МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 18.10.2017, 09:15
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 10
Гостей: 10
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » 2011 » Октябрь » 23 » СТРУКТУРА ОБЛАСНОГО КРАЄЗНАВЧОГО РУХУ "Донбас – мій рідний край"
21:20
СТРУКТУРА ОБЛАСНОГО КРАЄЗНАВЧОГО РУХУ "Донбас – мій рідний край"

1. ЕКСПЕДИЦІЯ "ПІЗНАЙ СВОЮ КРАЇНУ"

 

1.1. Напрям "ДОБРОЧИН" (історико-географічний, екологічний)

Зруйновані замки, фортеці, природні, історичні та архітектурні пам'ятки, кургани і могильники, стоянки первісних людей та кочових племен, розорені вимираючі села і хутори, втрачені та знищені рукописи і книги, отруєні та забруднені ріки, озера, ставки, ручаї та джерела, понівечена кар'єрами земля, вирубані та спалені ліси, людська байдужість... Україна відроджується, потребує дбайливого ставлення до себе і чекає на допомогу. "Чини Добро! Неси його у світ природи! Зроби хороше діло, щоб жилося краще на Землі" – просить вона.

У цьому напрямі учасники проводять пошуково-дослідницьку роботу та організовують практичну діяльність, виявляючи випадки брутального ставлення до природного та духовного багатства рідної землі, направляють свою роботу на повернення до життя, у скарбницю надбань усіх багатств народів України. Найбільшу цінність матиме конкретний, хай найменший, але результат, резонанс практичної діяльності учасників експедиції у суспільстві, висвітлення їх роботи у ЗМІ, реагування громадськості, владних та комерційних структур, вклад у формування активної громадянської позиції кожного.

 

1.2. Напрям "І ДЕ НАС ТІЛЬКИ ДОЛЯ НЕ НОСИЛА" (історико-географічний, етнографічний)

Нашого цвіту по всьому світу...

"...Україно, ти моя молитва, Ти моя розлуко вікова..." – ці сакраментальні рядки поезії Василя Симоненка висловлюють не лише поетову любов до неньки України, а, можна сказати, любов до неї усього славного світового українства, яке хоче, щоби хоча і символічно побувати на рідній землі, відкрити високу поезію духовності нашого народу, як наші обдаровані українці знайшли себе у цьому складному світі, зберегли любов до отчої землі, історії та національного мистецтва своїх пращурів, зберегли український здобуток на далекому заокеанні, адже душа справжнього українця наповнена плеканням духовних вартостей, всього того, що рідне і дороге, показати всьому світові неперевершений талант української нації, її рух до майбутнього у чільних рядах цивілізації – це головні завдання учасників експедиції.

Українці у світі, за межами України. Видатні постаті, їх діяння, справи, досягнення та відкриття. Світові значимі події за участю українців. Українська діаспора. Віднайти усе це і покласти в загальну скарбницю нації, доторкнутись до цього багатства і стати справжнім громадянином — це головна мета напряму.

 

1.3. Напрям "КОЗАЦЬКОМУ РОДУ НЕМА ПЕРЕВОДУ" (історико-географічний, літературно-етнологічний)

Українське козацтво, де особливе місце займає запорізьке козацтво і Запорізька Січ, - явище унікальне не тільки в нашій історії, а в історії людства. Історія козацтва - це невід'ємна складова всієї історії українського народу, його боротьби за свою державність, за свою національну гідність. Островом демократії і рівності була Запорізька Січ в океані феодальних відносин. Принципи козацької державності зберігаються віками. Конституція Петра Орлика, як її називають, - перша демократична конституція світу.

Цей напрям для тих, хто шанує історію, прагне відродити національні традиції, повернути демократичні устої козацтва. Козацтво - це не зовнішня атрибутика, це поширення козацького світогляду, як способу буття, сприяння побудові іншого світу, в якому відмінності не спричинятимуть розбрату між людьми. Для тих, хто не забув козачу вдачу, бо не був би козак козаком, якби пас задніх.

Вивчити сторінки козацької слави (де і чому виникли перші козацькі поселення та укріплення, чим займались козаки, хто становив ядро козацького війська, хто стояв на чолі козаків і як склалася їх доля, пам'ятні віхи і дати в історії козаччини, боротьба з іноземними поневолювачами, утворення Козацької Республіки); побут та традиції козацтва (козаки у повсякденному житті та у походах, їх зброя і військове спорядження, укріплення, Січі, козацькі герої, пам'ять про них, козацькі могили, літописці та історики); дух і душу козацьку (пісні, думи, легенди, приказки та прислів'я, гартування волі, бойові вправи та відточення військової майстерності); взяти безпосередню участь у відродженні козацтва, пройти козацькими шляхами і понести усе це через роки - це головні завдання для учасників експедиції.

 

1.4. Напрям "ДУХОВНІ ДЖЕРЕЛА" (історико-географічний, етнографічний)

Моральні закони існують незалежно від нас. Виконання моральних законів – це створення умов до справжньої свободи. Моральність в основі своїй абсолютна. Обов'язок людини – пізнати моральні закони, підкорятися їм і передавати від покоління до покоління. Порушення абсолютного закону, наприклад, у фашистській Німеччині чи Радянському Союзі при організації голодоморів і репресій, призводить до спотворення самої суті людської природи, до морального каліцтва цілих народів і багатьох поколінь. На дорозі загальнолюдської моралі стояли вічні дороговкази: святі книги, святі місця, святі люди, храми. Щоб поставити закон держави, особи, нації вище абсолютного закону, знищують дороговкази Життя і Любові. Яскравий тому приклад - „Собор" Олеся Гончара.

В Україну прийшов час відродження, морального очищення. На наших очах завершується доба матеріалізму та його цінностей, і це невпинно веде нас до відродження духовності, національної гідності, загальнолюдської моралі. Війна проти Бога і людяності прямує до свого завершення. Відбудовуються собори і храми, відроджується Собор душі людської. В якому стані сьогодні храми, собори, церкви, каплиці, монастирі, святі місця і люди, чи пам'ятають про те, що знищено і сплюндровано, чи повертається генетична пам'ять моральності до нового покоління, який вклад у цей процес учасників експедиції - ось головні завдання цього напряму.

 

1.5. Напрям "БАТЬКІВСЬКА КРИНИЦЯ" (етнографічний)

Зникають традиції, затихає навіть у селах народна пісня, виходить з ужитку чистота мовного спілкування. А це все наша історія, наше духовне багатство, без якого ми самовтрачаємось. Щоб заповнити порожнечу, мусимо починати з першооснов і повернути народові його історичну пам'ять, бо людина, як дерезо, не може жити без правічного ґрунту.

Одним з найважливіших проявів національної неповторності народів є їхня традиційно-побутова культура, що створювалась протягом тисячоліть і освічувалась віками.

Кожна нація, кожен народ, навіть кожна соціальна група має свої звичаї, обряди, традиції. Звичаї народу - це ті прикмети, по яких розпізнається народ не тільки в сучасному, айв його історичному минулому.

В сучасних умовах піднесення боротьби за людську гідність та розбудови незалежної національної держави все більше відчувається потяг до історичного самоусвідомлення, глибокого об'єктивного вивчення минулого.

Кожен народ прагне, щоб його духовні цінності перетворилися для підростаючого покоління не просто на об'єкт знання і розуміння, а лягли в основу їх світогляду, переконань.

Традиційні народні ремесла, знаряддя праці, одяг, їжа, фольклор, народна медицина, сімейна педагогіка, повсякденне життя, свята і обряди – це той своєрідний канал, яким старше покоління передавало і передає молодим досвід своєї соціальної поведінки, мораль, погляди й переконання, життєву філософію.

Головне завдання напряму і полягає у тому, щоб неоціненні багатства, створені народом, не пропали, збереглися, передалися у спадок майбутнім поколінням.

 

1.6. Напрям "З ПОПЕЛУ ЗАБУТТЯ" (історичний)

Жодна держава не втратила стільки людей у другій світовій війні, скільки Україна. Сім мільйонів українців загинуло в тій страшній битві народів. Навіть втрати Німеччини були меншими на півмільйона чоловік. Українці героїчно боролись з німецькими, угорськими, румунськими окупантами в радянському війську та партизанських загонах, не менш героїчно за вільну Соборну Україну боролися на своїй землі бійці ОУН-УПА на кілька фронтів – проти німців, проти радянських військ, проти польських загонів Армії Крайової.

Отже, де була, тоді лінія фронту для українців? Вона проходила через людські сім'ї, через людські долі. Хто проти кого воював? Якими були тоді такі поняття як "патріотизм" і "героїзм", бо були вони не просто словами?

Все менше залишається учасників і свідків тих кривавих подій. Поспішіть зустрітися з ними, відтворити маловідомі і невідомі факти нашої історії, місця боїв, імена їх учасників, місцезнаходження поховань наших дідів і прадідів, що боролись за рідну землю, віднайти та зберегти для наступних поколінь усі, хай найменші, документальні свідчення тих подій. Це і є головним завданням напряму.

Історична пам'ять та національна свідомість є чистим джерелом духовності і культури народу. Головним завданням юних туристів-краєзнавців, що працюють за цим напрямком, повинно стати дослідження та висвітлення нерозкритих сторінок, пов'язаних з прагненням народу України до волі та незалежності, вивчення трагедії голодомору та сталінських репресій в своєму краї, встановлення забутих чи прихованих фактів історії Великої Вітчизняної війни та національно-визвольного руху в Україні; віднайдення несправедливо забутої художньої спадщини; створення книг пам'яті свого села, міста, району. Ця пошукова робота має повернути народу втрачені імена славних синів і дочок України, сприяти встановленню історичної справедливості.

В процесі виконання завдань можуть бути використані різні форми діяльності. Серед них туристсько-краєзнавчі походи, експедиції, екскурсії, профільні табори, благодійні акції, виставки, конференції, інші практичні дії по збереженню та відновленню загальнонаціональної спадщини, а також заходи по пропаганді роботи на захист природи, пам'ятників історії та культури України.

Результатом діяльності учасників експедиції можуть бути різноманітні путівники по рідному краю, тематичні краєзнавчі маршрути, інші творчі роботи, публікації в пресі, виступи по радіо і телебаченню, створення нових музейних експозицій та розділів, передача найбільш цінних матеріалів у державі та шкільні музеї, навчальні кабінети, поповнення фотографіями і записами сімейних альбомів.

За напрямками експедиції обласні (міські) станції, (Центри) юних туристів та інші державні та громадські установи й організації можуть розробляти свої завдання, програми, спрямовані на більш детальне вивчення історії, культури, природи окремих регіонів України.

Робота юних туристів-краєзнавців, учасників експедиції, може бути використана при проведенні краєзнавчих вечорів, засідань секції Малої академії наук, наукових товариств, народних свят, фестивалів.

 

1.7. Напрям "РОДОВІД" (історичний)

Батьківщина починається з рідної домівки, із своєї родини. Як важливо знати свій родовід, свою минувшину. Адже людина від цього стає духовно багатшою, більш впевненішою. Молода людина, виходячи на свій життєвий шлях, відчуває, що за нею постає земля батьків, їхні надбання, історія.

Родовід (генеалогія), як своєрідний ланцюжок, поєднує сучасну людину з її пращурами, які із покоління в покоління, пізнаючи безмежний, багатий, привабливий та таємничий навколишній світ, відкриваючи його закони, робили свій внесок в поступ людської цивілізації. Саме генеалогії належить винятково важлива роль в історичних дослідженнях.

Колись давно знати свій родовід було майже священним обов'язком кожної людини. Потім це стало привілеєм панівної еліти. Все більша і більша кількість людей втрачала пам'ять про рід, про своїх пращурів, обмежуючись незначною інформацією не більш, ніж про прадідів. Крайнім проявом розвитку цієї сумної тенденції стало те, що родовід свого улюбленого стаффордширського тер'єра людина знає краще, ніж свій власний.

Тож треба поспішати зафіксувати ці відомості для своїх нащадків. І без цього величезна кількість імен безнадійно втрачена. Достатньо лише сказати, що ще в XVII ст. будь-хто з нас мав тисячі прапрапрапрапрабабусь-дідусів! А якби ми знали, яких національностей, віросповідання вони були, які особисті якості та заслуги мали, яким був їх матеріальний достаток - ми б дуже здивувались! А якщо взяти X ст., чи ще раніше?

Поспішіть! І передайте естафету нащадкам! Хай життєвим кредом кожного стане пізнати свій рід, закони його розвитку, а на тлі цього – пізнати власне місце в роді й власне завдання, не індивідуальне, поставлене собі, а своє - як члена роду, як органічного вищого цілого.

Кінцевим результатом такого пошуку є створення генеалогічних дерев, таблиць, родовідних розписів, як власних, так і найвідоміших українців.

Просмотров: 1196 | Добавил: wolkan | Теги: Структура руху | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz