МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 06.12.2016, 17:59
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 3
Видео
Статистика

Онлайн всего: 13
Гостей: 13
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » 2016 » Апрель » 26 » Звіт по впровадженню нового Державного стандарту освіти у початкових класах
12:35
Звіт по впровадженню нового Державного стандарту освіти у початкових класах

Звіт по впровадженню нового

Державного стандарту освіти

 у початкових класах

 

           Організація навчання у початкових класах Кіндратівської спеціалізованої  школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування у 2015-2016 н. р. у початкових класах здійснюється за типовими навчальними планами , затвердженими наказом Міністерства від 03.04. 2012  № 409 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступенів (зі змінами)» та виходячи із Методичних рекомендацій «Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів», Додаток до листа МОН від 30.05.2015 № 1/9-383.

 

       Здійснення нормативно-правового, науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу  у школі відбувається відповідно до вимог освітніх стандартів, а саме:

- розроблено план заходів щодо впровадження нового Державного стандарту

- на засіданнях шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів було розглянуто питання нової редакції Державного стандарту. Учителі обговорили відмінності нових та чинних програм з предметів;

- на нараді при директору школи опрацьовано  наказ Міністерства освіти і науки України від 21 серпня 2013 року №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», донесено  до відома вчителів початкових класів, учителів – предметників, які викладають у початковій школі;

- учителями початкових класів розроблено цикли уроків за  новою програмою;

- учитель іноземної мови провела тренінг на тему «Порівняльний аналіз навчальних програм для початкових класів загальноосвітніх закладів (англійська мова) в контексті чинного та нового Державного стандарту;

- на нараді при  заступнику директора школи з НВР опрацьовано додаток до листа МОН від 30.05.2013 №1/9-383  «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладах»;

- у шкільному методкабінеті створено теки, де зібрано матеріали порівняння програм, стандартів, методичні рекомендації з вивчення предметів у початкових класах, новий Державний стандарт освіти, рекомендації психолога;

- проведено класно-узагальнюючий контроль  та психолого-педагогічний консиліум по адаптації учнів до нових умов навчання;

- здійснено тематичний контроль у початкових класах «Стан поступового впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти»;

- з 16 – по 20. 12. 2015 р. заплановано класно-узагальнюючий контроль у початкових класах;

- у кінці жовтня і березня проведено батьківські збори за результатами класно-узагальнюючого, тематичного контролю та з проблем адаптації, розроблено рекомендації батькам;

- сплановано роботу шкільної психологічної служби стосовно психологічної підтримки учнів, які навчаються за новим Державним стандартом;

 

З 04 – по 15 березня в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів було здійснено тематичний контроль «Стан впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти».

У початкових класах навчається 68 учнів. Класні керівники,  як і у першому класі, продовжують лінії дошкільного розвитку: пріоритетність виховних завдань, цілісність впливу на дитину через взаємозв’язок навчальної та ігрової діяльності.

        У деяких другокласників спостерігається сильне прагнення до лідерства, між дітьми з'являється суперництво. Починає розвиватися здібність до співпраці у іграх і навчанні. Діти вчаться домовлятися, поступатися один одному, розподіляти завдання. Але це їм ще важко робити без допомоги вчителя.

    У 2 – му класі за рішенням педагогічної ради  навчальні досягнення  учнів учителі будуть оцінювати  в балах, починаючи з ІІ семестру (окрім предметів «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Мистецтво», «Сходинки до інформатики»). Поступово кожен учитель уже сьогодні практикує оцінювати діяльність учнів у  балах, які обов’язково  супроводжують коротким, точним коментарем. Завдання вчителя полягає в тому, щоб негативні й позитивні емоції, породжувані невдачами чи успіхами в навчанні, використовувати для активізації діяльності дітей. Досить вміло вчителі закладають основи для формування в учнів умінь об'єктивно оцінювати хід і результати своєї діяльності, стимулюють розвиток навчальних мотивів, створюють атмосферу доброзичливих взаємин у класі, що необхідно для підтримування в учнів почуття власної гідності, доброти і чуйності, бажання працювати разом з однолітками.

Особливу увагу вчителі приділяють збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, тому навчальне навантаження в тижневому циклі розподілено  таким чином, що його найбільша інтенсивність припадала на вівторок і середу.

Вивчення нового матеріалу, контрольні роботи проводяться на II-IV уроках дня посеред тижня.

Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів початкових класів на всіх уроках через кожні 15 хвилин проводяться фізкультхвилинки та гімнастика для очей. Уроки тривають 40 хв. У 2-х класах учні уже отримують домашні завдання.

Учні також працюють на групі продовженого дня з вихователем ЗаїкоюЛ.П.  Обсяг навчального матеріалу для домашніх робіт  становить 1/4 обсягу, виконаного на уроці, витрати часу на їх виконання не перевищує 45 хв. Не допускається подача домашнього завдання під час чи після дзвінка на перерву, після уроку. Домашні завдання  вчителями перевіряються  систематично. Зошити учнів ведуться з основних предметів, з друкованою основою – із основ здоров'я та природознавства. Більшість учнів уміють робити записи охайно, дотримуючись вимог до ведення зошитів. Щоденники ведуться для взаємозв’язку з батьками та для повідомлення досягнень учнів із навчальних предметів. Батьківські збори сплановано та проводяться два рази на семестр.  Щоп'ятниці – день відкритих дверей та індивідуальні консультації за необхідністю.

Основні методи і прийоми, які використовують учителі початкових класів у процесі викладання основ наук у початкових класах:

фронтальні та групові форми організації навчання;

метод пояснення, передбачення, проблемні та ігрові методи із використанням наочності, метод порівняння, придумування, помилок.

       Учні у 2015-2016 році навчаються за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 № 572 (для учнів 3-4 класів чинними є Типові навчальні плани, затверджені наказом Міністерства від 29.11.2005 р. № 682).

Організація навчання у 2-му класі в 2015-2016 навчальному році здійснюється за навчальними програмами затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 12.09.2011 № 1050 «Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»:

- Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта».

Учителі, які працюють  з учнями 2 – х класів за новими підручниками, були  ознайомлені з навчально-методичною літературою для 2 класу до початку навчального року.

 Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти  у 2015-2016 навчальному році учні 2-го класу  продовжили вивчати новий навчальний предмет  «Сходинки до інформатики», який викладає вчитель інформатики Горбачова Т.В.

          Основним завданням курсу є опанування молодшими школярами практичних навичок сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, з метою розв’язування життєвих та навчальних завдань. Навчальний предмет "Сходинки до інформатики" визначений як пропедевтичний. Основна увага приділяється саме ознайомленню учнів з визначеним програмою набором понять і термінів, не формулюючи строгих означень, часто звертаючись до набутого життєвого досвіду учнів початкової  школи, але не відходячи в той самий  час від принципу науковості.  Предмет викладається за підручником «Сходинки до інформатики, 2 клас» (авт. О.В. Коршунова). Усі учні 2-го класу підручниками забезпечені.

     При вивченні курсу учителем передбачено декілька напрямків навчальної та розвиваючої діяльності учнів.

 Перший напрямок – пізнавальний. У цьому напрямку учні засвоюють відомості про призначення комп'ютера, про можливості його використання, про його складові частини, основні принципи його роботи. 

 Другий напрямок – прикладний. У цьому напрямку учні здобувають навички роботи з клавіатурою, пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, створення малюнків у графічному редакторі.

 Третій напрямок – алгоритмічний. Учні знайомляться з поняттям алгоритму, розрізняють їх основні види, вчаться складати i записувати прості алгоритми для виконавців.

 Четвертий напрямок — розвиваючий. Учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення, шляхом виконання різноманітних творчих завдань.

 П'ятий напрямок – підтримка, корекція i пропедевтика знань, умінь i навичок з інших предметів.

 Кожний урок при вивченні «Сходинок до інформатики» проводиться із використанням комп’ютерів, тому клас ділиться на підгрупи так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем за комп’ютером, відповідно до наказу Міністерства від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 березня 2002 р. за № 229/6517.

   Час роботи учнів 2 класу  за комп’ютером на уроці не перевищує 15 хвилин. Увесь інший час уроку вчитель знайомить учнів з теоретичним навчальним матеріалом. Теоретична частина уроку проводиться у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій або повторення і закріплення вивченого матеріалу.

  

На уроках української мови основна увага приділяється практичним аспектам: роботі над значенням слова і кількісному нарощуванню словникового запасу другокласників, збагаченню мовлення різними граматичними формами, умінню аналізувати, оцінювати власну мовленнєву творчість, удосконалювати її. Цьогорічні учні працюють за підручником  «Українська мова. 2 клас» (авт. М. Д. Захарійчук)

Новизною навчального матеріалу підручника можна вважати введення текстової основи. Використання текстів у процесі засвоєння мовних знань і формування мовленнєвих умінь і навичок, автори підручника називають текстоцентричними технологіями.

Вивчення мовних понять, явищ, закономірностей здійснюється не ізольовано від мовлення, а на основі тексту, як засобу навчання і як продукту мовленнєвої діяльності школяра, у якому передбачається застосування набутих компетентностей. Виходячи з цього, учителі чітко визначають виховні цілі уроку, впливаючи на розвиток інтелектуальних якостей школяра, формують патріотичні, морально-етичні, екологічні переконання, а також розвивають естетичні смаки.

Зміст навчального предмета «Літературне читання» спрямований на розв'язання завдань, визначених у програмі.  Підручники вміщують два розділи: «З народного джерела» і «З літературної скарбниці». Входження дітей у світ літератури починається з фольклорних творів: дитячих пісень (пісні-небилиці, забавлянки, заклички, інсценівки, ігри); загадок, прислів’їв, приказок, скоромовок, лічилок. Кожен жанр усної народної творчості вивчається окремими блоками («скринька пісень-небилиць», «скринька загадок» тощо), що дає можливість дітям усвідомити жанрові особливості кожного твору, сприйняти їх як самостійні художні твори. Діти навчаються правильно читати кожен вид усної народної творчості: вибирати тон (таємничий, бадьорий, лагідний), темп (повільний, пришвидшений, швидкий), силу голосу, витримувати паузи, виділяти голосом логічні центри.

На уроках пропонуються завдання з урахуванням індивідуальних здібностей дітей (скласти початок казки за серією сюжетних малюнків), для роботи в парі, групі, на вибір завдання, усе це  спонукає дитину думати, уявляти.

 У кінці уроку кожен учень  самостійно або за допомогою вчителя може об’єктивно оцінити свою працю під час вивчення нового матеріалу, повторення, самостійної роботи, роботи в парах (групах), використавши рубрику «Самооцінка».

Кожний урок починається з розминки, учням пропонуються словесні ігри, загадки, скоромовки, тобто завдання, спрямовані на розвиток усного мовлення та правильної літературної вимови.

     Мета навчального предмета „Природознавство” полягає у формуванні природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, опанування способами навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи.

Усі розділи підручників побудовані за спільним алгоритмом: розпочинається кожний урок рубрикою «Ти дізнаєшся», а закінчується рубрикою «Завдання для друга природи». У кінці кожного розділу учителем відводиться 1 година для узагальнення і систематизації знань. 

Під час вивчення природознавства  учні  стають  справжніми друзями природи (рубрики "Пам’ятка друга природи" і "Завдання для друга природи"). Багато уваги приділяється веденню спостережень за природою, народним прикметам погоди, ознайомленню із рослинами й тваринами, які занесені до Червоної книги України, формуванню екологічних та природоохоронних знань.

Головним завданням навчання математики є формування у школярів ключових математичних компетенцій (обчислювальних, інформаційно – графічних, просторово – орієнтаційних, алгебраїчних, геометричних, логічних), результатом засвоєння яких є математична компетентність учнів.        Усі уроки мають єдину структуру. Перші завдання  дають змогу вчителеві організувати «математичну розминку», доцільно за цими завданнями організувати групову діяльність учнів. Введенню багатьох понять передують вправи, виконання яких «підводить» учнів до формування правила, закону тощо. При вивченні арифметичних дій над числами пропонуються різні способи їх виконання, учні мають можливість порівняти їх й обрати для себе найбільш раціональний. Завдання для формування обчислювальних навичок подані за принципом «від простого до складного.

Завдання для домашнього виконання спрямовані на закріплення основних знань, з якими учні ознайомились на уроці.

Зміст підручників допомагає учителям створювати умови для застосування диференційованого підходу в навчанні школярів: завдання логічного характеру в рубриці «Банк математичних цікавинок», додаткові теми (наприклад, нестандартні задачі). 

Предмет «Основи здоров’я» відіграє найважливішу роль у системі навчання і виховання учнів, його мета – формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на основі оволодіння ними знаннями про здоров’я та безпеку, практичними навичками здорового способу життя і безпечної поведінки, виховання ціннісного ставлення до життя і здоров’я, сприяння всебічному розвитку дітей. Важливим є створення проблемних та ігрових ситуацій, використання прийомів інтерактивного навчання.

Основними завданнями трудового навчання у початкових класах є розширення і вдосконалення знань і умінь обробки різних матеріалів та використання відповідних інструментів, формування креслярсько-графічної грамотності, розширення сенсорного досвіду, вдосконалення розвитку моторики рук, координації рухів і дій та розвиток пізнавальних процесів.

У процесі виховання почуттів і творчого розвитку особистості урок образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі відіграє незамінну роль. Він здатний увести учня у світ творчості, прилучити його до скарбів художньої культури, відчути радість від власної творчості

Методика навчання основ образотворчого мистецтва у початкових класах має певні особливості. Насамперед, це подання навчального матеріалу з урахуванням традицій українського національного мистецтва в контексті зі світовою культурою, а також у тісному взаємозв’язку із суб’єктивним досвідом другокласників та специфікою наочно-образного мислення дітей цього віку; використання міжпредметних зв’язків, що сприяють проникненню учнів в образну сутність творів образотворчого мистецтва; побудова багатьох уроків на казкових образах, уявних мандрівках, що збуджує позитивні емоції, допомагає формуванню культури естетичного сприйняття та розвиває уяву; чергування видів діяльності учнів на кожному уроці (сприймання теоретичного матеріалу, ознайомлення із творами мистецтва, навчальні вправи, творчі завдання); включення у зміст багатьох уроків колективної творчої діяльності на основі інтегрування різних видів мистецтв, а також творчо-ігрової та оцінної діяльності у вербальних та невербальних варіантах.

    Вивчення молодшими школярами курсу "Музика", який є складовою освітньої галузі "Мистецтво", дає можливість учням цілісно осягати духовно-моральні цінності людства як невід’ємну частину світової музичної культури, опановувати специфіку художньо-образної мови.

 

Згідно плану роботи школи  з 16.09 по 30.09.2015 року  проводився класно-узагальнюючий контроль у 1-х класах, під час якого вивчався стан і характер адаптації першокласників до навчання в школі, рівень працездатності школярів, виконання ними режиму школи, дотримання вимог відповідно до нових Державних стандартів.

      Протягом контролюючого періоду були відвідані уроки, проведені бесіди з  класними керівниками, вчителями, психологом школи.

        Класно-узагальнюючий контроль проводила комісія, по підсумках контролю 30.09.2015 року проведено засідання малої педради, в роботі якої взяли участь вчителі, які працюють з першокласниками.

       

      Виходячи із вищесказаного, можна зробити висновки, що учні в  початковій школі звикли до певного порядку, вони організовані, відповідальні та активні. В цілому класні колективи 1-а та 1-б класів за досить короткий час адаптувалися до нових умов навчання в школі.

 

     На підставі рекомендацій малої педагогічної ради, виходячи з вищезазначеного, директором школи виданий наказ, за яким

 

рекомендовано

Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи

Камишановій Л.В. :

1.1. Здійснювати контроль за виконанням плану заходів по адаптації першокласників;

1.2. На базі шкільних кафедр організувати роботу консультпунктів по наданню методичної допомоги вчителям, які працюють в початкових класах по впровадженню викладання згідно вимог нового Державного стандарту;

1.3. Організувати  роботу по спільному проведенню засідань методичних груп вчителів початкової школи та вчителів, які працюють та працюють в початкових класах, окремо по кожному предмету  з метою ознайомлення обох сторін з вимогами програм, нових Державних стандартів та формами і методами роботи в початкових класах.

 

   2. Керівникові шкільного методичного об’єднання вчителів початкової школи Нейло В.А.:

2.1. Зорієнтувати класоводів початкових класів на пошук ефективних методів роботи з дітьми по розвитку їх здібностей, умінь і навичок, спрямованих на забезпечення формування ключових компетентностей випускника початкової школи. Проконтролювати стан виконання даного питання під час відвідування уроків;

2.2. Протягом року провести класно-узагальнюючі перевірки з метою вивчення стану виконання програм щодо формування загально-навчальних умінь і навичок учнів, методичних рекомендацій щодо виконання вимог за новим Державним стандартом базової школи. Результати контролю обговорити на засіданнях кафедри.

 

   3. Вчителям-предметникам основ наук, які викладають у початковій школі:

3.1. Мотивувати навчальну діяльність учнів на кожному уроці;

3.2. Домагатися єдиних вимог щодо організації початку уроку (готовність до уроку, швидке включення до навчальної діяльності), систематично впроваджувати здоров’язберігаючі технології навчання;

3.3.Ознайомити учнів з критеріями оцінювання навчальних досягнень. Оцінювати якість і рівень навчальної діяльності кожного учня, вчити робити самоаналіз, само- і взаємооцінювання. Використовувати різні види заохочення навчальної діяльності учнів;

3.4. Практикувати використання ефективних форм і методів роботи, орієнтованих для осмисленого запам’ятовування вивченого матеріалу, створювати ситуації успіху для учнів з початковим та середнім  рівнем навчальних досягнень;

3.5. Практикувати хвилинки розвантаження, змінювати види діяльності з метою запобігання втомлюваності, розсіювання уваги;

3.6. Продовжувати роботу над формуванням загально - пізнавальних умінь:

- визначати головне, самостійно робити висновок;

- знаходити і пояснювати  причинно-наслідкові зв’язки;

- доводити правильність певного судження та власної думки;

- виконувати творчі завдання;

3.7. Формувати загально мовленнєві вміння і навички:

- розповідати чітко, послідовно;

- стимулювати до висловлювань;

- культури спілкування під час виконання групових і індивідуальних завдань без страху помилитися;

3.8. Практикувати використання різних видів допомоги учням, які мають низький рівень навчальних досягнень.

3.9. Ознайомитися із брошурою «Особливості адаптаційного періоду учнів початкових класів до навчання у середній шкільній ланці», відповідно до методичних рекомендацій нового Державного стандарту.

 

      4. Класним керівникам початкових класів:

4.1. Забезпечити дійовий  контроль за відвідуванням учнями школи;

4.2. Продовжувати  вивчати індивідуальні особливості вихованців з метою пізнання особистості кожної дитини та розвитку їх здібностей;

4.3. Разом з вчителями основ наук допомогти учням визначити траєкторію свого особистісного розвитку;

4.4. Систематично проводити моніторинг стану формування ключових компетентностей своїх вихованців;

4.5. З метою визначення стану здоров’я, фізичного розвитку і функціонального стану організму учнів, які займаються фізичною культурою, оптимізацією рухової активності учнів, вирішенням питань щодо відповідності фізичних навантажень стану здоров’я та функціональним можливостям  учнів  систематично здійснювати педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів.

 

   5. Практичному психологу школи Колесник К.М. :

5.1. Створити і організувати роботу корекційних груп  учнів, які мають труднощі в спілкуванні;                                                                

5.2.         Протягом року проводити індивідуальне консультування батьків і учнів з проблемних питань навчання і виховання;                                                   

5.3. Консультувати класних керівників та вчителів щодо шляхів усунення причин зниження рівня навчальних досягнень окремих  дітей;

5.4. Провести індивідуальну роботу з вчителями по наданню їм практичної допомоги у виборі форм і методів роботи  з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги.

5.5. Проводити тренінги з учнями, спільні заняття учнів та батьків для зменшення емоційної напруги, створення належних умов навчання й виховання дітей в сім’ї і школі;                                     

5.6. Провести діагностику креативності учнів з метою виявлення творчого, інтелектуального потенціалу.

     

       6. Вчителям початкової школи:

6.1. Приділяти належну увагу формуванню у молодших школярів навчальних умінь і навичок згідно вимог програми; стійкої уваги;

6.2. Домогтися виконання вимог програм щодо формування умінь і навичок роботи учнів із текстом, практикувати випереджаюче навчання з української мови і читання, відвідати уроки вчителів мови і літератури у 5-х класах;

6.3 Під час перевірки техніки читання значну увагу звертати на розуміння учнями прочитаного, виразність читання та читання мовчки, аудіювання.

 

   7. Медсестрі школи Іщенко Г.С.:

7.1.З метою визначення стану здоров’я, фізичного розвитку і функціонального стану організму учнів, які займаються фізичною культурою, оптимізацією рухової активності учнів, вирішенням питань щодо відповідності фізичних навантажень стану здоров’я та функціональним можливостям  учнів навчальних закладів систематично здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів;

7.2. Своєчасно інформувати класних керівників, вчителів основ наук про зміни стану здоров’я учнів;

7.3. Забезпечити ефективність  контролю за дотриманням санітарно-гігієнічного режиму в класних приміщеннях;

7.4. Систематично проводити профілактичну роботу з попередження захворювань серед учнів.

                                                             

8. Бібліотекарю школи Чабановій Н.В. здійснювати цілеспрямовану роботу з формування в учнів стійкої потреби в книзі, підвищення бібліотечно-бібліографічної культури.                    

         9. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи по навчально-виховній роботі Камишанову Л.В.

 

 

Директор школи ___________ С.А.Кот

 

 

Просмотров: 612 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Апрель 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz