Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 05.06.2020, 21:01
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 14
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2011 » Ноябрь » 14 » Система роботи з обдарованими дітьми в умовах Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
02:47
Система роботи з обдарованими дітьми в умовах Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів

Сьогодні для України надзвичайно актуальна проблема виявлення, розвитку та підтримки обдарованих дітей. Розкриття та реалізація їх здібностей і талантів важливі не тільки обдарованої дитини як для окремої особистості, а й для суспільства в цілому. Обдаровані, талановиті діти і молодь - це потенціал будь-якої країни, що дозволяє їй ефективно розвиватися і конструктивно вирішувати сучасні економічні завдання.

У зв'язку з цим, одна з пріоритетних завдань роботи Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики і програмування з обдарованими дітьми - організація діяльності з виявлення, розвитку та їх професійної орієнтації. Як перспективної науково-методичної проблеми, над якою працює колектив протягом трьох років, є проблема «Динаміка розвитку учня в умовах особистісно-орієнтованого навчання». Проблемою попередніх років була проблема «Можливості сучасних освітніх технологій для здійснення особистісно-орієнтованого підходу. Особистісно-орієнтований підхід у роботі з обдарованими дітьми ». В рамках розробки цих проблем протягом року складалася діагностична карта технологій, що використовуються вчителями школи.

Побудова навчально-виховного процесу націлене на забезпечення, як виконання стандартів освіти, так і організації додаткової освіти та організації засвоєння просунутого рівня навчання.

В системі моніторингу якості викладання закладений аналіз наступних факторів діяльності вчителя:

- Науково-теоретичні знання;

- Стан методичної підготовки;

- Рівень нововведень;

Участь у методичній роботі;

- Уміння аналізувати свою діяльність;

- Творчі якості;

- Стиль педагогічного спілкування;

- Мотиви творчої діяльності

- Психологічний клімат у школі.

У систему моніторингу розвитку учнів закладений аналіз наступних факторів:

- Рівень індивідуальних здібностей учнів (пам'ять, увага, мислення, мотивація, здоров'я);

- Рівень сформованості ОУУН;

- Рівень сформованості спеціальних умінь;

- Стан системи оцінювання знань, їх облік і контроль;

- Рівень викладання;

- Стан зовнішнього впливу (ЗМІ, сім'я та ін.)

Кожен з напрямків роботи школи орієнтоване на забезпечення умов, за яких можливості дітей у розвитку їх здібностей здійснювалися б якомога повніше. Система методичної служби школи включає в себе наступні організаційні структури:

1. Методична Рада. До його складу входить адміністрація, вчителі-предметники, батьки. Опції МС полягають у затвердженні програм розвитку, форм і змісту діяльності. На засіданні Ради обговорюється оперативна інформація, робиться її аналіз.

2. Методичні об'єднання. Включає до складу вчителів за групами предметів: гуманітарного, лінгвістичного, математичного, природного циклів, класних керівників. Робота МО здійснюється за окремими планами, побудованим на основі загальношкільного. В їх завдання входить координація діяльності вчителів в рамках розроблюваних ними приватних проблем, методик, програм, забезпечення тісної взаємодії в діяльності вчителів та інших структур методичної служби.

3. Творчі групи. Створюються на основі ініціативи вчителів або адміністрації з метою розробки педагогічних проблем. За цілями групи діляться на ті, діяльність яких націлена на процес і ті, діяльність яких орієнтована на результат. До груп першого типу відносяться:

- Група «Діагностика», метою діяльності якої була розробка діагностичних карт для аналізу знань, умінь і навичок (загальнонавчальних і спеціальних) з предметів. Вчителями були розроблені такі карти з усіх предметів навчальної програми. Ці картки дозволяють детально відстежувати динаміку розвитку дітей в рамках діяльності з предметів. Обговорення інформації, що міститься в діагностичних картах, проходить на педагогічних радах.

- Група «Інтеграція» (щодо створення інтегрованих курсів і програм, проведеніеоткритих інтегрованих уроків).

- Група «Апробація», діяльність цієї групи спрямована на вивчення, впровадження нових УМК.

До творчим групам, діяльність яких орієнтована на процес, можна віднести:

- Група «Технологія», змістом діяльності якої є вивчення, впровадження, адаптація нових освітніх технологій до умов школи. Діяльність цієї групи полягала в складанні діагностичної карти технологій, що використовуються вчителями школи у своїй діяльності.

- Група «Зовнішні проекти», в рамках якої реалізовуються програми розвитку комунікативних навичок, лідерських якостей дітей.

- Група «НОД» (науково-дослідницька діяльність), що займається підготовкою учнів до науково-дослідної діяльності та проведенням шкільних учнівських конференцій.

- Група «Краєзнавець», діяльність цієї групи націлена на творчий пошук, збір інформацій про історію рідного краю, сім'ї учнів із залученням учнів.

В організаційну структуру методичної служби включені і такі структури, як вищий орган управління школою - педагогічна рада, до завдань якого входить прийняття основних рішень з розвитку школи, як організації, адміністративна рада, до повноважень якого включено розробку і здійснення системи стимулювання творчого і трудового участі педагогів в процесі розвитку школи, адміністрація.

У побудові навчально-виховного процесу, орієнтованого на роботу з обдарованими дітьми необхідно враховувати наступні моменти:

1.Варіатівность навчальних програм, різноманітність форм організації навчальної діяльності, різноманітність методичної бази викладання.

2. Необхідність збалансованого побудови навчально-виховного процесу з точки зору можливостей розвитку різних типів обдарованості (інтелектуальної, моторики, соціально-комунікативної).

3. Побудова НВП з урахуванням запобігання перевантаження.

Школа, розвиваючись як відкрита освітня система, протягом десяти років працює над включенням у свою систему різноманітних »зовнішніх проектів міжнародних програм». Щороку наші учні стають учасниками, переможцями і призерами районних, обласних, всеукраїнськиї і міжнародних конкурсів.

Широкий спектр проектів та програм регіонального, республіканського і міжнародного рівня дає можливість активної адаптації інтелектуально, художньо обдарованих дітей в системі цінностей світової культури і суспільних, громадянських цінностей. Доповненням цієї системи є внутрішньошкільні проекти:

«Прикрасимо школу своїми руками» - дизайн та колаж;

«Екологічний клуб» - вивчення екосистеми школи.

«Краєзнавство» - збір інформації та вивчення матеріалу про рідний край.

Просмотров: 1377 | Добавил: wolkan | Теги: Система работы с одаренными детьми | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[01.06.2020]
Поздравление директора школы с окончанием учебного года и Днем защиты детей (0)
[19.05.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2020 р у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступен (0)
[18.05.2020]
Перевіримо знання про українську вишиванку (0)
[18.05.2020]
Заходи до Всесвітнього дня вишиванки: (0)
[18.05.2020]
Віртуальна виставка "Червоні жорна" (0)
[18.05.2020]
Червоні жорна. До дня пам'яті жертв політичних репресій (0)
[16.05.2020]
Сторінками архіву 6 класу 2019-2020 н.р. (0)
[16.05.2020]
Поради МОН "Як заповнювати класний журнал" (0)
[16.05.2020]
Всім педагогам школи зареєструватися у гугл-класі з організаційних питань виховної роботи (0)
[16.05.2020]
Конкурсні малюнки "Мої права" 3 клас (0)
[16.05.2020]
Колажі до Дня Європи в Україні «Україна ‒ європейська держава» (0)
[13.05.2020]
День Європи Колаж "Україна - держава європейська" 10 клас (0)
[09.05.2020]
Створено підручник з дистанційного навчання для вчителів (0)
[09.05.2020]
Відповідь Представника Уповноваженого з прав людини про педагогів-пенсіонерів (0)
[09.05.2020]
Щодо завершення 2019-2020 навчального року (0)
[09.05.2020]
Зареєстровано законопроект № 3430, який передбачає скасування дискримінаційних норм щодо педагогів -пенсіонерів (0)
[08.05.2020]
Використання дистанційних технологій під час карантинних заходів у Кіндратівській СШ з предметів мистецтва (0)
[07.05.2020]
ПРОПОНУЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ГУРТКІВ: «ЛЮБУВАННЯ ПРИРОДОЮ» та «ЛЮДИНА І ДОВКІЛЛЯ» Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветерани ІІ Світової війни с.Кіндратівка Костянтинівський район Донецька область (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветеран ІІ Світової війни Горбачов Костянтин Іванович (0)
[07.05.2020]
Вітання з 9 Травня від Донецького обкому профспілки працівників освіти і науки (0)
[01.05.2020]
Інтерактивна карта досвіду роботи з використанням дистанційних технологій вчителів мистецтва Костянтинівського району (0)
[27.04.2020]
Сертифікат №БЦ-С-4970 курсів "Додатки Гугл" 06-24.04.2020 р 60 годин (0)
[25.04.2020]
Графік підсумкових тематичних і контрольних завдань з музичного мистецтва 5-7 класи й мистецтва 8-9 класи Учитель: Кущенко Е.Б. УВАГА!!! ВСІ (0)
[23.04.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді (0)
[18.04.2020]
Курси "Цифрові технології у викладанні мистецтва" - 30 год. сертифікат №17032020-240 від 17.03.2020 р (0)
[10.04.2020]
Як навчатися в Classroom. Відеоінструкції для учнів (0)
[06.04.2020]
35 навчальний тиждень з 18 по 22 травня 2020 року (0)
[06.04.2020]
34 навчальний тиждень з 11 по 15 травня 2020 року (0)
[05.04.2020]
0:29 / 3:50 Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу? (0)
[05.04.2020]
УВАГА!!! Конкурс "Лідер року - 2020" триває! (0)
[05.04.2020]
Запрошуємо учнів на навчання з використанням дистанційної технології "Гугл-клас" (0)
[05.04.2020]
Щодо отриманя довідки за результатами навчання за дистанційними технологіями під час карантину (0)
[02.04.2020]
для участі у дистанційному навчальному курсі «Додатки Google в освітній діяльності» (0)
[02.04.2020]
33 навчальний тиждень з 04 по 08 травня 2020 року (1)
[02.04.2020]
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-ПЕРЕХОДИМО ДО ГУГЛ-КЛАСУ (0)
[01.04.2020]
32 навчальний тиждень. З 27 квітня по 30 квітня 2020 року (1)
[31.03.2020]
План заходів щодо популяризації науки та інновації в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст на 2020 р (0)
[30.03.2020]
Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з правознавства в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[28.03.2020]
Інструкція "Як приєднатися до навчального класу в Google Classroom" (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Ноябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz