МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 16.12.2017, 13:12
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 75
Видео
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2011 » Ноябрь » 14 » Система роботи з обдарованими дітьми в умовах Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
02:47
Система роботи з обдарованими дітьми в умовах Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів

Сьогодні для України надзвичайно актуальна проблема виявлення, розвитку та підтримки обдарованих дітей. Розкриття та реалізація їх здібностей і талантів важливі не тільки обдарованої дитини як для окремої особистості, а й для суспільства в цілому. Обдаровані, талановиті діти і молодь - це потенціал будь-якої країни, що дозволяє їй ефективно розвиватися і конструктивно вирішувати сучасні економічні завдання.

У зв'язку з цим, одна з пріоритетних завдань роботи Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики і програмування з обдарованими дітьми - організація діяльності з виявлення, розвитку та їх професійної орієнтації. Як перспективної науково-методичної проблеми, над якою працює колектив протягом трьох років, є проблема «Динаміка розвитку учня в умовах особистісно-орієнтованого навчання». Проблемою попередніх років була проблема «Можливості сучасних освітніх технологій для здійснення особистісно-орієнтованого підходу. Особистісно-орієнтований підхід у роботі з обдарованими дітьми ». В рамках розробки цих проблем протягом року складалася діагностична карта технологій, що використовуються вчителями школи.

Побудова навчально-виховного процесу націлене на забезпечення, як виконання стандартів освіти, так і організації додаткової освіти та організації засвоєння просунутого рівня навчання.

В системі моніторингу якості викладання закладений аналіз наступних факторів діяльності вчителя:

- Науково-теоретичні знання;

- Стан методичної підготовки;

- Рівень нововведень;

Участь у методичній роботі;

- Уміння аналізувати свою діяльність;

- Творчі якості;

- Стиль педагогічного спілкування;

- Мотиви творчої діяльності

- Психологічний клімат у школі.

У систему моніторингу розвитку учнів закладений аналіз наступних факторів:

- Рівень індивідуальних здібностей учнів (пам'ять, увага, мислення, мотивація, здоров'я);

- Рівень сформованості ОУУН;

- Рівень сформованості спеціальних умінь;

- Стан системи оцінювання знань, їх облік і контроль;

- Рівень викладання;

- Стан зовнішнього впливу (ЗМІ, сім'я та ін.)

Кожен з напрямків роботи школи орієнтоване на забезпечення умов, за яких можливості дітей у розвитку їх здібностей здійснювалися б якомога повніше. Система методичної служби школи включає в себе наступні організаційні структури:

1. Методична Рада. До його складу входить адміністрація, вчителі-предметники, батьки. Опції МС полягають у затвердженні програм розвитку, форм і змісту діяльності. На засіданні Ради обговорюється оперативна інформація, робиться її аналіз.

2. Методичні об'єднання. Включає до складу вчителів за групами предметів: гуманітарного, лінгвістичного, математичного, природного циклів, класних керівників. Робота МО здійснюється за окремими планами, побудованим на основі загальношкільного. В їх завдання входить координація діяльності вчителів в рамках розроблюваних ними приватних проблем, методик, програм, забезпечення тісної взаємодії в діяльності вчителів та інших структур методичної служби.

3. Творчі групи. Створюються на основі ініціативи вчителів або адміністрації з метою розробки педагогічних проблем. За цілями групи діляться на ті, діяльність яких націлена на процес і ті, діяльність яких орієнтована на результат. До груп першого типу відносяться:

- Група «Діагностика», метою діяльності якої була розробка діагностичних карт для аналізу знань, умінь і навичок (загальнонавчальних і спеціальних) з предметів. Вчителями були розроблені такі карти з усіх предметів навчальної програми. Ці картки дозволяють детально відстежувати динаміку розвитку дітей в рамках діяльності з предметів. Обговорення інформації, що міститься в діагностичних картах, проходить на педагогічних радах.

- Група «Інтеграція» (щодо створення інтегрованих курсів і програм, проведеніеоткритих інтегрованих уроків).

- Група «Апробація», діяльність цієї групи спрямована на вивчення, впровадження нових УМК.

До творчим групам, діяльність яких орієнтована на процес, можна віднести:

- Група «Технологія», змістом діяльності якої є вивчення, впровадження, адаптація нових освітніх технологій до умов школи. Діяльність цієї групи полягала в складанні діагностичної карти технологій, що використовуються вчителями школи у своїй діяльності.

- Група «Зовнішні проекти», в рамках якої реалізовуються програми розвитку комунікативних навичок, лідерських якостей дітей.

- Група «НОД» (науково-дослідницька діяльність), що займається підготовкою учнів до науково-дослідної діяльності та проведенням шкільних учнівських конференцій.

- Група «Краєзнавець», діяльність цієї групи націлена на творчий пошук, збір інформацій про історію рідного краю, сім'ї учнів із залученням учнів.

В організаційну структуру методичної служби включені і такі структури, як вищий орган управління школою - педагогічна рада, до завдань якого входить прийняття основних рішень з розвитку школи, як організації, адміністративна рада, до повноважень якого включено розробку і здійснення системи стимулювання творчого і трудового участі педагогів в процесі розвитку школи, адміністрація.

У побудові навчально-виховного процесу, орієнтованого на роботу з обдарованими дітьми необхідно враховувати наступні моменти:

1.Варіатівность навчальних програм, різноманітність форм організації навчальної діяльності, різноманітність методичної бази викладання.

2. Необхідність збалансованого побудови навчально-виховного процесу з точки зору можливостей розвитку різних типів обдарованості (інтелектуальної, моторики, соціально-комунікативної).

3. Побудова НВП з урахуванням запобігання перевантаження.

Школа, розвиваючись як відкрита освітня система, протягом десяти років працює над включенням у свою систему різноманітних »зовнішніх проектів міжнародних програм». Щороку наші учні стають учасниками, переможцями і призерами районних, обласних, всеукраїнськиї і міжнародних конкурсів.

Широкий спектр проектів та програм регіонального, республіканського і міжнародного рівня дає можливість активної адаптації інтелектуально, художньо обдарованих дітей в системі цінностей світової культури і суспільних, громадянських цінностей. Доповненням цієї системи є внутрішньошкільні проекти:

«Прикрасимо школу своїми руками» - дизайн та колаж;

«Екологічний клуб» - вивчення екосистеми школи.

«Краєзнавство» - збір інформації та вивчення матеріалу про рідний край.

Просмотров: 1054 | Добавил: wolkan | Теги: Система работы с одаренными детьми | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.12.2017]
Мистецтво 9 клас (за Л.Масол). Уроки 17-18. Мова і види кіномистецтва (Мультимедійний підручник) (0)
[15.12.2017]
Мистецтво 9 клас. Уроки 16- 17. Перевіряємо свої знання. Ppt-презентація до уроку (0)
[15.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ НА ЗИМОВИХ КАНІКУЛАХ (0)
[15.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 18-22 грудня 2017 р (0)
[14.12.2017]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за грудень 2017 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[14.12.2017]
Інформація щодо проведення заходів на День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (0)
[14.12.2017]
Андріївські вечорниці 2017 (0)
[10.12.2017]
У НАС ШКОЛИ, ЧИ БОЖЕВІЛЬНІ? (І.Лікарчук) (0)
[08.12.2017]
Школьники убедились, что в Константиновском районе «Открытая власть» (0)
[08.12.2017]
ГАРЯЧА НОВИНА!!! І ЗНОВУ - "ГРОМАДИЗАЦІЯ" (0)
[08.12.2017]
У музеї с.Олександро-Калинове з'явиться інтерактивна кімната (0)
[08.12.2017]
Про активне висвітлювання заходів з відзначення 100-річчя з часу проведення першого Курултаю кримськотатарського народу (0)
[08.12.2017]
План заходів у Кіндратівській СШ у зв`язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Про підготовку плану заходів у зв’язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Звіт про проведення тижня правових знань і попередження правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[08.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 11 – 15 грудня 2017 р (0)
[08.12.2017]
14 навчальний тиждень. З 18 по 22 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[07.12.2017]
Кіндратівські учні відправляться на екскурсію до Харкова безкоштовно (0)
[06.12.2017]
Костянтинівським районом замість чиновників керуватимуть діти (0)
[06.12.2017]
Назначен новый начальник отдела образования Константиновской райгосадминистрации (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня Збройних Сил України (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності Україн (0)
[06.12.2017]
Про надання інформації про приблизну кількість учасників заходів,де буде висвітлено відомості про 26-у річницю Всеукраїнського референдуму (0)
[05.12.2017]
Про заходи з відзначення 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності України (0)
[05.12.2017]
1 грудня 1991 року – Всеукраїнський референдум на підтвердження Акта проголошення незалежності України. (0)
[04.12.2017]
Підготовка до тестування: тести ЗНО онлайн від Освіта.ua (0)
[04.12.2017]
Без ID-картки до навчальних закладів для вступу - зась! (0)
[04.12.2017]
Про підсумки проведення акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів в Кіндратівській СШ (0)
[04.12.2017]
Про заходи до Дня волонтера в Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
13 навчальний тиждень. З 11 по 15 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[01.12.2017]
Про підсумки проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 грудня 2017 року (0)
[29.11.2017]
Поліція вимагає від школ терміново надсилати фото (0)
[29.11.2017]
Про організацію та проведення свята до Дня збройних сил України (0)
[28.11.2017]
Проект НОВА БІЛОКУЗЬМИНІВСЬКА ШКОЛА (0)
[28.11.2017]
Про відзначення у 2017 році Міжнародного дня інвалідів (0)
[28.11.2017]
Про проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом (0)
[25.11.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо знання. Ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
8 клас.Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо свої знання ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
12 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Ноябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz