МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 20.09.2017, 14:51
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [89]
методические статья [0]
в разделе размещены методические материалы
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 49
Видео
Статистика

Онлайн всего: 9
Гостей: 9
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » Статьи » Мои статьи

Аналіз результатів роботи з націаонально-патріотичного виховання та діагностико-прогностичні висновки

3.10. Аналіз результатів роботи та діагностико-прогностичні висновки

Патріотична вихованість розглядається нами як результат засвоєння учнями досвіду пізнавальної діяльності, досвіду емоційно-цінних відносин та дійово-практичного досвіду, які виявляються у здатності та готовності реалізуватися як особистість нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей.

Оцінка патріотичної вихованості та експериментальна перевірка ефективності створених нами в своїй роботі педагогічних умов патріотичного виховання учнів в інноваційному освітньо-виховному середовищі спеціалізованої школи здійснювалась у процесі проведення формувального етапу нашої роботи, який тривав упродовж 2014-2015 рр. Для цього проводилося спостереження, анкетування, тестування учнів, спеціальні методики діагностики компонентів патріотичної вихованості, враховувалися результати поточного контролю. Ефективність запропонованих педагогічних умов доводилася методами математичної статистики.

Результати аналізу засвідчили суттєву позитивну динаміку рівнів патріотичної вихованості учнів та підтвердили ефективність реалізації запропонованих педагогічних умов патріотичного виховання учнів в умовах інноваційного освітньо-виховного середовища спеціалізованої школи інформаційно-технологічного профілю (табл. 1).

 

Таблиця 1.

Динаміка рівнів сформованості патріотичної вихованості учнів__________________________________________________

Рівні

ЕГ

Динаміка

КГ

Динаміка

До

експер.

Після

експер.

До

експер.

Після

експер.

Високий

19,2

44,5

+25,3

19,4

21,3

+1,9

Середній

22,8

42,2

+19,4

25

27,7

+2,7

Низький

58

13,3

-44,7

55,6

51

-4,6

 

 

Так, в експериментальній групі кількість учнів із високим рівнем збільшилася на 25,3%, на 19,4% - з середнім рівнем; досить суттєво зменшилась кількість учнів із низьким рівнем патріотичної вихованості, на 44,7%. В той же час у учнів контрольної групи також відбулися зміни, але вони не є досить значними. Так, лише на 1,9% збільшилася кількість учнів із високим рівнем, на 2,7% - із середнім.

Доведення отриманих результатів проводилося за допомогою статистичного критерію .

Результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виховання національно-патріотичного почуття в інноваційних умовах освітньо-виховного середовища спеціалізованої школи інформаційно-технологічного профілю свідчать, що переважна більшість учнів як контрольної, так і експериментальної груп мають достатній рівень патріотичної вихованості (55,4% та 60% відповідно). Середній рівень виявлено у 25,5% учнів контрольної групи та 22,2% - експериментальної групи. Високий рівень патріотичної вихованості наявний у 19,1% учнів контрольної групи та 17,8% експериментальної групи.

Ефективність реалізації педагогічних умов визначалася на підставі аналізу результатів формувального етапу експериментальної роботи, які засвідчили, що в експериментальній групі кількість учнів із високим рівнем збільшилася на 25,3%, на 19,4% - з середнім рівнем; суттєво зменшилась кількість учнів із низьким рівнем патріотичної вихованості, на 44,7%. В той же час у учнів контрольної групи також відбулися зміни, але вони не є досить значними. Так, лише на 1,9% збільшилася кількість учнів із високим рівнем, на 2,7% - із середнім.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури  вивчення думок науковців, аналізу стану патріотичної вихованості майбутніх педагогів нами розроблено та обґрунтовано три рівні патріотичної вихованості за визначеними критеріями і показниками: високий, середній, низький.

  1. Високий рівень - характеризується глибоким розумінням сутності патріотизму, наявністю чітко аргументованої патріотичної позиції, стійкими ціннісними орієнтаціями. Учні проявляють виражений стійкий інтерес до теми патріотизму, володіють глибокими знаннями з української мови, історії України, та намагаються покращити й поглибити ці знання. У учнів на цьому рівні яскраво виражена ціннісно-патріотична свідомість, міжкультурна толерантність, активна суб’єктно-патріотична позиція стосовно сучасних подій. Учні активно приймають участь у громадській діяльності, виявляють ініціативу у патріотичному самовдосконаленні.
  2. Середній рівень - характеризується поєднанням наявної чіткої патріотичної позиції, сформованими патріотично-ціннісними орієнтаціями, переконаннями, ідеалами. На цьому рівні учні мають системні знання про патріотизм в межах виховного мега-проекту, в деяких випадках проявляють потребу у самоосвіті в цій галузі. Учні цікавляться традиціями, звичаями, культурою українського народу. Достатньо розвинений рівень толерантності по відношенню до представників інших народів. Учні активні в соціально-політичній сфері, але для прояву ініціативи потребують підтримки педагогів або товаришів.
  3. Низький рівень - характеризується пасивним ставленням до питань патріотизму, відсутністю чіткої патріотичної позиції, несформованими ціннісними орієнтаціями, відсутністю міжкультурної толерантності. Учні, які знаходяться на цьому рівні, мають поверхневі, безсистемні знання про патріотизм, і, більшість із них не намагаються розширити свої знання про це явище. Потреба в активній патріотичні діяльності не має вираженого характеру. Учні безініціативні, ухиляються від участі у громадській роботі, патріотичних заходах. Наявні елементи відчуженості й байдужості в соціально-політичній сфері. Байдуже, а інколи негативно ставляться до культури, традицій, звичаїв, історії свого народу.

Неадекватно оцінюють та реагують на події, котрі відбуваються на Сході нашої держави.

Для діагностики патріотичної вихованості учнів ми використовували методи і методики, представлені в таблиці 2.

Таблиця 2.

Методи і методики діагностики патріотичної вихованості учнів

Критерії і показники

Методи і методики дослідження

1

2

3

1

Ціннісно-патріотичний світогляд

1.1.

Патріотично- світоглядні знання

  • метод аналізу;
  • анкети «Патріотизм у розумінні сучасної молоді», «Як ви розумієте патріотичне виховання»;
  • метод бесіди.

1.2.

Ціннісно-патріотична

свідомість

  • метод аналізу;
  • методика М.Рокича «Ціннісні орієнтації»»
  • анкета «Патріот».

1.3.

Володіння українською мовою, повага до неї

  • метод аналізу;
  • результати написання контрольних робіт;
  • анкета «Як вирозумієте патріотичне виховання».

2

Патріотично-спрямована активність

2.1.

Мотивація патріотизму

  • метод аналізу;
  • метод бесіди;
  • анкетування «»Ставлення до служби в армії»;

2.2.

Активна суб’єктно- патріотична позиція

  • метод аналізу;
  • метод бесіди;
  • анкети «Ваше ставлення до служби в армії».

2.3.

Толерантне ставлення до представників різних культур

  • метод аналізу ;
  • методика Собкіна «Вимірювання толерантних установок у сфері міжнаціональних відносин.

3

Патріотично-професійна патріотичної діяльність

3.1.

Зданість патріотичної самореалізації

  • метод аналізу;
  • метод бесіди;
  • анкети «Ваше ставлення до служби в армії».

3.2.

Г отовність до здійснення

  • метод аналізу;
  • метод бесіди;
 

 

 

Для визначення рівнів сформованості патріотизму серед учнів

школау проводилося анкетування, тестування та різноманітні

опитувальники. Наведемо результати деяких анкет і методик. Так, з метою

визначення ставлення молоді до власної країни, суспільства, учням

була запропонована анкета «Патріотизм у розумінні сучасної молоді»

та анкета «Патріот».

 

Аналіз анкети «Патріотизм у розумінні сучасної молоді».

На перше питання анкети 44,5% учнів відповіли, що національна

ідея відіграє провідну роль у побудові держави, лише 3% учнів

вказали, що національної ідеї у країні не існує. На питання чи впливає

знання історичного минулого на подальше життя держави та її населення

більшість учнів (54,6%) відповіли, що кожен сам обирає наскільки

важливе для нього знання історії своєї країни. Прикрим для нас стало те,

що лише 23% учнів вважають, що історичне минуле дуже важливе, що

вивчати і знати його має кожен громадянин України. На третє запитання

анкети «Які заходи повинна вжити держава для підтримання

патріотичного духу молоді» учні відповідали так: держава має

дотримуватися всіх законів, прописаних у конституції (право на

безкоштовну освіту та медицину, право на житло, право на

працевлаштування); заохочувати молодь до активного суспільно-

політичного життя країни; піклуватися про кожного українця й скасувати

закон про «Затягування пасків» і т.д. Більшість учнів (43%) вважають

відчуття пошани до своєї країни - рисою характеру, необхідною для

виховання патріотизму. Аналіз відповідей на питання «Як

саме Ви проводите вільний час?» показав, що учні в основному

проводять вільний час вдома (за комп’ютером, телевізором) і надають

перевагу компанії друзів (34,9% та 43,3% відповідно). Наступні два

питання анкети стосувалися наявності (відсутності) моральних цінностей в української молоді. Більшість учнів (67%) вважають, що моральні цінності відсутні, а саме: відсутня культура, повага до старших, молоді люди невиховані, байдужі, жорстокі, часто проявляють неповагу до старших, неповагу до рідної мови, звичаїв, традицій українського народу, молодь сьогодення не бажає служити в Армії та ставати на захист рідної держави.

Розділилася думка учнів у питанні «Чи вважаєте Ви, що молоді люди, які вживають алкоголь або наркотики, не можуть бути патріотами» - 55% вважають, що «так», 45% що «ні». Учні вважають, що на рівень патріотизму молоді впливає можливість вибору навчального закладу (34,2%) та загальнополітична атмосфера в суспільстві (33,9%).

 

Аналіз анкети «Патріот».

І. На питання «Чи вважаєте ви себе патріотом?» були отримані такі відповіді:

 

Так - (31,5%).     2. Ні - (12,6%).

3. Частково - (43,5%). 4. Не знаю - (12,4%)

  1. На питання "Хто на Ваш погляд більшою мірою вплинув на формування ваших патріотичних почуттів?" були отримані наступні результати:

Школа - 30,7%.  2. Батьки - 27%.

  1. Оточуючі люди - 19,2%. 4. ЗМІ-23,1%. 5. Органи влади - 0%

Підбиваючи підсумки, можна твердити, що найбільший вплив здійснюють школа і батьки, менший вплив - ЗМІ, оточуючі люди. Параметр "органи влади" не зустрівся у відповідях учнів, що також може бути значущим при оцінці впливу представників влади на формування світогляду молоді.

  1. На питання "Як Ви для себе визначаєте поняття патріотизму" було виокремлено такі категорії:
  • Любити та поважати свою Батьківщину - 38,5%.
  • Любити народ - 7,7%, природу -7,7%, місто -7,7%.
  • Почуття обов’язку перед Батьківщиною, самопожертва заради неї - 15,4%.
  1. 1. На питання, "За якими ознаками визначається поняття патріотизму", ми отримали такий розподіл:
  1. Національна самосвідомість, гордість, за належність до своєї нації, народу -28,5%.
  2. Непримиримість до представників інших націй і народів -0%.
  3. Інтернаціоналізм, готовність до співпраці - 3,2%.
  4. Безкорислива любов до своєї Батьківщини, готовність до самопожертви заради її блага або спасіння -20,7%
  5. Любов до рідного дому, міста - 24,5%
  6. Бажання працювати для процвітання Батьківщини - 23,1%.
  7. Не актуально для сучасної молоді - 0%.
  8. Патріотизм це лише романтичний образ, літературна вигадка -0%.

Таким чином, найбільшого значення надається таким складовим, як:

любов до рідного дому, національній самосвідомості, безкорисливій любові до своєї Батьківщини, готовності до самопожертви заради її блага або спасіння.

  1. На питання про те, якими якостями повинен володіти патріот, і прохання визначити, наскільки ці якості розвинені у самого респондента, були отримані такі результати:
  1. Найбільшу значущість респонденти надають впевненості в собі - 42,3%. Рівень розвитку якості в середньому - 8,2; медіана проходить по 9 балам (тобто половина учнів дала більш високу оцінку -10, половина оцінила її розвиток менше ніж 9).
  2. Другим за значущістю рядком зайняли воля і чесність, відмічені 10 респондентами в кожному випадку. Розвиток волі в середньому визначають на 8,4, медіана - 9; чесність - 8,5, медіана - 9.
  3. Третій рядок займає активна життєва позиція, вміння здійснювати самоконтроль (складова волі), сміливість (також складова воді), чуйність. Вольові якості, як і раніше, отримали високу оцінку, активна життєва позиція - 34,6% учнів, її розвиток був в середньому оцінено в 7,8, медіана проходить по 8 балам.
  4. Більше половини учнів також відмітили такі якості, як здоров’я, любов, наявність друзів (емоційна підтримка, опора, совість), потяг до пізнання (освіченість), свободу, щасливе сімейне життя, вихованість, життєрадісність, незалежність), відповідальність, терпимість. Деяке протиріччя отриманих даних може слугувати основою для бесід про патріотизм зі учнями і являє, напевне, найбільший інтерес даної анкети.
  5. В характеристику патріотизму не ввійшли, або отримали одиничну оцінку - матеріальна забезпеченість, суспільне визнання, продуктивне життя, розваги, охайність, високі життєві запити, непримиримість до інших.

Аналізуючи результати двох попередніх анкет, ми виділили основні якості патріотизму, їхнє розуміння учнями та ставлення до них (табл. 4.).

Таблиця 3. Компоненти ціннісно-патріотичної свідомості

Якості

патріотизму

Рівень уявлення (у %)

 

Найбільш

повні

уявлення

Стійкі

принципові

уявлення

Ціннісна

дезорієнтація

Відсутність

уявлень

 

Обов’язок

22

35

29

14

 

Честь

17

18

32

33

 

Гідність

11

19

36

34

 

Любов

20

24

33

23

 

Вірність

13,7

16,6

34,6

35,1

 

Відданість

16

18

26

40

 

Мужність

24

28

24

24

 

Самовідданість

16

18

20,5

45,5

 

 

Воля

18

20

38

24

 

Самовіддача

24

18

22

36

 

 

Проведене дослідження показує, що більшості учням притаманне почуття патріотизму. На питання, що таке, на ваш погляд, патріотизм, 57,5% учнів відповідали шаблонно: любов до батьківщини; 16% - любов до батьківщини і служіння їй, готовність до самопожертви заради її блага і спасіння; 5,7% - любов до рідного села, дому; 4,8% учнів не змогли дати відповідь на поставлене запитання. Разом із тим у матеріалах анкет зустрічалися і відповіді (біля 1%), що відображають національну неприязнь і непримиримість до представників інших націй і народностей.

Суперечливі результати отримані на питання, чи вважаєте ви себе патріотом. Лише кожен третій учень вважає себе патріотом (31,5%), частково - 43,5%, не вважають себе патріотами 12,6%, важко було відповіти 12,4%.

Не бажають покинути свою країну і жити в іншій 61,5% учнів, лише кожен восьмий учень (12,6%) виявив бажання жити за межами України. Кожен п’ятий учень (19,9%) виявляє суперечливі почуття до батьківщини і тому не зміг відповісти на поставлене запитання, 6,5% учням байдуже місце проживання.

Для більш повного й конкретного з’ясування основних моментів змістової сторони патріотизму: напрямленості учнів, їх позиції та світогляд, ставлення до самого себе, до діяльності, до інших людей, сформованість у них почуття патріотизму та готовності до служби у Збройних силах, ми запропонували найбільш розповсюджену методику вивчення ціннісних орієнтацій М.Рокіча. Він розрізняє два види цінностей: термінальні цінності - цілі - впевненість у тому, що кінцева мета індивідуального існування варта того, щоб до неї прагнути, і інструментальні цінності - засоби - впевненість у тому, що певна

поведінка або властивість особистості є переважальною в будь-якій ситуації

Надалі, для зручності статистичних обробок результатів дослідження, ми високий рівень позначили - трьома балами, середній - двома і низький - одним балом.

В ході роботи з метою узагальнення результатів ми провели діагностику сформованості патріотичної вихованості учнів КГ та ЕГ за усіма трьома критеріями. Розподіл учнів КГ та ЕГ за рівнями патріотичної вихованості за кожним із її критеріїв та показниками цих критеріїв показана в таблицях.

Таблиця 4.

Узагальнені результати ціннісно-патріотичного світогляду учнів

до експерименту

Групи

Показники

Рівні

 

Високий

Середній

Низький

 

П

%

Пі

%

Пі

%

 

ЕГ

Патріотично-світоглядні

знання

18

8,5

44

21,3

147

70,2

 

Ціннісно-патріотична

свідомість

54

25,5

62

29,8

93

44,7

 

Володіння українською мовою, повага до неї

58

27,7

53

25,5

98

46,8

 

Загальний показник

45

21,3

53

25,5

111

53,2

 

КГ

Патріотично-світоглядні

знання

14

6,7

40

20

149

73,3

 

Ціннісно-патріотична

свідомість

45

22,2

68

33,3

90

44,5

 

Володіння українською мовою, повага до неї

63

31,1

50

24,4

90

44,5

 

Загальний показник

41

20

54

26,7

108

53,3

 

 

 

 

 

 

Загалом результати проведеного дослідження засвідчили ефективність упроваджених педагогічних умов і розробленої моделі патріотичного виховання учнів в освітньо-виховному середовищі педагогічного школау.

Таким чином, мети нашої роботи досягнуто, завдання виконано, гіпотезу доведено.

 

 
Категория: Мои статьи | Добавил: wolkan (25.01.2016)
Просмотров: 933 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (0)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
[15.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 18-22 вересня 2017 р (0)
[15.09.2017]
3-й навчальний тиждень з 18 по 22 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (0)
[14.09.2017]
Про виконання плану з військово-патріотичного виховання протягом 3-го навчального тижня (0)
[14.09.2017]
комплекс навчально-виховних заходів до Дня мобілізаційного працівника (0)
[14.09.2017]
конкурс малюнку на асфальті, присвяченого державній символіці України «Незалежна моя Україна» (0)
[14.09.2017]
пройшли уроки мужності для старшокласників «І подвиг їх ми будемо пам'ятати свято ...» (0)
[12.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 5-6 (Ppt-презентація з відео) Мінливість вражень імпресіоністів. (за Л.Масол) (0)
[11.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник) (0)
[10.09.2017]
Звіт з національно-патріотичного виховання за 2-й навчальний тиждень (0)
[10.09.2017]
Відзначення Дня танкіста в Кіндратівській СШ (0)
[10.09.2017]
Святкування Дня в Кіндратівській СШ (0)
[08.09.2017]
2 навчальний тиждень з 11 по 15 вересня 2017року. Переглядаємо урок №2 (0)
[07.09.2017]
Мистецтво. 9клас. Уроки 3-4. Символізм - вступ у ХХ ст. (за Л.Масол). Мультимедійний підручник (з відео)для самостійної роботи (0)
[07.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 3-4 (Презентація з відео) підр.Л.Масол. Мистецтво Анттичності (0)
[06.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 3-4 "Символізм-вступ у ХХ ст"(презентація до уроку з відео) за підручником Л.Масол (1)
[06.09.2017]
Мітинг до Дня визволення Донбасу (0)
[03.09.2017]
Календарно-тематичне планування Мистецтво 9 клас Л.Масол (0)
[02.09.2017]
Сценарій мітингу до Дня визволення Донбасу від німцеько-фашистських загарбників (0)
[02.09.2017]
Мистецтво 8 кл (за Л.Масол), Урок 1-2 Презентація за темою "Мистецтво Стардовнього Єгипту" (1)
[02.09.2017]
Святкування Дня знань у Кіндратівській СШ (0)
[01.09.2017]
Мистецтво. 9 кл (за Л.Масол) Презентація (озвучена, відео) до уроку 1-2 Школи і лідери модерну (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (2)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[31.08.2017]
1 навчальний тиждень з 04 по 08 вересня 2017року. Переглядаємо урок №1 (0)
[30.08.2017]
Матіреали засідання науково-методичної комісії вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району й Іллінівської об'єднаної (0)
[30.08.2017]
засідання науково-методичної комісії вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району й Іллінівської об'єднаної територіаль (0)
[21.08.2017]
Фестиваль української культури "Вільний степ" відбувся у Кіндратівці (0)
[19.08.2017]
Методичні рекомендації до нового 2017/2018 навчального року   Галузь освіти:  Загальна середня освіта → Художньо-естетичні дисципліни (0)
[19.08.2017]
Вимоги до викладання курсу «Мистецтво» у 8-9 класах (0)
[19.08.2017]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу в 2017−2018 навчальному році (0)
[19.08.2017]
Методичні рекомендації щодо вивчення «Музичного мистецтва» в новому 2017-2018 навчальному році (0)
[19.08.2017]
Методичні рекомендації до викладання курсу «Мистецтво» у 8-9 класах (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz