МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 09.12.2016, 07:46
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [86]
методические статья [0]
в разделе размещены методические материалы
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Статьи » Мои статьи

Методика залучення дітей до роботи в гуртках, клубах та секціях за інтересами

Методика залучення дітей до роботи в гуртках, клубах та секціях за інтересами

Організація корисного, педагогічно доцільного активного дозвілля, яке вирішує виховні завдання була і залишається однією з найактуальніших педагогічних проблем. В.О.Сухомлинський вважав, що лише цікаве для дитини заняття допоможе розкрити її здібності, самореалізуватися і навіть відкорегувати негативні риси характеру. Мною, як педагогом-організатором, здійснюється контроль за охопленням учнів школи гуртковою роботою, за нашою ініціативою у школі підготовлено і видано видано наказ від 03.09.2015 року № 110-О «Про діяльність педагогічного колективу із залучення дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях у школі, позашкільних закладах, за місцем проживання». У школі працює 18 предметних гуртків, секція Малої академії наук України, військово-патріотичний клуб «Козацький гарт», театр пісні «Дзвіночки», гуртки «Абетка почуттів» та «Комп’ютерна анімація» від Костянтинівського районного Центру дитячої і юнацькї творчості. 92% учнів школи залучені до гурткової роботи. запроваджено проведення щорічного моніторингу щодо охоплення дітей різними формами позашкільної освіти. Так, за результатами моніторингу у цьому навчальному році різними напрямами позашкільної освіти в позашкільних закладах різних типів та форм власності охоплено 92% дітей та підлітків від загальної кількості учнів.

Серед основних напрямів співпраці педагога-організатора з керівниками гуртків і творчих об’єднань є контроль за  відвідуванням навчальних занять, розширення можливостей для зайнятості школярів у позаурочний час,  підготовка та професійне навчання, соціальний захист та організаційний супровід відповідних категорій неповнолітніх. Реалізація цих напрямів здійснюється шляхом тісної взаємодії педагога-організатора з адміністрацією школи, шкільним практичним психологом, класними керівниками, з керівниками гуртків. У школі  створена чітка система щодо вивчення інтересів, запитів та здібностей дітей, проводиться діагностика здібностей дітей серед учнів 4-х класів та вивчення інтересів та нахилів серед учнів 7-х класів під час формування допрофільних класів. Використовуються спеціальні методики, що дають можливість максимально точно визначити коло інтересів та природних здібностей дітей. Відповідно до результатів діагностики  надаються рекомендації класним керівникам, батькам щодо визначення виду позашкільної діяльності учнів.

Мною, як педагогом-організатором проводиться систематична перевірка на наявність у керівників гуртків відповідних програми, документації, затвердженої адміністрацією школи та науково-методичною радою районного центру дитячої та юнацької творчості.

До роботи гуртків залучається батьківська громадськість. Нами надається необхідна методична допомога керівникам гуртків. Крім основної роботи, ми також очолюємо методичне об`єднання керівник гуртків районного центру дитячої і юнацької творчості.

Учні школи та вихованці гуртків і секцій постійно беруть участь у обласних, міських фестивалях, конкурсах. Контроль за станом організації гурткової роботи в школі здійснює особисто мною. Під час перевірки використовуються наступні методи: бесіда, спостереження, вивчення шкільної документації, плану роботи гуртка, ознайомлення з програмно-методичним забезпеченням гуртків, діяльністю методичної роботи дозволяє зробити висновок про те, що нами створені належні умови для продуктивної пізнавальної діяльності учнів з урахуванням їх інтересів, нахилів та потреб. Ми також систематично відвідуємо заняття гуртків з метою епізодичного контролю, надання методичної допомоги, виявлення, вивчення та узагальнення досвіду керівників, прогнозування подальшої їх діяльності. В школі наявні законодавчі та нормативні акти організації гурткової роботи, програми гуртків різного спрямування. Ведемо облік учнів охоплених гуртковою роботою в навчальному закладі та позашкільних закладах, учнів пільгових категорій та дітей, схильних до пропусків уроків без поважних причин. В кожному кабінеті, де проводиться заняття гуртка, є змінні стенди, навчальні посібники, довідники, комплекти таблиць, тематичні папки, але для повноцінної роботи гуртка необхідна комп’ютеризація та програмне забезпечення кабінету. З метою забезпечення належної організації самоосвіти керівників гуртків здійснюється підписка на фахове видання «Всеукраїнська газета для працівників позашкільних навчальних закладів та шкіл». Проводимо також заходи, спрямовані на розвиток творчої особистості: виставки, конкурси, творчі звіти гуртківців. На належному рівні ведеться методична робота з керівниками гуртків: відвідуються заняття, проводяться «круглі столи» з обміну досвідом роботи, розглядаються різноманітні форми проведення занять.

Висновок: гурткова робота сприяє поглибленню знань, яких учні набувають на уроках, прищепленню навичок застосовувати ці знання на практиці, вихованню моральних якостей: волі, наполегливості, критичного ставлення до виконаної роботи, а також розвиває інтерес до вивченого предмета. Робота в гуртках зберігає широкі можливості створення атмосфери творчого піднесення, індивідуальної і колективної практичної діяльності учнів.

 

Рекомендації:

  1. Педагогам-організаторам загальноосвітніх навчальних закладів району проаналізувати стан залучення учнів школи, а також дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів девіантної поведінки до різних форм позашкільної освіти.
  2. Забезпечити якісний контроль за проведенням внутрішкільного моніторингу зайнятості учнів позашкільною освітою та наданням достовірної інформації щодо охоплення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів із девіантною поведінкою гуртковою роботою.
  3. Проводити діагностику інтересів, нахилів та здібностей дітей, надавати рекомендації класним керівникам, батькам та особам, що їх заміняють, щодо оптимального вибору учнями позашкільного виду діяльності.
  4. Проводити якісний набір дітей у гуртки, максимально охопивши позашкільною освітою дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, учнів із  девіантною поведінкою; виробити механізм взаємодії педагогів  позашкільного закладу з класними керівниками, соціальними педагогами загальноосвітніх закладів з метою попередження безпричинних пропусків занять.
  5. Охопити організаційним педагогічним супроводом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, учнів із  девіантною поведінкою, що навчаються у закладі.
  6. Започаткувати проведення спільних педагогічних консиліумів за участю шкільних практичних психологів загальноосвітніх закладів, класних керівників, керівників гуртків з метою вироблення єдиних підходів щодо навчання і виховання, творчого, інтелектуального розвитку, соціальної підтримки дітей пільгових категорій, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, учнів із  девіантною поведінкою.
  7. На засіданнях методичного об’єднання керівників гуртків відповідних напрямів позашкільної освіти проаналізувати програми шкільних гуртків, надати методичну допомогу в підготовці авторських програм до затвердження науково-методичною радою районного Центру дитячої і юнацької творчості.
Категория: Мои статьи | Добавил: wolkan (25.01.2016)
Просмотров: 230 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz