МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 18.10.2017, 13:02
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » 2011 » Октябрь » 23 » УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА КРАЩІЙ ОПИС ТУРИСЬКО-КРАЄЗНАВЧО-ЕКСКУРСІЙНОГО МАРШРУТУ
21:04
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА КРАЩІЙ ОПИС ТУРИСЬКО-КРАЄЗНАВЧО-ЕКСКУРСІЙНОГО МАРШРУТУ
Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 24.03.2006 р. № 236 "Про затвердження першочергових заходів щодо подальшого розвитку позашкільних навчальних закладів” та листа Українського Державного Центру туризму і краєзнавства учнівської молоді від 5.09.2006 р. № 101, просимо активізувати роботу з підготовки маршрутів до визначних географічних та історичних туристсько-краєзнавчих, екскурсійних об’єктів України, в тому числі таких, що мають загальнодержавне значення.

Мета та завдання

Конкурс проводиться  з метою подальшого розвитку туризму і краєзнавства  серед учнівської та студентської молоді, залучення їх до активної роботи з вивчення історії рідного краю та довкілля, формування в них практичних умінь і навичок туризму та краєзнавства, організації змістовного дозвілля.

Головним завданням  є:

- удосконалення    змісту    туристсько-краєзнавчих    походів, розширення і поглиблення знань учасників подорожей з історії, культури, природи України;

- виявлення, вивчення та розповсюдження кращого досвіду організації і проведення туристських походів і краєзнавчих експедицій учнівської та студентської молоді та кращих маршрутів.

 

Час і місце проведення

            Конкурс починається з 1грудня щорічно.

            Перший етап (обласний) конкурсу закінчується 30 листопада наступного року та до цього терміну необхідно надати матеріали. Про початок другого етапу (всеукраїнського) буде пові-домлено додатково.

      Оргкомітет конкурсу:

-               здійснює координаційну підготовку та проведення конкурсу;

-               створює призовий фонд для нагородження переможців (за наявністю коштів);

-               проводить роботу щодо випуску збірника за підсумками конкурсу.

Матеріали відповідно до вимог конкурсу надсилаються за адресою:

м. Донецьк, вул. Челюскінців 189, ОЦТК.

Керівництво

Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу здійснюється ОЦТК. Керівництво підготовкою та проведенням конкурсу на містах здійснюється відповідальними за туристсько-краєзнавчу роботу.

Учасники

Учасниками (авторами дослідницьких робіт) є учнівська та студентська молодь. Педагоги, вчені, краєзнавці - є керівниками, консультантами авторських груп (авторів), які працюють над дослідницькими матеріалами.

Програма та умови участі

Учасниками досліджуються історія, географія, етнос, і т.п. населеного пункту відповідно до напрямку.

Матеріали на підведення підсумків з написання нарисів-описів, розробки екскурсій та туристсько-краєзнавчих маршрутів надсилаються окремо.

Розробки екскурсійних та туристсько-краєзнавчих маршрутів складаються за схемою відповідно до методик написання подібних матеріалів. Робота повинна відображати туристсько-краєзнавчі, рекреаційні можливості як усього маршруту, так й окремих його об’єктів.

У короткому описі об’єктів вказати місце їх знаходження, час створення (для історичних об’єктів), пізнавальну цінність тощо.

Приблизна схема роботи:

·         Вступна частина;

·         Довідкові данні про краєзнавчий, туристський, екскурсійний маршрут: тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об’єктів в них, на який вік учасників розрахований маршрут, сезонність, вид транспорту чи способу пересування, відстань;

·         Схема маршруту;

·           Технічний опис маршруту;

·         Опис оглядово-пізнавальних об’єктів на маршруті;

·         Довідкова інформація: режим роботи екскурсійних об’єктів, розклад руху транспорту, місця ночівель та біваків, закладів харчування тощо.

Документація та строки її подання

Зазначені матеріали просимо надіслати в обласний Центр туризму та краєзнавства учнівської молоді до 1 вересня щорічно.

Звіти, надіслані на участь у обласному етапі, не повертаються і зберігаються в обласному центрі туризму і краєзнавства учнівської молоді.

Підведення підсумків

Переможці та призери визначаються за сумою отриманих балів. У разі подання від міста чи району на конкурс кількох матеріалів оцінюються всі у купі.

Фінансування

Витрати на проведення туристсько-краєзнавчих походів несуть організації, що їх проводять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО СКЛАДАННЯ опису

ЗМІСТ ТА СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ПИСЬМОГО ОПИСУ

Письмовий звіт про подорож повинен включати такі структурні елементи і розділи:

1) титульний аркуш;

2) анотація;

3) зміст;

4) довідкові відомості про подорож;

5) відомості про район подорожі;

6) технічний опис маршруту та графік руху;

7) картографічний матеріал;

8) фотографії;

9) опис краєзнавчої роботи на маршруті;

10) додатки;

11) підсумки, висновки, рекомендації;

12) список літератури та джерел інформації.

Текстова частина опису повинна мати діловий характер. Викладення мусить бути зв'язане з фотоматеріалами та картами (схемами), для чого в тексті слід посилатися на номери фотоілюстрацій, карт, схем, кроків тощо.

1.      Т и т у л ь н и й  а р к у ш.

Письмові матеріали відкриваються титульним аркушем, в якому дається повна назва організації, що проводить подорож, вид туризму, категорія (ступінь) складності, географічний район, термін проведення, прізвище, ім'я та по батькові керівника та його заступника, їх адреси (додаток №1)

2.      А н о т а ц і я.

В анотації в стислій формі викладається головна суть та ідея подорожі, її незвичайність, новизна, унікальність тощо. Обсяг анотації не повинен перевищувати  0,5 сторінки друкованого тексту.

3.      З м і с т.

У змісті вказуються назви всіх розділів, підрозділів та елементів опису, номер сторінки, з якої починається розділ.

   4.     Довідкові відомості про подорож містить відомості про :

1) нитку маршруту, перелік окремих його етапів;

2) довжину маршруту (активна частина, переїзди) в кілометрах;

3) тривалість подорожі у днях (активна частина, днювання);

4) аварійні варіанти виходу з маршруту;

5) зміни маршруту та причини, що їх викликали;

6) запасний варіант маршруту;

5.       В і д о м о с т і  п р о  р а й о н  п о д о р о ж і.

Розділ повинен відповідати на запитання: які особливості району подорожі визначають тактичні і технічні рішення при підготовці та проведенні подорожі. У ньому викладаються:

-з а г а л ь н о г е о г р а ф і ч н а  характеристика району - адміністративне положення, опис природних особливостей району (рельєф, гідрографія, клімат, флора, фауна), дані про населені пункти та транспортне сполучення між ними, відомості про місцеві визначні пам'ятки;

-т у р и с т с ь к а   характеристика району - освоєність, спортивність, можливість автономного проведення походу, поповнення продуктами харчування, пунктами медичної допомоги, контрольно-рятувальні загони, контрольно-рятувальні служби, час роботи відділень зв'язку. Для водних походів - загальна характеристика річки (довжина, площа  басейну, витрати води, характер живлення, коливання рівня води тощо). Для спелеопоходів - відомості з гідрогеології району та печер;

-п і з н а в а л ь н а  ц і н н і с т ь - екскурсійні і краєзнавчі об'єкти, пам'ятники історії і культури, природні пам'ятники.

6.      Г р а ф і к  р у х у  та технічний опис маршруту.

Графік руху на маршруті дається у вигляді таблиці (додаток №2).

Далі дається технічний опис маршруту в текстовій (або табличній) формі.

1) день в дорозі, ділянка денного переходу, кілометраж, чистий ходовий час, час виходу на маршрут і зупинки на ночівлю, час проходження складних ділянок, погодні умови;

2) характеристика шляху (рельєф), рослинність, азимутальні (генеральні) напрямки руху, коротка характеристика місця ночівлі;

3) природні перешкоди, складні і небезпечні ділянки - перевали, пороги, лавинонебезпечні місця, місця, складні для орієнтування, вертикальні, обводнені, лабіринтові печери, їх ходи тощо (описуються детально, ,. ілюструються схемами, малюнками, фотографіями, що характеризують перешкоди і несуть повну інформацію про тактико-технічні дії при їх подоланні або проходженні).

При складанні технічної характеристики маршруту особлива увага повинна приділятися опису загальних заходів безпеки на маршруті, організації страховки, дій в екстремальних умовах, а також способів орієнтування на маршруті в умовах обмеженої  видимості.

7.      К а р т о г р а ф і ч н і   м а т е р і а л и.

До опису додаються оглядова та робоча карти району подорожі. Карта в разі необхідності доповнюється ескізами (схемами) найбільш складних ділянок маршруту із зазначенням способів їх подолання або обходу та необхідних орієнтирів. Для походів з великим перепадом висоти, а також для водних складаються профілі маршрутів.

На ескізах (схемах) вказуються місця та напрямки фотографування, номери фотографій.

Для оглядової карти району подорожі можна використовувати будь-яку картографічну продукцію масштабу не дрібнішого 1:100 000. На ній вказується початкова і кінцева точка маршруту; виділяється район маршруту. За необхідності, вказується під'їзд   на маршрут і від'їзд з нього. Робоча карта  -  це  картографічний  матеріал,  яким користувалась група на маршруті, де відображається топографічна ситуація на місцевості, умовні знаки, маршрут групи, аварійні і запасні варіанти маршруту, місця ночівель і дньовок, дати проходження, точки фотозйомок, екскурсійні та інші об'єкти, які   цікаві для туристів. Масштаб карти - не дрібніший 1:50 000.

8.      Ф о т о г р а ф і ї.

Фотознімки є важливою частиною опису туристських маршрутів. Вони мають відображати найбільш характерні природні перешкоди, елементи орієнтування та дії груп у різних умовах і повинні бути якісними.

Для об'єктивної оцінки складності тієї чи іншої ділянки, визначення шляхів її проходження, фотографічні зображення перевалів, бродів, порогів і т.д. подаються з нанесенням маршруту групи.

Фотографії (замальовки), що додаються до опису, повинні розкривати місце, час і мету даної подорожі, характеризувати складні ділянки маршруту, допомагати іншим групам орієнтуватися на місцевості, відображати природу та визначні місця району подорожі.

На фотографіях рекомендується вказувати назви річок, порогів, печер, місця ночівель, головних орієнтирів, турів.

Пунктиром вказується рекомендована лінія проходження маршруту з показом напрямку руху, місць ночівель, головних орієнтирів.

Фотографії повинні мати підписи назв об'єктів зйомки, нумерацію. Підписи на фотографіях повинні містити пояснення, а не бути абстрактними.      

У звіті фотографи рекомендується розміщувати в хронологічній послідовності в місцях, де на них є посилання в тексті.

9.      К р а є з н а в ч а  р о б о т а  н а  м а р ш р у т і.

               У розділі містяться:

Для спортивних туристських походів:

-      матеріали з краєзнавчої теми, яку вибрала група;

-      обґрунтування вибору теми;

-      завдання від зацікавлених організацій (якщо таке завдання є);

-      опис організації роботи на маршруті;

-      опис методики проведення спостережень (досліджень);

  -      конкретні результати з додатком ілюстративного матеріалу (малюнків, фотографій, схем, описання колекцій, діаграм тощо).

Для туристсько-краєзнавчих експедицій:

-      матеріали про краєзнавчі дослідження профільних краєзнавчих експедицій з активним способом пересування, які оформляються за рекомендованою схемою досліджень з відповідного виду краєзнавства, а в разі її відсутності - в довільній формі, що докладно розкриває тему пошуку.

10.      Додатки.

До  цього розділу можуть бути включені розклад руху транспортних засобів (ґрунтується на власних спостереженнях, а також на матеріалах, отриманих з інших джерел), наявність пунктів харчування тощо.

                 11.      П і д с у м к и,  в и с н о в к и,  р е к о м е н д а ц і ї.

Розділ повинен відповісти на питання: що характерно для даного району, маршруту подорожі, як цей маршрут можна пройти легше, цікавіше, безпечніше.

У ньому робляться висновки з прийнятих у поході тактичних та технічних рішень, даються рекомендації щодо проходження маршруту, подолання окремих перешкод, пропонуються найбільш цікаві варіанти.

Розділ завершується коротким підсумком роботи, виконаної на маршруті.

                 12.    Список літератури та джерел інформації.

               У цьому розділі дається перелік всіх джерел інформації, які використовувались при підготовці до подорожі та під час складання опису. Якщо використовувались ексклюзивні джерела інформації (звіти про подорожі, слайди, фільми тощо),  то необхідно вказати їх постійне місцезнаходження (бібліотеку, організацію, власника тощо).

                                                             

Просмотров: 1134 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz