Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 29.05.2020, 08:22
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 14
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2011 » Октябрь » 23 » ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ ЗА НАПРЯМАМИ ЕКСПЕДИЦІЇ "Пізнай свою країну"
21:25
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ ЗА НАПРЯМАМИ ЕКСПЕДИЦІЇ "Пізнай свою країну"

Матеріали подаються державною мовою.

Матеріали подаються в друкованому вигляді та на електронних носіях (документ Microsoft Word, шрифт Тimes Nеw Roman, 14 рt, інтервал – 1,5) обсягом до 15 друкованих сторінок разом з додатками та окремо (в тому числі на електронних носіях) ілюстрації кількістю до 10 аркушів (фотографії, малюнки, фотокопії, вироби тощо розміром 21х30 см або формату А-4).

Особливу увагу слід звернути на оформлення титульної сторінки. Друга сторінка має містити повну інформацію про назви пошукових загонів, авторів, керівників пошукових груп, обов'язково контактні телефони керівників, точні адреси та повні назви базових навчальних закладів, списки учасників творчої групи, наукові консультанти тощо.

 

2. ЕКСПЕДИЦІЯ "МІСТА ТА СЕЛА ДОНЕЧЧИНИ"

 

Програма цієї експедиції передбачає забезпечення комплексу дій, спрямованих на глибоке вивчення історії міста чи села у контексті історії рідного краю.

Орієнтованими напрямами краєзнавчого пошуку можуть бути: назва населеного пункту (сучасна) та її походження; географічне місце знаходження; виникнення населеного пункту, важливі суспільно-політичні віхи його історії в т.ч. дата і джерела першого письмового згадування; формування культурного, просвітницького, освітнього та культуро-релігійного середовища; чинники матеріального виробництва: засоби і форми господарювання, наявність природно-рекреаційних ресурсів; народні промисли як форма поєднання матеріальної культури вжиткового мистецтва і виробництва; визначні особистості, що народилися в цьому населеному пункті, їх внесок в розвиток населеного пункту, краю, України, світу; значення і роль населеного пункту у формуванні етносоціальних процесів, адміністративної структури, особливостей економічного розвитку території, державотворчих процесій; кількість дворів (для сіл та селищ), чисельність населення станом на даний термін; туристсько-рекреаційні та екскурсійні можливості населеного пункту. Учасники операції вивчають і описують історію села чи міста відповідно до зазначених напрямів (усіх або частини).

Матеріали оформлюються у вигляді нарису-опису з додатками. У додатки можуть входити ілюстровані матеріали і фото (13 х 18 см), що відбивають роботу дитячих колективів і висвітлюють об'єкт досліджень, копії архівних документів, плани і карти місцевості, схеми, малюнки, легенди тощо. Також необхідним є наявність в роботі карт та схем, на яких відбивається місцезнаходження об'єкта на території Донецької області. На титульному листі необхідно вказати назву операції, об'єкта досліджень (тему роботи), П.І.Б. керівника (цілком) і його посаду, авторів чи склад загону, назву установи освіти, місто (район), телефон для зв’язку.

Окремо на конкурс подаються розробки 1-5 денних туристсько-краєзнавчих маршрутів або екскурсій з додатками. Робота повинна відображати туристсько-краєзнавчі, рекреаційні можливості як усього маршруту, так і окремих його об’єктів.

Для участі у 2-му турі до ОЦТК надсилаються кращі роботи (по п’ять нарисів-описів та по п’ять розробок 1-5 денних туристсько-краєзнавчих маршрутів або екскурсій від території (від міст Донецька, Маріуполя, Макіївки – окремо від кожного району)), із супроводжуючими документами (підсумковий наказ про проведення міського (районного) туру, лист подання про направлення робіт на обласний тур).

Умови оформлення матеріалів експедиції "Міста та села Донеччини"

Кінцева мета операції "Міста та села Донеччини" – участь у створенні бази інформації для укладання нової редакції енциклопедичного видання багатотомної «Історії міст та сіл України».

Усі матеріали подаються українською мовою в друкованому вигляді та на електронних носіях (шрифт Times New Roman Cyr 14pt, інтервал 1,5). Журі братиме до уваги об'єм та глибину експедиційних пошуків і наукових досліджень, якість та значимість ілюстративного матеріалу, а також враховуватиме охайність, грамотність та стиль роботи.

Учасники операції готують такі матеріали на конкурс:

I. Нарис-опис міста (села), що включає розділи:

1. Анкета об'єкту досліджень:

-  повна назва;

-  місце знаходження, адміністративне підпорядкування;

-  існуючий, вимираючий, зниклий.

2. Вступ (історія виникнення, заснування).

3. Сучасний стан

4. Значні для міста (села) історичні події

5. Видатні постаті міста (села).

6. Список використаної літератури та архівних документів.

Об’єм нарису-опису від 5 до 15 друкованих сторінок з додатками до 10 аркушів ілюстративних матеріалів (фотографії 13х18 см, копії архівних документів, малюнки, схеми, легенди тощо).

II. Розроблений 1-5 денний туристсько-краєзнавчий маршрут або екскурсія оцінюватимуться за наступними критеріями:

· Відповідність щодо умов оформлення титульного листа:

-наявність назви роботи,

-даних про виконавців (дивись анкету);

· Вимоги до тексту роботи:

-об’єм 5 - 15 друкованих сторінок, шрифт Times New Roman Cyr 14pt, інтервал 1,5, формат листа А-4,

-наявність електронного носія;

· Експедиційний пошук:

-об’єм та глибина експедиційних досліджень,

-науковість, посилання на джерела;

· Відповідність методиці складання туристсько-краєзнавчого маршруту та повнота поданої інформації:

-вступна частина,

-довідкові дані про екскурсійний маршрут: тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об'єктів в них, на який вік учасників розрахований маршрут, сезонність, вид транспорту чи способу пересування, відстань,

-схема маршруту,

-опис оглядово-пізнавальних об'єктів на маршруті,

-довідкова інформація: режим роботи екскурсійних об'єктів, розклад руху транспорту, місця ночівель та біваків, закладів харчування;

· Додатковий матеріал:

-об’єм - до 10 аркушів (фото 13 х 18 см., копії архівних документів, малюнки, схеми, легенди тощо),

-якість ілюстративного матеріалу;

· Якість оформлення роботи:

-стиль викладу,

-грамотність та охайність;

· Список використаної літератури та архівних документів.

 

3. ОБЛАСНА ПРИРОДООХОРОННА АКЦІЯ "МАРШ ПАРКІВ"

 

"Марш парків" - Дні заповідників і національних парків - операція по наданню громадськістю безоплатної допомоги і підтримки особливо охоронюваним природним територіям (ООПТ).

Це спосіб залучити людей до участі в природоохоронній діяльності, до реальної практичної допомозі природі, розбудити у свідомості наших співвітчизників почуття гордості за національне, природне і культурне надбання.

Задачі "Маршу парків":

1.    Залучення уваги до заповідників, заказників, національних і ландшафтних парків і інших охоронюваних територій - унікальної частини національної природної спадщини і всесвітнього надбання.

2.    Формування позитивної суспільної думки стосовно охоронюваних природних територій.

3.    Досягнення розуміння державою і суспільством ролі ООПТ у справі охорони природи і пошук способів їхньої підтримки.

4.    Підвищення рівня екологічної культури в країні, консолідація державних і неурядових організацій і широких мас громадськості в справі охорони природи, збереження і розвитку системи ООПТ.

5.    Запобігання дій, що загрожують існуванню і розвитку заповідників і національних парків, унікальних природних і історико-культурних комплексів на їх території.

6.    Сприяння в розширенні мережі ООПТ, організації нових заповідників і національних парків.

7.    Організація і заохочення добровільної безоплатної допомоги ООПТ.

Учасники акції «Марш парків» на місцях (у залежності від місцевих умов і задач) можуть виступати з доповідями, спрямованими на пропаганду охорони природи, про заповідні території Донбасу, проводити суботники, висаджувати дерева, чагарники і трав'янисті рослини на територіях шкільних садів, парків, проводити конкурси малюнків, віршів на природоохоронну тематику, проводити виховні години у школах, екскурсії на природу для учнів і місцевого населення, робити шпаківні, і т.д.

Робота ведеться протягом усього року. Підсумкові заходи рекомендується пристосувати до Дня Довкілля - 22 квітня поточного року. У звітах необхідно надіслати значки, емблеми, листівки, плакати, газетні і журнальні публікації, фото-, аудіо-, відео- та інші матеріали щодо проведення місцевих заходів у межах «Маршу парків».

 

Звіт-анкета учасника обласної природоохоронної акції "Марш парків"

 

· назва організації

· прізвище, ім'я, по батькові координатора (організатора), посада

· повна адреса

· (код) телефон______________________________ e-mail________________

· проведені заходи

· загальна кількість учасників (вік, рід занять)

· організації й установи, що брали участь у заходах

· спонсори, вид і розмір допомоги

· висаджено дерев і чагарників____________________________

(у тому числі у водоохоронній зоні)________________________

· які засоби масової інформації взяли участь у «Марші парків»

- кількість публікацій у газетах

- кількість радіопередач

- кількість телепередач

· основні заходи «Маршу парків»

· основні результати «Маршу парків»

·  Ваші пропозиції по організації і проведенню «Маршу парків» в області

Просмотров: 1658 | Добавил: wolkan | Теги: Донбас-мій рідний край, Умови оформлення робіт | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Gloriane • 09:22, 15.10.2012 [Материал]
This is just the perfect aneswr for all forum members
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.05.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2020 р у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступен (0)
[18.05.2020]
Перевіримо знання про українську вишиванку (0)
[18.05.2020]
Заходи до Всесвітнього дня вишиванки: (0)
[18.05.2020]
Віртуальна виставка "Червоні жорна" (0)
[18.05.2020]
Червоні жорна. До дня пам'яті жертв політичних репресій (0)
[16.05.2020]
Сторінками архіву 6 класу 2019-2020 н.р. (0)
[16.05.2020]
Поради МОН "Як заповнювати класний журнал" (0)
[16.05.2020]
Всім педагогам школи зареєструватися у гугл-класі з організаційних питань виховної роботи (0)
[16.05.2020]
Конкурсні малюнки "Мої права" 3 клас (0)
[16.05.2020]
Колажі до Дня Європи в Україні «Україна ‒ європейська держава» (0)
[13.05.2020]
День Європи Колаж "Україна - держава європейська" 10 клас (0)
[09.05.2020]
Створено підручник з дистанційного навчання для вчителів (0)
[09.05.2020]
Відповідь Представника Уповноваженого з прав людини про педагогів-пенсіонерів (0)
[09.05.2020]
Щодо завершення 2019-2020 навчального року (0)
[09.05.2020]
Зареєстровано законопроект № 3430, який передбачає скасування дискримінаційних норм щодо педагогів -пенсіонерів (0)
[08.05.2020]
Використання дистанційних технологій під час карантинних заходів у Кіндратівській СШ з предметів мистецтва (0)
[07.05.2020]
ПРОПОНУЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ГУРТКІВ: «ЛЮБУВАННЯ ПРИРОДОЮ» та «ЛЮДИНА І ДОВКІЛЛЯ» Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветерани ІІ Світової війни с.Кіндратівка Костянтинівський район Донецька область (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветеран ІІ Світової війни Горбачов Костянтин Іванович (0)
[07.05.2020]
Вітання з 9 Травня від Донецького обкому профспілки працівників освіти і науки (0)
[01.05.2020]
Інтерактивна карта досвіду роботи з використанням дистанційних технологій вчителів мистецтва Костянтинівського району (0)
[27.04.2020]
Сертифікат №БЦ-С-4970 курсів "Додатки Гугл" 06-24.04.2020 р 60 годин (0)
[25.04.2020]
Графік підсумкових тематичних і контрольних завдань з музичного мистецтва 5-7 класи й мистецтва 8-9 класи Учитель: Кущенко Е.Б. УВАГА!!! ВСІ (0)
[23.04.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді (0)
[18.04.2020]
Курси "Цифрові технології у викладанні мистецтва" - 30 год. сертифікат №17032020-240 від 17.03.2020 р (0)
[10.04.2020]
Як навчатися в Classroom. Відеоінструкції для учнів (0)
[06.04.2020]
35 навчальний тиждень з 18 по 22 травня 2020 року (0)
[06.04.2020]
34 навчальний тиждень з 11 по 15 травня 2020 року (0)
[05.04.2020]
0:29 / 3:50 Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу? (0)
[05.04.2020]
УВАГА!!! Конкурс "Лідер року - 2020" триває! (0)
[05.04.2020]
Запрошуємо учнів на навчання з використанням дистанційної технології "Гугл-клас" (0)
[05.04.2020]
Щодо отриманя довідки за результатами навчання за дистанційними технологіями під час карантину (0)
[02.04.2020]
для участі у дистанційному навчальному курсі «Додатки Google в освітній діяльності» (0)
[02.04.2020]
33 навчальний тиждень з 04 по 08 травня 2020 року (1)
[02.04.2020]
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-ПЕРЕХОДИМО ДО ГУГЛ-КЛАСУ (0)
[01.04.2020]
32 навчальний тиждень. З 27 квітня по 30 квітня 2020 року (1)
[31.03.2020]
План заходів щодо популяризації науки та інновації в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст на 2020 р (0)
[30.03.2020]
Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з правознавства в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[28.03.2020]
Інструкція "Як приєднатися до навчального класу в Google Classroom" (0)
[27.03.2020]
Коди доступу до дистанційного навчання у ГУГЛ-КЛАСІ (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz