Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 29.05.2020, 10:31
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 14
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2011 » Октябрь » 23 » УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА КРАЩІЙ ОПИС ТУРИСЬКО-КРАЄЗНАВЧО-ЕКСКУРСІЙНОГО МАРШРУТУ
21:04
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА КРАЩІЙ ОПИС ТУРИСЬКО-КРАЄЗНАВЧО-ЕКСКУРСІЙНОГО МАРШРУТУ
Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 24.03.2006 р. № 236 "Про затвердження першочергових заходів щодо подальшого розвитку позашкільних навчальних закладів” та листа Українського Державного Центру туризму і краєзнавства учнівської молоді від 5.09.2006 р. № 101, просимо активізувати роботу з підготовки маршрутів до визначних географічних та історичних туристсько-краєзнавчих, екскурсійних об’єктів України, в тому числі таких, що мають загальнодержавне значення.

Мета та завдання

Конкурс проводиться  з метою подальшого розвитку туризму і краєзнавства  серед учнівської та студентської молоді, залучення їх до активної роботи з вивчення історії рідного краю та довкілля, формування в них практичних умінь і навичок туризму та краєзнавства, організації змістовного дозвілля.

Головним завданням  є:

- удосконалення    змісту    туристсько-краєзнавчих    походів, розширення і поглиблення знань учасників подорожей з історії, культури, природи України;

- виявлення, вивчення та розповсюдження кращого досвіду організації і проведення туристських походів і краєзнавчих експедицій учнівської та студентської молоді та кращих маршрутів.

 

Час і місце проведення

            Конкурс починається з 1грудня щорічно.

            Перший етап (обласний) конкурсу закінчується 30 листопада наступного року та до цього терміну необхідно надати матеріали. Про початок другого етапу (всеукраїнського) буде пові-домлено додатково.

      Оргкомітет конкурсу:

-               здійснює координаційну підготовку та проведення конкурсу;

-               створює призовий фонд для нагородження переможців (за наявністю коштів);

-               проводить роботу щодо випуску збірника за підсумками конкурсу.

Матеріали відповідно до вимог конкурсу надсилаються за адресою:

м. Донецьк, вул. Челюскінців 189, ОЦТК.

Керівництво

Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу здійснюється ОЦТК. Керівництво підготовкою та проведенням конкурсу на містах здійснюється відповідальними за туристсько-краєзнавчу роботу.

Учасники

Учасниками (авторами дослідницьких робіт) є учнівська та студентська молодь. Педагоги, вчені, краєзнавці - є керівниками, консультантами авторських груп (авторів), які працюють над дослідницькими матеріалами.

Програма та умови участі

Учасниками досліджуються історія, географія, етнос, і т.п. населеного пункту відповідно до напрямку.

Матеріали на підведення підсумків з написання нарисів-описів, розробки екскурсій та туристсько-краєзнавчих маршрутів надсилаються окремо.

Розробки екскурсійних та туристсько-краєзнавчих маршрутів складаються за схемою відповідно до методик написання подібних матеріалів. Робота повинна відображати туристсько-краєзнавчі, рекреаційні можливості як усього маршруту, так й окремих його об’єктів.

У короткому описі об’єктів вказати місце їх знаходження, час створення (для історичних об’єктів), пізнавальну цінність тощо.

Приблизна схема роботи:

·         Вступна частина;

·         Довідкові данні про краєзнавчий, туристський, екскурсійний маршрут: тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об’єктів в них, на який вік учасників розрахований маршрут, сезонність, вид транспорту чи способу пересування, відстань;

·         Схема маршруту;

·           Технічний опис маршруту;

·         Опис оглядово-пізнавальних об’єктів на маршруті;

·         Довідкова інформація: режим роботи екскурсійних об’єктів, розклад руху транспорту, місця ночівель та біваків, закладів харчування тощо.

Документація та строки її подання

Зазначені матеріали просимо надіслати в обласний Центр туризму та краєзнавства учнівської молоді до 1 вересня щорічно.

Звіти, надіслані на участь у обласному етапі, не повертаються і зберігаються в обласному центрі туризму і краєзнавства учнівської молоді.

Підведення підсумків

Переможці та призери визначаються за сумою отриманих балів. У разі подання від міста чи району на конкурс кількох матеріалів оцінюються всі у купі.

Фінансування

Витрати на проведення туристсько-краєзнавчих походів несуть організації, що їх проводять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО СКЛАДАННЯ опису

ЗМІСТ ТА СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ПИСЬМОГО ОПИСУ

Письмовий звіт про подорож повинен включати такі структурні елементи і розділи:

1) титульний аркуш;

2) анотація;

3) зміст;

4) довідкові відомості про подорож;

5) відомості про район подорожі;

6) технічний опис маршруту та графік руху;

7) картографічний матеріал;

8) фотографії;

9) опис краєзнавчої роботи на маршруті;

10) додатки;

11) підсумки, висновки, рекомендації;

12) список літератури та джерел інформації.

Текстова частина опису повинна мати діловий характер. Викладення мусить бути зв'язане з фотоматеріалами та картами (схемами), для чого в тексті слід посилатися на номери фотоілюстрацій, карт, схем, кроків тощо.

1.      Т и т у л ь н и й  а р к у ш.

Письмові матеріали відкриваються титульним аркушем, в якому дається повна назва організації, що проводить подорож, вид туризму, категорія (ступінь) складності, географічний район, термін проведення, прізвище, ім'я та по батькові керівника та його заступника, їх адреси (додаток №1)

2.      А н о т а ц і я.

В анотації в стислій формі викладається головна суть та ідея подорожі, її незвичайність, новизна, унікальність тощо. Обсяг анотації не повинен перевищувати  0,5 сторінки друкованого тексту.

3.      З м і с т.

У змісті вказуються назви всіх розділів, підрозділів та елементів опису, номер сторінки, з якої починається розділ.

   4.     Довідкові відомості про подорож містить відомості про :

1) нитку маршруту, перелік окремих його етапів;

2) довжину маршруту (активна частина, переїзди) в кілометрах;

3) тривалість подорожі у днях (активна частина, днювання);

4) аварійні варіанти виходу з маршруту;

5) зміни маршруту та причини, що їх викликали;

6) запасний варіант маршруту;

5.       В і д о м о с т і  п р о  р а й о н  п о д о р о ж і.

Розділ повинен відповідати на запитання: які особливості району подорожі визначають тактичні і технічні рішення при підготовці та проведенні подорожі. У ньому викладаються:

-з а г а л ь н о г е о г р а ф і ч н а  характеристика району - адміністративне положення, опис природних особливостей району (рельєф, гідрографія, клімат, флора, фауна), дані про населені пункти та транспортне сполучення між ними, відомості про місцеві визначні пам'ятки;

-т у р и с т с ь к а   характеристика району - освоєність, спортивність, можливість автономного проведення походу, поповнення продуктами харчування, пунктами медичної допомоги, контрольно-рятувальні загони, контрольно-рятувальні служби, час роботи відділень зв'язку. Для водних походів - загальна характеристика річки (довжина, площа  басейну, витрати води, характер живлення, коливання рівня води тощо). Для спелеопоходів - відомості з гідрогеології району та печер;

-п і з н а в а л ь н а  ц і н н і с т ь - екскурсійні і краєзнавчі об'єкти, пам'ятники історії і культури, природні пам'ятники.

6.      Г р а ф і к  р у х у  та технічний опис маршруту.

Графік руху на маршруті дається у вигляді таблиці (додаток №2).

Далі дається технічний опис маршруту в текстовій (або табличній) формі.

1) день в дорозі, ділянка денного переходу, кілометраж, чистий ходовий час, час виходу на маршрут і зупинки на ночівлю, час проходження складних ділянок, погодні умови;

2) характеристика шляху (рельєф), рослинність, азимутальні (генеральні) напрямки руху, коротка характеристика місця ночівлі;

3) природні перешкоди, складні і небезпечні ділянки - перевали, пороги, лавинонебезпечні місця, місця, складні для орієнтування, вертикальні, обводнені, лабіринтові печери, їх ходи тощо (описуються детально, ,. ілюструються схемами, малюнками, фотографіями, що характеризують перешкоди і несуть повну інформацію про тактико-технічні дії при їх подоланні або проходженні).

При складанні технічної характеристики маршруту особлива увага повинна приділятися опису загальних заходів безпеки на маршруті, організації страховки, дій в екстремальних умовах, а також способів орієнтування на маршруті в умовах обмеженої  видимості.

7.      К а р т о г р а ф і ч н і   м а т е р і а л и.

До опису додаються оглядова та робоча карти району подорожі. Карта в разі необхідності доповнюється ескізами (схемами) найбільш складних ділянок маршруту із зазначенням способів їх подолання або обходу та необхідних орієнтирів. Для походів з великим перепадом висоти, а також для водних складаються профілі маршрутів.

На ескізах (схемах) вказуються місця та напрямки фотографування, номери фотографій.

Для оглядової карти району подорожі можна використовувати будь-яку картографічну продукцію масштабу не дрібнішого 1:100 000. На ній вказується початкова і кінцева точка маршруту; виділяється район маршруту. За необхідності, вказується під'їзд   на маршрут і від'їзд з нього. Робоча карта  -  це  картографічний  матеріал,  яким користувалась група на маршруті, де відображається топографічна ситуація на місцевості, умовні знаки, маршрут групи, аварійні і запасні варіанти маршруту, місця ночівель і дньовок, дати проходження, точки фотозйомок, екскурсійні та інші об'єкти, які   цікаві для туристів. Масштаб карти - не дрібніший 1:50 000.

8.      Ф о т о г р а ф і ї.

Фотознімки є важливою частиною опису туристських маршрутів. Вони мають відображати найбільш характерні природні перешкоди, елементи орієнтування та дії груп у різних умовах і повинні бути якісними.

Для об'єктивної оцінки складності тієї чи іншої ділянки, визначення шляхів її проходження, фотографічні зображення перевалів, бродів, порогів і т.д. подаються з нанесенням маршруту групи.

Фотографії (замальовки), що додаються до опису, повинні розкривати місце, час і мету даної подорожі, характеризувати складні ділянки маршруту, допомагати іншим групам орієнтуватися на місцевості, відображати природу та визначні місця району подорожі.

На фотографіях рекомендується вказувати назви річок, порогів, печер, місця ночівель, головних орієнтирів, турів.

Пунктиром вказується рекомендована лінія проходження маршруту з показом напрямку руху, місць ночівель, головних орієнтирів.

Фотографії повинні мати підписи назв об'єктів зйомки, нумерацію. Підписи на фотографіях повинні містити пояснення, а не бути абстрактними.      

У звіті фотографи рекомендується розміщувати в хронологічній послідовності в місцях, де на них є посилання в тексті.

9.      К р а є з н а в ч а  р о б о т а  н а  м а р ш р у т і.

               У розділі містяться:

Для спортивних туристських походів:

-      матеріали з краєзнавчої теми, яку вибрала група;

-      обґрунтування вибору теми;

-      завдання від зацікавлених організацій (якщо таке завдання є);

-      опис організації роботи на маршруті;

-      опис методики проведення спостережень (досліджень);

  -      конкретні результати з додатком ілюстративного матеріалу (малюнків, фотографій, схем, описання колекцій, діаграм тощо).

Для туристсько-краєзнавчих експедицій:

-      матеріали про краєзнавчі дослідження профільних краєзнавчих експедицій з активним способом пересування, які оформляються за рекомендованою схемою досліджень з відповідного виду краєзнавства, а в разі її відсутності - в довільній формі, що докладно розкриває тему пошуку.

10.      Додатки.

До  цього розділу можуть бути включені розклад руху транспортних засобів (ґрунтується на власних спостереженнях, а також на матеріалах, отриманих з інших джерел), наявність пунктів харчування тощо.

                 11.      П і д с у м к и,  в и с н о в к и,  р е к о м е н д а ц і ї.

Розділ повинен відповісти на питання: що характерно для даного району, маршруту подорожі, як цей маршрут можна пройти легше, цікавіше, безпечніше.

У ньому робляться висновки з прийнятих у поході тактичних та технічних рішень, даються рекомендації щодо проходження маршруту, подолання окремих перешкод, пропонуються найбільш цікаві варіанти.

Розділ завершується коротким підсумком роботи, виконаної на маршруті.

                 12.    Список літератури та джерел інформації.

               У цьому розділі дається перелік всіх джерел інформації, які використовувались при підготовці до подорожі та під час складання опису. Якщо використовувались ексклюзивні джерела інформації (звіти про подорожі, слайди, фільми тощо),  то необхідно вказати їх постійне місцезнаходження (бібліотеку, організацію, власника тощо).

                                                             

Просмотров: 1526 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.05.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2020 р у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступен (0)
[18.05.2020]
Перевіримо знання про українську вишиванку (0)
[18.05.2020]
Заходи до Всесвітнього дня вишиванки: (0)
[18.05.2020]
Віртуальна виставка "Червоні жорна" (0)
[18.05.2020]
Червоні жорна. До дня пам'яті жертв політичних репресій (0)
[16.05.2020]
Сторінками архіву 6 класу 2019-2020 н.р. (0)
[16.05.2020]
Поради МОН "Як заповнювати класний журнал" (0)
[16.05.2020]
Всім педагогам школи зареєструватися у гугл-класі з організаційних питань виховної роботи (0)
[16.05.2020]
Конкурсні малюнки "Мої права" 3 клас (0)
[16.05.2020]
Колажі до Дня Європи в Україні «Україна ‒ європейська держава» (0)
[13.05.2020]
День Європи Колаж "Україна - держава європейська" 10 клас (0)
[09.05.2020]
Створено підручник з дистанційного навчання для вчителів (0)
[09.05.2020]
Відповідь Представника Уповноваженого з прав людини про педагогів-пенсіонерів (0)
[09.05.2020]
Щодо завершення 2019-2020 навчального року (0)
[09.05.2020]
Зареєстровано законопроект № 3430, який передбачає скасування дискримінаційних норм щодо педагогів -пенсіонерів (0)
[08.05.2020]
Використання дистанційних технологій під час карантинних заходів у Кіндратівській СШ з предметів мистецтва (0)
[07.05.2020]
ПРОПОНУЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ГУРТКІВ: «ЛЮБУВАННЯ ПРИРОДОЮ» та «ЛЮДИНА І ДОВКІЛЛЯ» Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветерани ІІ Світової війни с.Кіндратівка Костянтинівський район Донецька область (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветеран ІІ Світової війни Горбачов Костянтин Іванович (0)
[07.05.2020]
Вітання з 9 Травня від Донецького обкому профспілки працівників освіти і науки (0)
[01.05.2020]
Інтерактивна карта досвіду роботи з використанням дистанційних технологій вчителів мистецтва Костянтинівського району (0)
[27.04.2020]
Сертифікат №БЦ-С-4970 курсів "Додатки Гугл" 06-24.04.2020 р 60 годин (0)
[25.04.2020]
Графік підсумкових тематичних і контрольних завдань з музичного мистецтва 5-7 класи й мистецтва 8-9 класи Учитель: Кущенко Е.Б. УВАГА!!! ВСІ (0)
[23.04.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді (0)
[18.04.2020]
Курси "Цифрові технології у викладанні мистецтва" - 30 год. сертифікат №17032020-240 від 17.03.2020 р (0)
[10.04.2020]
Як навчатися в Classroom. Відеоінструкції для учнів (0)
[06.04.2020]
35 навчальний тиждень з 18 по 22 травня 2020 року (0)
[06.04.2020]
34 навчальний тиждень з 11 по 15 травня 2020 року (0)
[05.04.2020]
0:29 / 3:50 Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу? (0)
[05.04.2020]
УВАГА!!! Конкурс "Лідер року - 2020" триває! (0)
[05.04.2020]
Запрошуємо учнів на навчання з використанням дистанційної технології "Гугл-клас" (0)
[05.04.2020]
Щодо отриманя довідки за результатами навчання за дистанційними технологіями під час карантину (0)
[02.04.2020]
для участі у дистанційному навчальному курсі «Додатки Google в освітній діяльності» (0)
[02.04.2020]
33 навчальний тиждень з 04 по 08 травня 2020 року (1)
[02.04.2020]
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-ПЕРЕХОДИМО ДО ГУГЛ-КЛАСУ (0)
[01.04.2020]
32 навчальний тиждень. З 27 квітня по 30 квітня 2020 року (1)
[31.03.2020]
План заходів щодо популяризації науки та інновації в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст на 2020 р (0)
[30.03.2020]
Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з правознавства в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[28.03.2020]
Інструкція "Як приєднатися до навчального класу в Google Classroom" (0)
[27.03.2020]
Коди доступу до дистанційного навчання у ГУГЛ-КЛАСІ (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz