МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 18.10.2017, 20:36
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 24
Гостей: 24
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » 2013 » Май » 22 » Звіт директора школи про діяльність в 2012-2013 навчальному році
06:39
Звіт директора школи про діяльність в 2012-2013 навчальному році

Звіт

директора Кіндратівської спеціалізованої  школи І-III ступенів

з поглибленим вивченням інформатики та програмування

КОТ СВІТЛАНИ АРКАДІЇВНИ

 про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013р.р.

 

 Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

1.Загальна інформація про школу.

 

 Кіндратівська спеціалізована школа є комунальною власністю Костянтинівської районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1986 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 3,5 га. У 2012-2013 навчальному році працювало 20 педагогічних працівників та 14 працівника з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 156 учнів у 11 класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 13 учнів. У 2012-2013 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою. 96 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іпtеl «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п'ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп'ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, а й заступники, психолог непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена у їх кабінетах та використовується для адміністративної роботи. Далеко не кожна школа може похвалитися таким оснащенням адміністрації.

 По якісному складу педагогічних працівників наша школа є лідером у районі. Більша частина педколективу, а це 4 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію та звання, що говорить про значний досвід колективу.

 У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 19,5 год.

 

2. Методична робота.

 

 У школі діє певна система методичної роботи. її сітка створена на діагностичній основі. Вже шостий рік педколектив працює над проблемою «Створення моделі інноваційного навчального закладу «Школа розвитку».

 До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають  педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НМР Грачьової Н.В.), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп'ютер, копіювальна техніка), тощо. 

 У школі працювала дослідницька лабораторії із методики викладання вчителів початкових класів «Довкілля», «Школа молодого вчителя», м/о: вчителів-філологів, математики, вчителів природничих дисциплін, трудового навчання, вчителів фізкультури, вчителів іноземної мови, та вчителів початкових класів. Результативною була робота всіх методичних об'єднань та груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

 Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюся у навчально-виховному процесі також: проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.

 У 2012-2013 навчальному році атестувалося 6 учителів. За результатами атестації 1 учителю підтверджено кв. кат. «спеціаліст вищої категорії»,  3-м – присвоєна вища категорія та звання «учитель-методист», 1 – присвоєно звання «педагог-організатор-методист», 2 підтверджено І кваліфікаційну категорію.

 Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Вчителі інформатики, , фізики, іноземної мови, музичного  мистецтва, російської мови  брали участь у районному конкурсі «Учитель року 2013». Вчитель іноземної мови Лялько Ніна Миколаївна успішно представила школу і в обласному конкурсі «Кращий працівник 2013 року в галузі освіти». Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педтехнологій. У цьому році на районний конкурс було представлено розробки учителів по проблемах, над якими вони працюють. З метою поширення власного передового педагогічного досвіду вчителі Л.В.Ступіна, Л.І.Дружина, П.І.Козачков, Е.Б.Кущенко, Н.М.Лялько надіслали розробки на конкурс за результатами якого посіли призові місця.

 Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

 

3.Навчальна діяльність учнів.

 Згідно з Програмою розвитку школи на 2010-2015р.р. Програмою науково- дослідницької експериментальної роботи школи, відповідно до етапу роботи,   протягом 2012-2013 навчального року діяльність педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2012року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6років, а це 19 учнів.

 У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота класів з поглибленим вивченням інформатики та програмування. Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах сформований економічний та технологічний профілі навчання з діючими спецкурсами за вибором: «Програмування інтернеторієнтованої графіки», «Основи компьютених технологій», «Методи розв’язування рівнянь, нерівностей, їх систем», «Синтаксис», «Основи цитології».

 Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стали 12 учнів, а конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 25 учнів.

 Педагоги школи змогли збагатитися продемонстрованими формами роботи, які сприяють становленню інноваційної особистості школяра.

 За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень досягнень.

 З 156 учнів 2-11 класів високий рівень показали 13 учнів (7 %), достатній- 26 учнів (40%), середній рівень - 34 учнів (53%), початковий рівень – 0 учнів (0%). 6 випускників 11-х класів успішно завершили навчальний рік, 5 учнів нагороджено Похвальними грамотами за особливі успіхи у вивченні окремих предметів.

 

4. Виховна та позакласна робота.

 

 Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

 • Превентивне виховання.

 • Морально-етичне виховання.

 • Сімейне виховання.

 • Художньо-естетичне виховання.

 • Громадянсько-патріотичне виховання.

 • Трудове виховання.

 • Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

 • Економічне виховання.

 • Екологічне виховання.

 Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати;

 • День визволення Донбасу від німецько-фашистських загарбників.

 • День Перемоги.

 • Заходи пам’яті жертв Голодомору.

 • Захід до річниці виведення радянських військ з Афганістану.

 • Численні конкурси малюнків.

 • Районний конкурсі агітбригад.

 • Районний огляд художньої самодіяльності вокальних колективів.

 • Конкурс «молодь обирає здоровья».

 • Новорічні свята.

 Протягом року учні школи мандрували у світі ділових справ, відвідували театри, музеї, цирк. Найактивніше визначилися 1 клас (кл.кер. Карпікова В.Ю..), 2 (кл.кер. Нейло В.А.), 3 кл (кл.кер. Пиленок О.М.), 4 (кл.кер. Ларченко О.М.), 5- (кл.кер. Дружина Л.І.), 6- (кл.кер. Лялько Н.М), 7- (кл.кер. Суковатенко Т.Г.), 11- (кл.кер. Петрухнова О.В.)

Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система   самоврядування «Шкільний парламент». При парламенті діють кілька комісій: «Знання», «Дисципліна і порядок», «Здоров'я», «Рада суспільно-корисних і добрих справ», «Центр національного і культурного відродження». «Дозвілля», «Прес-центр». Силами активістів парламенту під керівництвом педагога-організатора та за допомогою учителів, класних керівників було організовано роботу шкільного Євроклубу. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній друкованій шкільній газеті «Кіндратівські відомості» та на сайті педагога-організатора школи.

 Протягом року учні школи активно брали участь у спортивних змаганнях виборюючи призові місця з футболу, легкоатлетичного пробігу.

 

 

5. Правовиховна робота.

 

 У березні цього року у школі була здійснена перевірка районним відділом юстиції з метою вивчення стану правової освітньо-виховної роботи у школі. По результатам перевірки начальником була підготовлена детальна довідка. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

 - тематичні загальношкільні лінійки та класні години,

 - зустрічі з юристами.

 - конкурси інтелектуально-розважальної гри «Дебати».

 - лекції, бесіди на правову тематику.

 - анкетування.

 - зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

 - уроки правознавства.

 - олімпіади з правознавства.

 - індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

 - батьківські лекторії.

 - відвідування проблемних сімей вдома.

 Практичним психологом школи регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів,, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. За рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Костянтинівського МРВ УМВС учні школи відсутні.

 

6. Соціальний захист.

 

 Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

 • сиріт і позбавлених батьківського піклування - немає

 • інваліді в- 4

 • чорнобильців - немає

 • з неповних сімей -28

 • багатодітних - 14

 Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: фестиваль «Повір у себе», екскурсії у пересувний ляльковий театр у м.Костянтинівку, участь у новорічних заходах з подарунками, безкоштовне відвідування вистав, подарунки до нового навчального року, оздоровлення в таборах   «Слава», «Сонячний, у пришкільному дитячому таборі «Посмішка».

 

7.Профорієнтаційна робота.

 

 Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи -підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у шкалі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи.

 Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Активно допомагали у цьому працівники районного центру зайнятості. Матеріал з фото про цей захід був висвітлений у новинах на веб-сайті педагога-організатора школи.

 Серед минулорічних випускників 11-х класів 85% вступили у ВУЗи, 15 % -у коледжі, училища, причому 51% випускників вступили на бюджетну форму навчання.

 

8. Співпраця з батьками.

 

 Виховання учня в школі і сім’ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутришкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

 Однією з традиційних з форм роботи з батьками у школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, шкільний психолог, запрошуються працівники МРВУМВС, центру зайнятості, районного відділу юстиції.

 

9.Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

 

 Медичне обслуговування учнів та працівників Школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, та % міська стоматологія. Щорічно на базі КП районна дитяча лікарня діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у березні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється два дні Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

 Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються гарячим харчуванням. Гаряче харчування учнів 1-11 класів відбувається згідно графіку на 1-4 перервах у їдальні школи. Як додаток до денного раціону дітей у школі працює буфет.

 Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

 Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі «Посмішка». Цього року вихованцями табору стали 35 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі проведено цікаві масові заходи: екскурсії, лялькова вистава донецького театру ляльок, екскурсії у музей, конкурси, розваги.

 

10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

 

 Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

 На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. У 2012-2013 н році питання охорони праці та безпеки життєдіяльності перевірялося методистом Костянтинівського райво. По результатам перевірки навіть не був виписаний припис.

 Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

 

11. Фінансово-господарська діяльність.

 

 Будівля школи прийнята в експлуатацію 27роки назад. Але не зважаючи на вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проте протипожежна система оповіщення потребує негайних капітальних ремонтів. Це величезні кошти, яких не має у бюджеті району. Не в кращому стані і вікна. Є потреба негайного капітального ремонту даху школи, капітальний ремонт сходинок центрального входу, закупівля наочних посібників, мультимедійного проектору, меблів у три класні кімнати. За позабюджетні (батьківські) кошти здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це 3 комп'ютерні класи та кілька комп'ютерів і принтерів для адміністративних потреб), оновлення класних кімнат, поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку, внутрішніх туалетів. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Костянтинівського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

 Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Навчальний заклад став переможцем у конкурсі на кращий навчальний кабінет.

 Про видатки у цьому році на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить - їх просто не має, Та ще й підключилася фінансова криза - ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

 

12. Управлінська діяльність.

 

 Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутришкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

 У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

 Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективи. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступниками директора школи використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп'ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

 Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей - шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, ай від своїх заступників.

 

 І наостанок, хочу продемонструвати останнє надбання школи у сфері інформаційних технологій - веб-сайт створений особисто педагогом-організатором школи. Зараз він є найбільш відвідуваним серед усіх навчальних закладів району та одним з кращих в Україні про що свідчить статистика та рейтинги. Сайт постійно поповнюється цікавою інформацією з життя школи та містить багато корисних матеріалів необхідних як учителям так і керівникам шкіл.

Директор школи звітувала перед батьками про реалізацію освітньої програми експериментальної школи. Під час обговорення доповіді виступили заступники директора школи Грачьова Н.В. та Камишанова Л.В. про впровадження освітнього проекту «Школи радості» через викладання нових курсів та профорієнтаційну роботу школи, заступник директора школи Грачьова Н.В. про міжнародну діяльність школи, заступник директора Камишанова Л.В. про систему виховної роботи школи в умовах демократизації про діяльність учнівського самоврядування у заохоченні  школярства, спікер шкільного парламенту та президент Дебатклубу про учнівський парламент і шкільне самоврядування. З оцінкою діяльності школи виступила голова Ради школи Дообродомова А.В її підтримали члени батьківських комітетів.

 Було проведено таємне голосування оцінки школи Лічильна комісія на чолі з її головою, членом Ради школи, представником батьківського активу Добродомової А.В.. склала протокол обліку бюлетенів відмінно - 24 голоси, добре – 115 голосів, задовільно - 2 голоси, незадовільно - 1голос. Більшістю голосів робота школи визнана доброю

 

Рішення

 звітної конференції від 14 травня 2013 року

 

І. Продовжити роботу школи по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України, Концепції розвитку навчального закладу на 2010-2015 роки.

 2. Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях для розширення учнівського кругозору та пізнавальних інтересів.

 3.Здійснювати моніторинг досягнень учнів у навчальній та поза навчальній діяльності.

 4. Впроваджувати в практику закладу програми обміну, розширювати міжнародну діяльність школи через Благодійні організації «Вчителі за демократію та партнерство» та «Вчителі за мир та демократію», «Міжнародного фонду Відродження», міжнародні проекти «Завжди разом», «Молодь в дії».

 5. Обладнати кабінет основи здоров’я.

 6. Укріпити спортивну матеріальну базу школи через придбання інвентарю із батьківського фонду школи.

 7. Відремонтувати 250 кв.м даху.

 

Просмотров: 1231 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Май 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz