МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 25.09.2018, 01:24
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [90]
методические статья [0]
в разделе размещены методические материалы
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Статьи » Мои статьи

Проект Громадянського виховання гуртківців «Наші права і обов’язки»

Проект

Громадянського виховання гуртківців

«Наші права і обовязки»

 

Автор: Кущенко Е.Б., керівник гуртка

«Компютер і кіно» Костянтинівського районного

Центру дитячої та юнацької творчості

 

 Актуальність проекту.

Актуальність громадянського виховання особистості в сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усім громадянам рівні стартові можливості для розвитку й застосування їхніх потенційних здібностей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціально значущих цілей як умови реалізації найголовнішої соціально-психологічної потреби особистості – потреби в самовизначенні та самоствердженні.

         Актуальність громадянського виховання зумовлюється водночас процесом народження нації. Для України, яка є поліетнічною державою, громадянське виховання відіграє особливо важливу роль ще й тому, що воно покликане сприяти формуванню соборності України, яка є серцевиною української національної ідеї.

         Саме на базі демократичних цінностей, що мають лежати в основі громадянського виховання, можливе об’єднання різних етносів і регіонів України за для розбудови й вдосконалення суверенної, демократичної держави, громадянського суспільства. Ці процеси вимагають громадянської культури. Важливу роль у цьому плані відіграють усі ланки системи освіти загалом і громадянська освіта та виховання зокрема, які не тільки підтримують, а й закладають основи демократичної ментальності, формують у майбутніх громадян ідеї та поняття про права і обов’язки людини, виховують здатність до критичного мислення, уміння відстоювати свої права, інтереси, переконання, усвідомлювати свої обов’язки та виявляти толерантність до поглядів іншої людини, та керуватися у вияві соціальної активності демократичними принципами.

                       

            Здійснення проекту „Громадянське виховання” можливо за двома напрямками:

I напрямок: Виховання моральної, правової поведінки особистості за природним та безперервним циклом.

IІ напрямок: Передбачає забезпечення профілактики правопорушень серед вихованців.

            Крім того другий напрям діяльності проекту передбачає корекцію поведінки вихованців у процесі тематичних занять „Моральні і правові норми в житті людини». ІІ напрямок має на меті ознайомлення гуртківців із поняттям правові норми в житті людини

 

 

II. Мета і завдання проекту.

Мета: сформувати свідомість громадянина, патріота, професіонала, тобто людину притаманними їй особистими якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, та почуттями, вчинками та поведінкою спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

Завдання проекту:

-          виховання особистості як гуманістичної цінності та єдиної норми всіх людей без будь-яких дискримінацій, на чому будується відкрите, демократичне, громадянське суспільство;

-          усвідомлення взаємозв’язку між ідеями індивідуальної свободи, прав людини та її громадянською відповідальністю;

-          формування національної свідомості;

-          утвердження гуманістичної моралі;

-          формування соціальної активності і професійної компетентності;

-          формування політичної та правової культури засобами громадянської освіти;

-          розвиток критичного мислення;

-          уміння визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства;

-          формування толерантного ставлення до інших культур і традицій;

-          виховання негативного ставлення до будь-яких форм насильства.

 

 

III. Термін дії проекту: в продовж навчального року

Етапи реалізації проекту:

Підготовка до реалізації

-          включення проблематики громадянського виховання до плану виховної роботи школи;

-          підвищення професійної кваліфікації керівників гуртків;

-          створення методичного центру для опрацювання виховних інновацій;

-          корегування та узгодження змісту навчальних програм гуртків;

-          науково-методичне забезпечення підготовки керівників гуртків;

-          розробка методичних матеріалів і розробок;

-          запровадження нових методик навчання та виховання;

-          організація та забезпечення психолого-педагогічного навчання батьків гуртківців з метою підвищення ролі родинного виховання;

-          використання засобів масової інформації;

-          розробка та впровадження навчально-виховних програм з громадянської освіти і виховання;

-          вивчення світового педагогічного досвіду;

-          встановлення контактів з громадськими суспільними організаціями.

 

  1. Аналіз інформації, вибір способу вирішення проблеми.

Головне на цьому етапі – систематизація та аналіз отриманого матеріалу, планування діяльності для вирішення проблем.

Матеріал слід розподіляється за розділами:

-          актуальність та важливість проблеми стосунків вихованців і батьків;

-          інформація про різні підходи до вирішення проблеми;

-          обрана програма дій.

Можливі заходи щодо вирішення проблем:

-          підготувати відеофільми;

-          на заняттях гуртків навести приклади громадянського виховання;

-          написання творів.

 

  1. Педагогічний супровід вирішення проблеми.

На цьому етапі слід повністю або частково спробувати реалізувати обраний варіант вирішення проблеми через організацію відповідних виховних заходів, наприклад:

-          публікація пропозицій у засобах масової інформації;

-          звернення до громадських структур з метою одержання інформації на тему: „Чи завжди треба дошукуватися істини?”, „Чи можна поступитися совістю для отримання засобів на добру справу?”

-          звернення до органів влади;

-          участь у доброчинних акціях.

 

  1. Підготовка до представлення проекту.

-          поділ вихованців гуртка на чотири групи;

-          визначення мети і завдання кожної групи; переконатися, що гуртківці розуміють, що від них вимагається;

-          налагодження процесу обміну інформацією між дослідницькими групами;

-          розподіл усіх зібрань матеріалів між групами відповідно до напряму їхньої роботи.

Завдання груп:

Учасникам проект доручається конкретне завдання: наприклад, в межах реалізації благодійного проекту, присвяченого 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні надати людям похилого віку допомогу продуктами та поспілкуватися з ними.

 

    4. Представлення матеріалів дослідження.

            Завдання етапу:

-          проінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми;

-          ознайомити присутніх із результатами етапу збору і аналізу інформації;

-          представити обрані способи вирішення проблеми;

-          розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.

 

Правила презентації  результатів:

-          кожна група готує усне повідомлення і протягом 5 хвилин подає найважливішу інформацію про один із етапів вирішення проблеми;

-   зачитавши повідомлення у загальних рисах слід охопити зміст       кращих заходів з реалізації міні-проектів;

-          під час презентації використовувати демонстраційні матеріали для кращого сприймання змісту повідомлення;

-          доцільно приймати участь у представленні всім членам групи;

-          використовувати підготовлені нотатки;

-          використовувати всі підготовлені матеріали.

 

5. Підсумок. Оцінка своїх дій.

Після закінчення проекту доцільно організувати обговорення, на яке можна запросити всіх дорослих, які допомагали у вирішенні проблеми.

 

IV. Учасники проекту.

Вихованці гуртків Костянтинівського районного Центру дитячої та юнацької творчості.

 

V. Механізм реалізації проекту.

- ознайомлення педагогів, гуртківців, батьків з проблемою       громадянського виховання в суспільстві;

-          розробка та впровадження програми „Наші права та обов’язки”;

-          розробка положення щодо проведення дослідження даної проблеми.

 

VI. Очікувані результати.

-          спільний творчий пошук педагогами і гуртківцями шляхів      виховання справжнього громадянина;

-          осягнення вихованцями важливості участі у розв’язанні актуальних проблем на рівні свого населеного пункту, району;

-          залучення гуртківців до участі у формуванні та реалізації програм, що стосується виховання громадянина України;

-          формування в особистості здатності до спільного пошуку, самодослідження, творчого саморозвитку.

 

VII. Критерії ефективності реалізації проекту.

-          підвищення якості виховання гуртківців;

-          відстеження результатів впливу проекту на молодь;

-          висвітлення проекту в засобах масової інформації;

-          забезпечення високого рівня підготовки методичних матеріалів, проведення запланованих заходів;

-          забезпечення високого рівня впровадження, проекту на місцевому рівні;

-          встановлення контактів з громадськими організаціями, проведення спільних заходів і проектів з проблем громадянського виховання;

-          введення проблематики формування та розвитку громадянського виховання до планів роботи гуртків.

 

 

Категория: Мои статьи | Добавил: wolkan (11.02.2012)
Просмотров: 1726 | Теги: Громадянське виховання | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz