МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 21.11.2018, 08:19
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 16
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » 2014 » Август » 12 » Україна — єдина країна. Конспект Першого уроку для 8-9 класів
10:41
Україна — єдина країна. Конспект Першого уроку для 8-9 класів

Матеріали для першого уроку 2014-2015 навчального року. Україна - єдина країна. План-конспект. Урок з елементами дослідження для 8-9 класів – ось такі ми з тобою, земляче...

 

План-конспект Першого уроку

Мета: познайомити учнів із найкращими представниками України у світі, які є гордістю, славою та духовним надбанням нації; формувати в учнів почуття особистої відповідальності та гордості за долю своєї держави та українського народу, ціннісне ставлення до суспільства, мови, сім’ї, самого себе; розвивати критичне мислення та мовлення учнів.
Обладнання: державні символи України; схематичне зображення дерева, на кроні якого розміщено портрети, фотоілюстрації відомих українців; інформаційно-освітні ресурси.

 

Хід уроку

«Он де, люде, наша слава, слава України!»
Т. Г. Шевченко

I.    Організація класу до уроку


Учитель. У цьому році ми відзначили 23 роки з того часу, як Україна стала незалежною державою. Історично становлення нашої країни відбувалося протягом багатьох віків. За цей час не одному поколінню українців довелося ціною власного життя здобувати право прийдешніх поколінь на незалежність. Сьогодні ж 1991 рік вписано в новітню історію України, як час, з якого почалася нова сторінка розвитку державності. Проте важливо пам’ятати історичні постаті та події для того, щоб не забувати про шлях, який довелося подолати українській державі у своєму становленні.
Урок присвячено визначним українським постатям новітньої історії нашої держави і їхньому баченню патріотизму, державності, єдності українського народу і становлення української державності. Роки незалежності найбільш запам’яталися українцям гучними подіями в тих чи інших сферах суспільства, але кожну подію творять люди.

Люди, які кожною справою, кожним словом, крок за кроком допомагали Україні, молодій державі, знайти своє місце у світовому співтоваристві. Ці люди на власному досвіді знають, що таке патріотизм і віра у свою Батьківщину.


II.    Актуалізація опорних знань
Сьогодні на уроці пропонуємо дослідити питання визнання світом талановитих українців та розуміння їх ролі в житті та процвітанні рідної держави.
1.    Проблемне питання: «Чи є нам чим гордитися?»
Пропонуємо прослухати та обговорити поезію М. Ткача «Моя Україна!».
Моя Україна!
На росах, на водах,
На всіх переходах
Курличеш мені в журавлиних ключах,
Моя Україно,
Родима країно,
Ясні небеса в материнських очах.
Я чую твій голос,
Пшеничний твій колос У душу мені засіває зерно.
Моя Україно,
Колиско-калино,
Пізнати тебе мені щастя дано.
З тобою розлука - Гірка моя мука,
Печаль журавля без гнізда в чужині.
Моя Україно,
Білявко-хатино,
З твойого вікна світить доля мені.
2.    Обговорення поезії:
-    Про що говорить автор у поезії? (особливо ніжно і мелодійно говорить про любов до України, відчуття єднання з Батьківщиною; про неповторну красу природи);
-    Який емоційний стан та відчуття передаються у поезії? (сповідальна тональність, глибока щирість і спостережливе, правдиве, відтворення краси української землі; автор звертає увагу на печаль, сум і тугу розлуки з Україною);
-    Коли виникає печаль та «гірка мука» за рідною країною? (коли людина далеко від рідної землі);
-    На вашу думку, чи достатньо наша держава та українці відомі у світі? Який внесок зробили українці у розвиток культурного, інтелектуального, політичного та економічного потенціалу світової цивілізації?
Пропонуємо дослідити дане питання, об’єднавшись у творчі групи, кожна
з    яких по завершенню дослідження презентує його результати.
ІІІ.    Основна частина.
Завдання. Знайти відомості про видатних українців, чия доля пов’язана з Україною або іншою країною світу.
Робота в групах. (Учні отримують завдання та для його реалізації інформаційно-освітні ресурси, доступ до Інтернет-мережі).
Етапи роботи.
1.    Пошук інформації про видатну особистість, опрацювання матеріалів. (Учні визначають видатних українців, відомих у країні та світі,
діяльність яких пов’язана з громадсько-політичною, економічною, науково- технічною, культурно-мистецькою, спортивною сферами життя. Отримані дані оформлюються у картку «Гордість України»).
Зразок інформаційної картки «Гордість України»
Прізвище, ім’я, по батькові - Місце народження (смерті) - Період життя та діяльності - Г оловне досягнення (галузь) - Інші інтереси - Форми визнання -
Форми вираження зв’язку з Україною - Особистісні якості -
2.    Творчий захист проектів:
-    розташування портретів, фотоілюстрацій видатних українців на символічному дереві пошани та гордості, що схематично зображене на дошці;
-    презентація творчого шляху та діяльності видатних українців; представлення кола їх наукових і творчих інтересів, результатів громадсько- політичної діяльності; характеристика їх особистісних якостей.
Приклади учнівських пошуків за персоналіями:
Ігор Тамм    Сергій Бубка    Арсеній Тарковський
Ігор Сікорський Стелла Захарова    Володимир Горовіц
Сергій Корольов Андрій Шевченко    Микола Лисенко
Леонід Попов    Яна Клочкова    Серж Лифар
Леонід Каденюк Віта та Валентина Семеренко Микола Гоголь Юрій Маленченко Василь Ломаченко    Михайло Булгаков
Олександр Усик    Олександр Довженко
Віталій та Володимир Клички Богдан Ступка
3.    Бесіда:
-    Якими рисами можуть пишатися українці? (Працьовиті, дбайливі, мудрі, винахідливі, співучі, творчі, талановиті, відповідальні тощо).
-    Чи можемо ми зміцнити свою державу, піднести на належний рівень престиж України? (Так, у нашої країни гідне майбутнє - це велика держава в центрі Європи, зі своїм важливим духовним та інтелектуальним потенціалом; для зміцнення держави необхідно вірити і діяти).
-    Який внесок українців у розвиток держави? (Наукові винаходи, дослідження історичних пам ’яток, спортивні досягнення тощо).
-    Яким може бути ваш власний внесок у розвиток української нації? (Отримати якісну освіту; обрати професію, яка принесе користь державі в майбутньому; розвивати патріотичні почуття; вивчати, підтримувати та популяризувати українську культуру та національні традиції).
Учитель. Про те, які якості притаманні українцям, можемо дізнатися, послухавши поезію.
Ділові, немов американці,
Пристрасні, неначе мексиканці,
І співучі, наче італійці,
І    розсудливі, немов оті англійці.
Як китайці, дуже працьовиті,
Винахідливі, такі талановиті!
Може, навіть трохи скупуваті,
Та душею щедрі і багаті.
А також веселі та гостинні - В цьому, мабуть, схожі на грузинів.
Як цигани трохи галасливі,
Інколи хитрющі та кмітливі.
IV.    Підсумок заходу
Учитель. Пройшло 23 роки з дня проголошення незалежності України. Ми з гордістю та радістю можемо заявити всьому світові, що засяяла веселка над нашою землею, нашою державою: Україна здобула волю і незалежність. Перед світом постала держава з давньою історією, національною духовною культурою, працьовитим, талановитим та миролюбним народом. Тут наші державні корені, тут наша земля, яка дала нам горде ім’я - українці. Всіх нас з’єднало одне слово - Україна! Кожна людина найбільше любить той край, де народилась і живе. Кожен повинен пишатися своєю рідною землею.

Просмотров: 4613 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 19 – 23 листопада 2018 р (0)
[16.11.2018]
12 навчальний тиждень. З 26 по 30 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[09.11.2018]
11 навчальний тиждень. З 19 листопада по 23 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[09.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 12 - 16 листопада 2018 р (0)
[05.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 05 - 10 листопада 2018 р (0)
[26.10.2018]
10 навчальний тиждень. З 12 по 16 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[26.10.2018]
28 ЖОВТНЯ — ДЕНЬ ВИГНАННЯ НАЦИСТСЬКИХ ОКУПАНТІВ, А НЕ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ — УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТІ (0)
[26.10.2018]
Вітання з Днем визволення України від фашистських загарбників (0)
[26.10.2018]
Про проведення заходів із відзначення 74-ї річниці вигнання нацистів з України (0)
[26.10.2018]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 29.10 по 02.11.2018 року (0)
[26.10.2018]
Пам’ятні дати в листопаді: (0)
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
[19.10.2018]
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (0)
[12.10.2018]
14 жовтня – День захисника України (0)
[12.10.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ (0)
[12.10.2018]
8-й навчальний тиждень з 22 по 26 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[12.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 15-19 жовтня 2018 р (0)
[12.10.2018]
План шкільних заходів з підготовки та відзначення 74-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (0)
[11.10.2018]
домашняя работа (0)
[10.10.2018]
Зустріч старшокласників з працівником військомату (0)
[09.10.2018]
Домашня робота 5 клас (0)
[08.10.2018]
Про проведення масових заходів з нагоди Дня захисника України в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.10.2018]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 19 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[05.10.2018]
Про проведення vfcjdb[ заходів з військово-патріотичного виховання на 5-тому навчальному тижні 2018/2019 навчального року (0)
[05.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[03.10.2018]
Сценарій до Дня вчителя (для скачування ведучими). Технічний файл (0)
[03.10.2018]
Домашня робота Усатюк Олег 6 кл (0)
[01.10.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[27.09.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[27.09.2018]
6-й навчальний тиждень з 08 по 12 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Август 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz