Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 15.08.2020, 04:12
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [105]
методические статья [0]
в разделе размещены методические материалы
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 14
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Статьи » Мои статьи

Використання сервісів web 2.0 у навчально-виховному процесі

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ WEB 2.0 НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Характерною рисою сучасного суспільства є інтенсивний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, одним із важливих напрямів яких є Інтернет-технології. Останнім часом Інтернет-технології стали відігравати ключову роль не тільки в бізнесі, інформаційно-аналітичній діяльності, а і в освіті. Їх активне використання у навчанні стало можливим завдяки появі та інтенсивному розвитку технологій Веб 2.0.

Саме соціальні сервіси Веб 2.0 (нові інтерактивні сервіси Інтернету) змінюють традиційні шляхи співробітництва, спілкування та взаємодії. Веб-сайти Веб 2.0 дозволяють користувачам не тільки  отримувати (знаходити) інформацію.  Користувачі можуть легко створювати свої сайти та ресурси, що знаходяться у  Веб 2.0 та  контролювати (редагувати, запрошувати  інших користувачів, спільно редагувати та обговорювати матеріали). Ці сайти заохочують користувачів додавати інформацію та мають на меті сприяння творчості, співпраці та розповсюдженню інформації. Ці ресурси протиставляються традиційним Веб-сайтам, тобто таким, що обмежують користувачів, дозволяючи тільки переглядати сайти; а зміст таких сайтів може видозмінюватися тільки його власником.

Розглянемо соціальні сервіси, які можна використати у практиці вчителя математики.

Документи. Зокрема документи Google (http://docs.google.com) – це вільнопоширювані сервіси компанії Google, призначені для роботи з текстом, електронними таблицями, формами та презентаціями, що дають можливості ефективно організувати спільну діяльність групи користувачів. Використання цих засобів дає можливість розміщувати документи в мережі Інтернет, одночасно редагувати файли і переглядати зміни в режимі он-лайн, а також публікувати їх в мережі Інтернет для спільного перегляду. При цьому виконуються принципи колективної роботи в Web 2.0-сумісному середовищі. Документи Google – дають можливість організації співпраці через створення спільних документів, проведення опитування через електронні таблиці, спільне редагування документів, їх обговорення та публікацію.

 

Блог (англ. blog, від web log, «мережевий журнал або щоденник подій») — це вебсайт, основний вміст якого — записи, що регулярно додаються, зображення або мультимедіа. Для блогів характерні короткі записи.

За авторським складом блоги можуть бути особистими, груповими (корпоративними, клубними.) або суспільними (відкритими). За змістом — тематичними або загальними. Відмінності блогу від традиційного щоденника обумовлюються середовищем, тобто його «мережністю»: блоги зазвичай прилюдні або хоч би доступні певній безлічі користувачів Мережі. Це визначає і відмінності блогових записів від особистого щоденника: перші зазвичай передбачають сторонніх читачів, які можуть вступити в прилюдну полеміку з автором(у відгуках до блог-запису або своїх блогах).

Блоги характеризуються публікацією відгуків («коментарів», комментов) відвідувачами, що робить блоги середовищем мережевого спілкування.

1.           Розміщення матеріалів та посилань на веб-ресурси. Можна використовувати свій блог для розповсюдження навчальних матеріалів або посилань на них. Ці матеріали стають доступними для учнів як в школі так і дома.

2.           Он-лайн дискусії. Залишаючи коментар до вашого повідомлення у блозі, учні стають учасниками справжньої дискусії.

3.           Створення публікацій. На зміну шкільних стіннівок прийшли їх електронні замінники. Створіть власну шкільну газету он-лайн.

4.           Дошка оголошень. Блог можна використовувати як віртуальну дошку оголошень.

5.           «Пульт управління» учнівськими блогами. Допомога учням у створенні власного учнівського блогу і тоді вчительський блог стане своєрідним Центральним пультом управління учнівськими блогами.

6.           Відкритий план уроку. Розмістивши конспект уроку чи його план на своєму блозі, ви дасте змогу учням з ним ознайомитися і по можливості підготуватися заздалегідь до уроку, а якщо залишиться щось незрозумілим, то учні зможуть ще раз розібратися самі чи поставити вам віртуальне запитання.

7.           Засоби мультимедіа на вашому блозі. За допомогою декількох кліків мишкою ви зможете продемонструвати унаочнення до нової теми. Вбудовані відеоматеріали, презентації, гіперпосиланні, аудіо лекції – це ваша колекція технічних  засобів для уроків.

8.           Блог – помічник вчителя-організатора.   Ви можете використовувати свій блог для організації позакласних заходів.

9.           Зворотній зв'язок.  Ваш блог можуть читати не лише учні, а і їх батьки, колеги. Можна продумати можливості блогу для тісного контакту з батьками, влаштовувати батьківський лекторій, розміщувати шкільні фотографії. Батьки можуть писати коментарі.

10.      Справжній інтерактивний сайт. Використовуючи можливості гіперпосилань, архівування, вбудованих мультимедіа ви отримаєте сучасний інтерактивний веб-сайт.

Системи вікі-енциклопедій.

  

Вікі-енциклопедія — це сайт довідкового характеру, наповнення якого здійснюється спільними зусиллями великої кількості учасників. Сайт функціонує за спеціальною технологією, яка називається «вікі» (від гавайського «wiki-wiki» означає «швидко»).

 Вікі-сторінки можна використовувати за різними напрямками.

1.           Як джерело навчального матеріалу.  Навчальний ефект вікі-енциклопедії досягається також завдяки дидактичними принципами подання матеріалу, що реалізуються відповідними особливостями гіпертексту. Наприклад, можливість поєднання матеріалів різних довідникових та енциклопедичних видань в одній статті забезпечує принцип полілогу. Різні трактування одного і того ж поняття у різних довідниках, різних авторів можна зв’язати гіпертекстовими посиланнями. Ці зіставлення  доповнюють одне одного, поглиблюють розуміння понять, підштовхують учня до самостійного порівняння та осмислення матеріалу.  Завдяки гіпертексту школяр може швидко отримати тлумачення незрозумілих понять або термінів в статті. Для цього встановлюються гіпертекстові посилання між всіма логічно зв’язаними поняттями та термінами. Поняття, що розглядається учнем зв’язується з тими, на які воно спирається або у яких конкретизується. Крім того, кожна стаття може супроводжуватись гіперпосиланнями на інші схожі статті вікі-енциклопедії або на освітні веб-ресурси мережі Інтернет, що дає можливість знайти більше подібних матеріалів.

2.           Планування та організація проектної діяльності. В цьому випадку вікі-сторінка створюється вчителем, частково ним наповнюється, а результати роботи над проектом вже висвітлюються самими учнями.

3.           Спільне написання творчих робіт, статей.  Причому такі роботи можуть бути написані як учнями так і самим вчителем.

4.           Середовище для обговорення та рецензування матеріалів, статей. Віртуальне методичне об’єднання великої кількості вчителів математики (не одного району, а наприклад області).

5.           Організація консультацій, отримання додаткових знань.

6.           Ознайомлення мережевої спільноти з авторськими технологіями.

7.           Для професійного зросту самого вчителя.

Отже, використання вікі-енциклопедії в навчальному процесі дає змогу:
- створити єдину платформу для надання енциклопедичних відомостей з певної галузі знань;

- активізувати використання та створення освітніх веб-ресурсів;

- організовувати індивідуальну або групову роботу учнів;

- глибше вивчити потрібну галузь знань;

- скоротити час навчання і підвищити рівень підготовки учнів;

- підвищити ефективність навчання учнів;

- підвищити рівень конкурентоспроможності випускників загальноосвітніх навчальних закладів.

Можна навести приклади таких вікі-енциклопедій:
-      http://uk.wikipedia.org– україномовна вікі-енциклопедії;

-               www.eduwiki.uran.net.ua– «ВікіОсвіта» – мережене об’єднання учасників навчально-виховного процесу;

-               http://wiki.km-school.ru– тематична вікі-енциклопедія, присвячена використанню інформаційних технологій;

-               http://wiki.moodle.dp.ua– вікі-платформа вчителів Дніпропетровської області.

Власні пошукові системи та системи тематичних закладок

Сервіси Веб 2.0 можна використовувати як сховища посилань на додаткові ресурси навчального призначення. Такі сховища є зручними для організації обміну між школярами посиланнями на цікаві та корисні ресурси; для забезпечення певної групи учнів набором посилань, які можуть стати у нагоді для розв’язання спільної задачі; для створення особистого каталогу посилань.

1. Створення системи тематичних закладок. За допомогою сервісів збереження закладок на уроці може бути організовано роботу у групах, спрямовану на пошук матеріалів з теми, що вивчається, а посилання на знайдені ресурси будуть доступними для всіх інших груп. Такі сервіси можуть виявитися також зручними для вчительського співтовариства – знайдені посилання систематизуються колективом вчителів, що дозволяють полегшити пошук необхідних дидактичних та методичних матеріалів. Одним з таких сервісів є збереження закладок є сервіс http://Bobrdobr.ru  

На відміну від традиційних методів збереження закладок, нові соціальні сервіси дозволяють:

-                     Додавати посилання з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет;

-                     Посилання будуть доступні з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет;

-                     Позначати кожну закладку одним або кількома тегами ( мітками-категоріями).

2. Створення власних пошукових систем. Соціальні пошукові машини можуть використовуватися вчителями для створення власних тематичних пошукових каталогів з тим, щоб серед розмаїття інформації в Інтернеті відібрати для школярів саме такі, що будуть корисними для уроку. У такий спосіб може бути вирішено проблему захисту школярів від небажаної інформації, яку вони можуть одержати, направляючи запити в пошукові машини “загального користування” чи проблему швидкого знаходження необхідної інформації. Власну пошукову систему можна створити на базі будь-якої соціальної пошукової машини.

Календар - спільне планування діяльності та співробітництво

Сучасні мережні офісні засоби дозволяють спільно планувати діяльність і створювати розклад діяльності, у якому враховуються плани інших людей і цілих груп.

У календарях існують можливості для об'єднання найрізноманітніших календарів. Перш за все, потрібно пам'ятати, що календарів у системі може і повинно бути багато. У кожному календарі можна планувати заходи, пов'язані з певною сферою діяльності.

Всі календарі, які створює автор, доступні йому для редагування і спостереження. Він може додати до кожного календарем опис і визначити рівень доступу. Відкриті календарі відкриті не тільки для свого господаря, але і для читачів. Такі календарі зручно використовувати для організації спільної роботи групи. Крім того, можна відкривати доступ до календаря тільки одному або декільком друзям - користувачам.

У календарях можна вказати, наприклад, дату позакласних заходів, екскурсій, запланованих проектів, що Ви збираєтесь реалізувати (чи розпочати роботу над ними) та інших важливих подій. Добре буде, коли Ви оберете час онлай-зустрічей, наприклад, для обміну новими здобутками, цікавими повідомленнями. Таким чином важливі події вашої діяльності будуть відслідковуватися вашими колегами, учнями, батьками у зручний для них час.

Ведення власного сайту. Можливість професійного зросту вчителя, систематизація власного порт фоліо в мережі інтернет.

 

Категория: Мои статьи | Добавил: wolkan (17.04.2018)
Просмотров: 405 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[31.07.2020]
Відеозвернення директора школи щодо інформування про моделі організації змішаної форми навчання з 01 вересня 2020 року (0)
[10.06.2020]
АНАЛІЗ РОБОТИ РАЙОННОЇ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА Й МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВ (0)
[01.06.2020]
Поздравление директора школы с окончанием учебного года и Днем защиты детей (0)
[19.05.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2020 р у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступен (0)
[18.05.2020]
Перевіримо знання про українську вишиванку (0)
[18.05.2020]
Заходи до Всесвітнього дня вишиванки: (0)
[18.05.2020]
Віртуальна виставка "Червоні жорна" (0)
[18.05.2020]
Червоні жорна. До дня пам'яті жертв політичних репресій (0)
[16.05.2020]
Сторінками архіву 6 класу 2019-2020 н.р. (0)
[16.05.2020]
Поради МОН "Як заповнювати класний журнал" (0)
[16.05.2020]
Всім педагогам школи зареєструватися у гугл-класі з організаційних питань виховної роботи (0)
[16.05.2020]
Конкурсні малюнки "Мої права" 3 клас (0)
[16.05.2020]
Колажі до Дня Європи в Україні «Україна ‒ європейська держава» (0)
[13.05.2020]
День Європи Колаж "Україна - держава європейська" 10 клас (0)
[09.05.2020]
Створено підручник з дистанційного навчання для вчителів (0)
[09.05.2020]
Відповідь Представника Уповноваженого з прав людини про педагогів-пенсіонерів (0)
[09.05.2020]
Щодо завершення 2019-2020 навчального року (0)
[09.05.2020]
Зареєстровано законопроект № 3430, який передбачає скасування дискримінаційних норм щодо педагогів -пенсіонерів (0)
[08.05.2020]
Використання дистанційних технологій під час карантинних заходів у Кіндратівській СШ з предметів мистецтва (0)
[07.05.2020]
ПРОПОНУЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ГУРТКІВ: «ЛЮБУВАННЯ ПРИРОДОЮ» та «ЛЮДИНА І ДОВКІЛЛЯ» Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветерани ІІ Світової війни с.Кіндратівка Костянтинівський район Донецька область (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветеран ІІ Світової війни Горбачов Костянтин Іванович (0)
[07.05.2020]
Вітання з 9 Травня від Донецького обкому профспілки працівників освіти і науки (0)
[01.05.2020]
Інтерактивна карта досвіду роботи з використанням дистанційних технологій вчителів мистецтва Костянтинівського району (0)
[27.04.2020]
Сертифікат №БЦ-С-4970 курсів "Додатки Гугл" 06-24.04.2020 р 60 годин (0)
[25.04.2020]
Графік підсумкових тематичних і контрольних завдань з музичного мистецтва 5-7 класи й мистецтва 8-9 класи Учитель: Кущенко Е.Б. УВАГА!!! ВСІ (0)
[23.04.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді (0)
[18.04.2020]
Курси "Цифрові технології у викладанні мистецтва" - 30 год. сертифікат №17032020-240 від 17.03.2020 р (0)
[10.04.2020]
Як навчатися в Classroom. Відеоінструкції для учнів (0)
[06.04.2020]
35 навчальний тиждень з 18 по 22 травня 2020 року (0)
[06.04.2020]
34 навчальний тиждень з 11 по 15 травня 2020 року (0)
[05.04.2020]
0:29 / 3:50 Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу? (0)
[05.04.2020]
УВАГА!!! Конкурс "Лідер року - 2020" триває! (0)
[05.04.2020]
Запрошуємо учнів на навчання з використанням дистанційної технології "Гугл-клас" (0)
[05.04.2020]
Щодо отриманя довідки за результатами навчання за дистанційними технологіями під час карантину (0)
[02.04.2020]
для участі у дистанційному навчальному курсі «Додатки Google в освітній діяльності» (0)
[02.04.2020]
33 навчальний тиждень з 04 по 08 травня 2020 року (1)
[02.04.2020]
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-ПЕРЕХОДИМО ДО ГУГЛ-КЛАСУ (0)
[01.04.2020]
32 навчальний тиждень. З 27 квітня по 30 квітня 2020 року (1)
[31.03.2020]
План заходів щодо популяризації науки та інновації в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст на 2020 р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz