МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 12.12.2017, 23:41
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 75
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2011 » Октябрь » 23 » ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ ЗА НАПРЯМАМИ ЕКСПЕДИЦІЇ "Пізнай свою країну"
21:25
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ ЗА НАПРЯМАМИ ЕКСПЕДИЦІЇ "Пізнай свою країну"

Матеріали подаються державною мовою.

Матеріали подаються в друкованому вигляді та на електронних носіях (документ Microsoft Word, шрифт Тimes Nеw Roman, 14 рt, інтервал – 1,5) обсягом до 15 друкованих сторінок разом з додатками та окремо (в тому числі на електронних носіях) ілюстрації кількістю до 10 аркушів (фотографії, малюнки, фотокопії, вироби тощо розміром 21х30 см або формату А-4).

Особливу увагу слід звернути на оформлення титульної сторінки. Друга сторінка має містити повну інформацію про назви пошукових загонів, авторів, керівників пошукових груп, обов'язково контактні телефони керівників, точні адреси та повні назви базових навчальних закладів, списки учасників творчої групи, наукові консультанти тощо.

 

2. ЕКСПЕДИЦІЯ "МІСТА ТА СЕЛА ДОНЕЧЧИНИ"

 

Програма цієї експедиції передбачає забезпечення комплексу дій, спрямованих на глибоке вивчення історії міста чи села у контексті історії рідного краю.

Орієнтованими напрямами краєзнавчого пошуку можуть бути: назва населеного пункту (сучасна) та її походження; географічне місце знаходження; виникнення населеного пункту, важливі суспільно-політичні віхи його історії в т.ч. дата і джерела першого письмового згадування; формування культурного, просвітницького, освітнього та культуро-релігійного середовища; чинники матеріального виробництва: засоби і форми господарювання, наявність природно-рекреаційних ресурсів; народні промисли як форма поєднання матеріальної культури вжиткового мистецтва і виробництва; визначні особистості, що народилися в цьому населеному пункті, їх внесок в розвиток населеного пункту, краю, України, світу; значення і роль населеного пункту у формуванні етносоціальних процесів, адміністративної структури, особливостей економічного розвитку території, державотворчих процесій; кількість дворів (для сіл та селищ), чисельність населення станом на даний термін; туристсько-рекреаційні та екскурсійні можливості населеного пункту. Учасники операції вивчають і описують історію села чи міста відповідно до зазначених напрямів (усіх або частини).

Матеріали оформлюються у вигляді нарису-опису з додатками. У додатки можуть входити ілюстровані матеріали і фото (13 х 18 см), що відбивають роботу дитячих колективів і висвітлюють об'єкт досліджень, копії архівних документів, плани і карти місцевості, схеми, малюнки, легенди тощо. Також необхідним є наявність в роботі карт та схем, на яких відбивається місцезнаходження об'єкта на території Донецької області. На титульному листі необхідно вказати назву операції, об'єкта досліджень (тему роботи), П.І.Б. керівника (цілком) і його посаду, авторів чи склад загону, назву установи освіти, місто (район), телефон для зв’язку.

Окремо на конкурс подаються розробки 1-5 денних туристсько-краєзнавчих маршрутів або екскурсій з додатками. Робота повинна відображати туристсько-краєзнавчі, рекреаційні можливості як усього маршруту, так і окремих його об’єктів.

Для участі у 2-му турі до ОЦТК надсилаються кращі роботи (по п’ять нарисів-описів та по п’ять розробок 1-5 денних туристсько-краєзнавчих маршрутів або екскурсій від території (від міст Донецька, Маріуполя, Макіївки – окремо від кожного району)), із супроводжуючими документами (підсумковий наказ про проведення міського (районного) туру, лист подання про направлення робіт на обласний тур).

Умови оформлення матеріалів експедиції "Міста та села Донеччини"

Кінцева мета операції "Міста та села Донеччини" – участь у створенні бази інформації для укладання нової редакції енциклопедичного видання багатотомної «Історії міст та сіл України».

Усі матеріали подаються українською мовою в друкованому вигляді та на електронних носіях (шрифт Times New Roman Cyr 14pt, інтервал 1,5). Журі братиме до уваги об'єм та глибину експедиційних пошуків і наукових досліджень, якість та значимість ілюстративного матеріалу, а також враховуватиме охайність, грамотність та стиль роботи.

Учасники операції готують такі матеріали на конкурс:

I. Нарис-опис міста (села), що включає розділи:

1. Анкета об'єкту досліджень:

-  повна назва;

-  місце знаходження, адміністративне підпорядкування;

-  існуючий, вимираючий, зниклий.

2. Вступ (історія виникнення, заснування).

3. Сучасний стан

4. Значні для міста (села) історичні події

5. Видатні постаті міста (села).

6. Список використаної літератури та архівних документів.

Об’єм нарису-опису від 5 до 15 друкованих сторінок з додатками до 10 аркушів ілюстративних матеріалів (фотографії 13х18 см, копії архівних документів, малюнки, схеми, легенди тощо).

II. Розроблений 1-5 денний туристсько-краєзнавчий маршрут або екскурсія оцінюватимуться за наступними критеріями:

· Відповідність щодо умов оформлення титульного листа:

-наявність назви роботи,

-даних про виконавців (дивись анкету);

· Вимоги до тексту роботи:

-об’єм 5 - 15 друкованих сторінок, шрифт Times New Roman Cyr 14pt, інтервал 1,5, формат листа А-4,

-наявність електронного носія;

· Експедиційний пошук:

-об’єм та глибина експедиційних досліджень,

-науковість, посилання на джерела;

· Відповідність методиці складання туристсько-краєзнавчого маршруту та повнота поданої інформації:

-вступна частина,

-довідкові дані про екскурсійний маршрут: тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об'єктів в них, на який вік учасників розрахований маршрут, сезонність, вид транспорту чи способу пересування, відстань,

-схема маршруту,

-опис оглядово-пізнавальних об'єктів на маршруті,

-довідкова інформація: режим роботи екскурсійних об'єктів, розклад руху транспорту, місця ночівель та біваків, закладів харчування;

· Додатковий матеріал:

-об’єм - до 10 аркушів (фото 13 х 18 см., копії архівних документів, малюнки, схеми, легенди тощо),

-якість ілюстративного матеріалу;

· Якість оформлення роботи:

-стиль викладу,

-грамотність та охайність;

· Список використаної літератури та архівних документів.

 

3. ОБЛАСНА ПРИРОДООХОРОННА АКЦІЯ "МАРШ ПАРКІВ"

 

"Марш парків" - Дні заповідників і національних парків - операція по наданню громадськістю безоплатної допомоги і підтримки особливо охоронюваним природним територіям (ООПТ).

Це спосіб залучити людей до участі в природоохоронній діяльності, до реальної практичної допомозі природі, розбудити у свідомості наших співвітчизників почуття гордості за національне, природне і культурне надбання.

Задачі "Маршу парків":

1.    Залучення уваги до заповідників, заказників, національних і ландшафтних парків і інших охоронюваних територій - унікальної частини національної природної спадщини і всесвітнього надбання.

2.    Формування позитивної суспільної думки стосовно охоронюваних природних територій.

3.    Досягнення розуміння державою і суспільством ролі ООПТ у справі охорони природи і пошук способів їхньої підтримки.

4.    Підвищення рівня екологічної культури в країні, консолідація державних і неурядових організацій і широких мас громадськості в справі охорони природи, збереження і розвитку системи ООПТ.

5.    Запобігання дій, що загрожують існуванню і розвитку заповідників і національних парків, унікальних природних і історико-культурних комплексів на їх території.

6.    Сприяння в розширенні мережі ООПТ, організації нових заповідників і національних парків.

7.    Організація і заохочення добровільної безоплатної допомоги ООПТ.

Учасники акції «Марш парків» на місцях (у залежності від місцевих умов і задач) можуть виступати з доповідями, спрямованими на пропаганду охорони природи, про заповідні території Донбасу, проводити суботники, висаджувати дерева, чагарники і трав'янисті рослини на територіях шкільних садів, парків, проводити конкурси малюнків, віршів на природоохоронну тематику, проводити виховні години у школах, екскурсії на природу для учнів і місцевого населення, робити шпаківні, і т.д.

Робота ведеться протягом усього року. Підсумкові заходи рекомендується пристосувати до Дня Довкілля - 22 квітня поточного року. У звітах необхідно надіслати значки, емблеми, листівки, плакати, газетні і журнальні публікації, фото-, аудіо-, відео- та інші матеріали щодо проведення місцевих заходів у межах «Маршу парків».

 

Звіт-анкета учасника обласної природоохоронної акції "Марш парків"

 

· назва організації

· прізвище, ім'я, по батькові координатора (організатора), посада

· повна адреса

· (код) телефон______________________________ e-mail________________

· проведені заходи

· загальна кількість учасників (вік, рід занять)

· організації й установи, що брали участь у заходах

· спонсори, вид і розмір допомоги

· висаджено дерев і чагарників____________________________

(у тому числі у водоохоронній зоні)________________________

· які засоби масової інформації взяли участь у «Марші парків»

- кількість публікацій у газетах

- кількість радіопередач

- кількість телепередач

· основні заходи «Маршу парків»

· основні результати «Маршу парків»

·  Ваші пропозиції по організації і проведенню «Маршу парків» в області

Просмотров: 1298 | Добавил: wolkan | Теги: Донбас-мій рідний край, Умови оформлення робіт | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
avatar
1
This is just the perfect aneswr for all forum members
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[10.12.2017]
У НАС ШКОЛИ, ЧИ БОЖЕВІЛЬНІ? (І.Лікарчук) (0)
[08.12.2017]
Школьники убедились, что в Константиновском районе «Открытая власть» (0)
[08.12.2017]
ГАРЯЧА НОВИНА!!! І ЗНОВУ - "ГРОМАДИЗАЦІЯ" (0)
[08.12.2017]
У музеї с.Олександро-Калинове з'явиться інтерактивна кімната (0)
[08.12.2017]
Про активне висвітлювання заходів з відзначення 100-річчя з часу проведення першого Курултаю кримськотатарського народу (0)
[08.12.2017]
План заходів у Кіндратівській СШ у зв`язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Про підготовку плану заходів у зв’язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Звіт про проведення тижня правових знань і попередження правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[08.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 11 – 15 грудня 2017 р (0)
[08.12.2017]
14 навчальний тиждень. З 18 по 22 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[07.12.2017]
Кіндратівські учні відправляться на екскурсію до Харкова безкоштовно (0)
[06.12.2017]
Костянтинівським районом замість чиновників керуватимуть діти (0)
[06.12.2017]
Назначен новый начальник отдела образования Константиновской райгосадминистрации (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня Збройних Сил України (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності Україн (0)
[06.12.2017]
Про надання інформації про приблизну кількість учасників заходів,де буде висвітлено відомості про 26-у річницю Всеукраїнського референдуму (0)
[05.12.2017]
Про заходи з відзначення 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності України (0)
[05.12.2017]
1 грудня 1991 року – Всеукраїнський референдум на підтвердження Акта проголошення незалежності України. (0)
[04.12.2017]
Підготовка до тестування: тести ЗНО онлайн від Освіта.ua (0)
[04.12.2017]
Без ID-картки до навчальних закладів для вступу - зась! (0)
[04.12.2017]
Про підсумки проведення акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів в Кіндратівській СШ (0)
[04.12.2017]
Про заходи до Дня волонтера в Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
13 навчальний тиждень. З 11 по 15 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[01.12.2017]
Про підсумки проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 грудня 2017 року (0)
[29.11.2017]
Поліція вимагає від школ терміново надсилати фото (0)
[29.11.2017]
Про організацію та проведення свята до Дня збройних сил України (0)
[28.11.2017]
Проект НОВА БІЛОКУЗЬМИНІВСЬКА ШКОЛА (0)
[28.11.2017]
Про відзначення у 2017 році Міжнародного дня інвалідів (0)
[28.11.2017]
Про проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом (0)
[25.11.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо знання. Ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
8 клас.Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо свої знання ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
12 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[24.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 27 листопада – 01 грудня 2017 р (0)
[24.11.2017]
Про відзначення в Кіндратівській СШ роковин Голодомору 1932-33 р. в Україні (0)
[21.11.2017]
щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[19.11.2017]
’’Боже, спаси Україну, а потім, і я повернусь..!’’ (0)
[19.11.2017]
НЕ ПРО ОСВІТУ! ПРО ХОЛОДИЛЬНИК!!! (Віктор Громовий щодо кількості й безглуздості паперообігу в освіті) (0)
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz