі оцінювання якості освіти констатують, що абітурієнти, які складали тест із математики, найгірше розв’язують завдання з розділів алгебри, що вивчаються в 10–11-х класах (логарифми, похідна, інтеграл, комбінаторика, теорія ймовірностей, статистика). Близько 50% учасників тестування переплутали комбінаторне правило добутку з правилом суми. Лише половина учасників зовнішнього оцінювання змогла перевірити, чи є число коренем рівняння. Особливо складною є ситуація з виконанням завдань із геометрії. Лише половина абітурієнтів знає властивості вертикальних і суміжних кутів, третина ― змогла дати правильну відповідь на завдання, яке перевіряло знання тригонометричних співвідношень у прямокутному трикутнику та вміння їх використовувати для розв’язання типових задач.

Також в УЦОЯО повідомляють, що учасники зовнішнього оцінювання значно гірше виконують завдання тестів, що вимагають застосування, а не відтворення знань. Так, за географічними картами не змогли визначити відстань 18% абітурієнтів, азимут ― 17%.

Аналіз результатів виконання відкритого завдання з української мови та літератури дає підстави стверджувати, що дуже багато абітурієнтів не вміють будувати письмове висловлення, логічно викладати зміст, підпорядковуючи його темі й основній думці, добирати доречні аргументи і приклади, робити висновок, висловлювати власну позицію, свій погляд на ситуацію. Натомість, вони максимально заплутано й безладно викладають свої уривчасті думки, не розуміючи, що власне висловлення є завданням із високим ступенем структурованості. Варто також зазначити вкрай низьку орфографічну, пунктуаційну, лексичну, граматичну та стилістичну вправність абітурієнтів.

Статистичні дані УЦОЯО свідчать, що рівень знань, які виявили випускники, котрі закінчили загальноосвітні навчальні заклади, розташовані в сільській місцевості, суттєво відрізняються від рівня знань їхніх міських ровесників.

Належний рівень знань своїх випускників забезпечують далеко не всі заклади так званого нового типу, котрі мають особливі умови фінансування та організації освітнього процесу: гімназії, ліцеї, колегіуми. Так, результати у діапазоні від 100 до 150 балів з української мови та літератури отримали лише 24% цьогорічних випускників гімназій; з математики ― 22% випускників ліцеїв; з історії України ― 34% випускників колегіумів. В УЦОЯО повідомляють, що навіть із іноземних мов, вивченню яких у цих закладах мала б приділятися особлива увага, результати не можна вважати позитивними. Так, із англійської мови результати в діапазоні від 180 до 199,5 балів показали лише 16% випускників гімназій, 14% ― випускників ліцеїв, 13% ― випускників колегіумів.

В УЦОЯО повідомили, що аналіз статистичних даних за період 2008-2014 років не дає підстав для висновків про покращення ситуації із поліпшенням рівня знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів.

"Такі результати зовнішнього незалежного оцінювання, на нашу думку, свідчать про серйозні стагнаційні процеси в системі загальної середньої освіти, які потребують негайного вирішення, у тому числі шляхом підготовки та прийняття комплексної Державної програми поліпшення якості загальної середньої освіти", - йдеться у доповідній записці УЦОЯО, що буде винесена на розгляд Колегії Міністерства освіти і науки України.

Для вирішення зазначених проблем в Українському центрі оцінювання якості освіти пропонують Колегії МОН ухвалити рішення про розробку проекту Концепції реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання, що має визначити основні напрями реформування ЗНО.

Зокрема, в УЦОЯО пропонують передбачити суттєве розширення сфери застосування зовнішнього незалежного оцінювання у освітній системі України шляхом його запровадження для оцінювання результатів навчання, здобутих на всіх етапах загальної середньої освіти, освітніх програм молодшого бакалавра і бакалавра, а також у системах професійної сертифікації фахівців та атестації педагогічних працівників.

Також у концепції має бути передбачений поступовий перехід від використання в зовнішньому оцінюванні паперових носіїв інформації до комп'ютерних технологій, створення мережі навчально-екзаменаційних центрів, створення умов для неодноразового проходження зовнішнього оцінювання особами, які цього бажають.

В Українському центрі оцінювання вважають, що Концепція реформування системи ЗНО має передбачати зміну у методології формування та відбору завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього оцінювання, а саме: забезпечення оптимального рівня складності сертифікаційних робіт; збільшення частки завдань, що визначатимуть рівень компетенцій та здатності використовувати набуті знання на практиці; розширення практики розроблення та впровадження сертифікаційних робіт різних рівнів складності тощо.

Пропонується запровадити практику поєднання складання державної підсумкової атестації особами, які здобувають загальну середню освіту, із зовнішнім незалежним оцінюванням із базових предметів.

Українським центром оцінювання якості освіти також запропоновано ряд інших кроків, які сприятимуть реформуванню системи зовнішнього незалежного оцінювання в Україні.

В УЦОЯО вважають доцільним залучити до розроблення Концепції реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання вчених НАПН України, представників вищих навчальних закладів, педагогів-практиків, представників громадських організацій, що функціонують в освітній галузі. Після завершення роботи над проектом Концепції пропонується організувати її широке громадське обговорення.

У разі позитивного рішення Колегії МОН, Концепція реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання має бути розроблена Українським центром оцінювання якості освіти до 1 травня 2015 року.

Джерело: http://osvita.ua/test/44207/

Просмотров: 513 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 19 – 23 листопада 2018 р (0)
[16.11.2018]
12 навчальний тиждень. З 26 по 30 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[09.11.2018]
11 навчальний тиждень. З 19 листопада по 23 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[09.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 12 - 16 листопада 2018 р (0)
[05.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 05 - 10 листопада 2018 р (0)
[26.10.2018]
10 навчальний тиждень. З 12 по 16 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[26.10.2018]
28 ЖОВТНЯ — ДЕНЬ ВИГНАННЯ НАЦИСТСЬКИХ ОКУПАНТІВ, А НЕ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ — УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТІ (0)
[26.10.2018]
Вітання з Днем визволення України від фашистських загарбників (0)
[26.10.2018]
Про проведення заходів із відзначення 74-ї річниці вигнання нацистів з України (0)
[26.10.2018]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 29.10 по 02.11.2018 року (0)
[26.10.2018]
Пам’ятні дати в листопаді: (0)
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
[19.10.2018]
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (0)
[12.10.2018]
14 жовтня – День захисника України (0)
[12.10.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ (0)
[12.10.2018]
8-й навчальний тиждень з 22 по 26 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[12.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 15-19 жовтня 2018 р (0)
[12.10.2018]
План шкільних заходів з підготовки та відзначення 74-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (0)
[11.10.2018]
домашняя работа (0)
[10.10.2018]
Зустріч старшокласників з працівником військомату (0)
[09.10.2018]
Домашня робота 5 клас (0)
[08.10.2018]
Про проведення масових заходів з нагоди Дня захисника України в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.10.2018]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 19 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[05.10.2018]
Про проведення vfcjdb[ заходів з військово-патріотичного виховання на 5-тому навчальному тижні 2018/2019 навчального року (0)
[05.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[03.10.2018]
Сценарій до Дня вчителя (для скачування ведучими). Технічний файл (0)
[03.10.2018]
Домашня робота Усатюк Олег 6 кл (0)
[01.10.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[27.09.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[27.09.2018]
6-й навчальний тиждень з 08 по 12 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Ноябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz