Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівської районної ради Донецької області МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання Навчайтесь на нашому сайті!
з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівської районної ради
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ
Матеріали v обласної конференції з національно-патріотичного виховання, Донецький облІППО, м Краматорськ, 14 листопада 2019 року
Анотація. У статті розглядається методологічний потенціал концепту духовної культури, важливість якого зростає в умовах перетворення завдань особистісного розвитку в пріоритетні цілі сучаного інформаційного суспільства. Розкрито основні методологічні аспекти дослідження духовної культури в контексті сучасної філософської проблематики. Висвітлено дискусійні питання змісту сучасної духовної культури особистості в національно-патріотичному вихованні.
З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗІ СТВОРЕННЯ ДУХОВНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ В ІННОВАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНФОРМАТИКИ ТА ПРОГРАМУВАННЯ
МатерІАЛИ V ОБЛАСНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З національно-патріотичного виховання
Секція 4. Роль духовно-культурного компонента в національно-патріотичному вихованні
Кущенко Е.Б.
Костянтинівський район
Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування
ГЕОПАРК "ШЛЯХАМИ КАМ'ЯНОГО ЛІСУ": КУЛЬТУРОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ТА ПРОГРАМА ФОРМУВАННЯ
Автор: Озерна Вікторія, учениця 8 класу Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивчечнням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецької області
У статті описано історико-краєзнавче значення та розглянуто сутність, цілі та завдання створення нової форми охорони культурологічної та гео- спадщини – геопарку "Шляхами кам’яного лісу". Головними атракційними об'єктами геопарку є фрагменти скам'янілих дерев роду «араукарія», що знаходяться головно у піщаних відкладах неогену. Подані пропозиції щодо запланованих історико-краєзнавчих досліджень та організаційних заходів, необхідних для створення тематичного геопарку та виконання ним природоохоронних, освітніх та геотуристичних та культурологічних функцій у формуванні місцевого соціокультурного ландшафту.
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИРОБНИЦТВА ПОРЦЕЛЯНУ В КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЄДИНОГО СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ЛАНДШАФТУ СІЛА Кіндратівка Костянтинівського районУ Донецької ОБЛАСТІ
Автор: Пічняков Назар, учень 10 класу
Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського район Донецької області
член шкільного краєзнавчого профільного об’єднання «Краяни»
У статті представлені результати дослідження, де аналізується комплекс здобуток і проблем, пов'язаних з життям порцеляну як народного промислу в селі Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області - в якості предмета інтер'єру, посуду, декоративних композицій і повсякденних речей, в ролі сувеніра і подарунка, предмету колекціонування і торгівлі. Наведені конкретні форми захоплення кустарним виробництвом порцеляну в селі Кіндратівка в кінці ХХ - початку ХХІ століть.
Ключові слова: Кіндратівський порцелян, народні промисли, соціо-культурний ландшафт
КУЛЬТУРОЛОГІЧНА І КРАЄЗНАВЧА КОНЦЕПЦІЯ у репрезентації Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодоморів в Україні В СЕЛІ КІНДРАТІВКА КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ
Автор: Лиженко Михайло, учень 10 класу Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецької області
У статті розглядається культурологічне значення Меморіалу пам'яті жертв Голодоморів в Україні в селі Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області через призму двох концептів, які можна уявити за допомогою метафор "текст" і "арена". Автор аналізує культурологічну ‘та краєзнавчу концепції Меморіалу і показує місце українського етнічного компоненту в архітектурних і дизайнерських рішеннях Меморіалу та його візуальному і смисловому наповненні.
Культурна спадщина у формуванні історичної пам’яті: події 1941-1943 рр. в ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ ОБ’ЄКТАХ села Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області
Нарис
Автор: Дика Аліна, учениця 7 класу
Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування, член шкільного профільного творчого об’єднання «Краяни»
У статті висвітлена роль і значення культурної спадщини у формуванні історичної пам’яті. Досліджуються події періоду 1941-1943 рр ІІ Світової війни і їх відображення в пам’ятках загиблим воїнам в селі Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області.. Аналізуються нерухомі історико-культурні об’єкти і їх роль у формуванні меморіального простору.
ОСОБЛИВОСТІКУЛЬТУРНОГОВІДТВОРЕННЯВдіаспорнІЙГРУПІНАЩАДКІВПЕРЕСЕЛЕНЦІВНІМЦІВ-КОЛОНІСТІВуМЕННОНТСЬКІЙ КОЛОНІЇСЕЛАКіндратівкаКостянтинівськогорайону ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Комп'ютерні комунікації сьогодні формують нове поле інформаційної культури, інформаційний простір, у яких реалізується діяльність сучасного суспільства. Інформаційний простірсьогодні, - це нові можливості, що роблять навчання актуальним і креативним.
Використання технологій Web2.0 дозволяє знайти шляхи переходу від репродуктивного характеру навчальної діяльності до творчого дослідницького характеру розв'язування поставлених задач. Це дає можливість використовувати диференціацію навчання та застосовувати індивідуальний підхід, що підвищує самостійність учнів, сприяє розвитку інформаційної компетентності.
Впровадження Web 2.0 є необхідним як на уроках, так і в позакласній роботі.
РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПО МОДЕЛІ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» ПРИ РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Кущенко Едуард Борисович, учитель мистецтва
Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецької області,
учитель-методист, спеціаліст вищої категорії
У статті розглядається можливість використання методики змішаного навчання за моделлю «перевернутий клас» при роботі з обдарованими дітьми на уроках мистецтва в масовій школі. Організація інтерактивного середовища навчання із застосуванням сервісів Веб2.0. «Перевернутий клас» - форма, при якій навчання проводиться як в очній формі, так і з використанням технологій дистанційного навчання.
Тривають перегони І-их міських та районних етапів Конкурсу "Вчитель року". На нашу адресу звернулися колеги з інших районів країни з питанням обміну досвідом щодо участі у випробуванні з експертизи підручників. Відповідний моніторинг Інтернет-джерел з означеного питання багато результатів не приніс. Тому пропонуємо колегам закордонний досвід "рецензування" подібного підручника з музичного мистецтва, а також зичимо успіхів в нелегкій справі конкурсних випробувань. Хай вам щастить, головне - доброго вам здоров'я та міцних нервів!